Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 februari 2005, 12:15   #1
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard Clinton: Hillary zou goede president zijn

In een interview met de Japanse zender TV Asahi zei Clinton niet te weten of zijn vrouw zich ooit kandidaat zal stellen voor het presidentschap. Maar " ze zou een uitstekende president zijn, en ik zou altijd proberen haar te helpen ".

Hillary Rodham Clinton (57) zit nu voor New York in de Amerikaanse Senaat. Ze zegt in 2006 op te willen gaan voor een tweede termijn. Er wordt regelmatig gespeculeerd dat de voormalige first lady haar vizier op het presidentschap in 2008 heeft gericht.

Volgens een vorige week gepubliceerde peiling denken zes op de tien Amerikanen dat hun land er rijp voor is om voor het eerst een vrouw als president te krijgen. Drieënvijftig procent vond dat Hillary Clinton een gooi zou moeten doen naar het presidentschap.

Bron: [size=1]http://www.telegraaf.nl/buitenland/1...dent_zijn.html[/size]
[size=1][/size]
[size=1]__________________________________________________ ______________________________________________[/size]
[size=1][/size]
Ik vind dat ze ervoor moet gaan. Ze is volgens mij geschikter dan Al Gore en John Kerry samen.Hoe groot is die kans nou eigenlijk? Een vrouw als president zal voor het streng-christelijke deel van de bevolking toch een brug te ver zijn. En die hebben nog altijd een behoorlijk grote invloed.
Oud 28 februari 2005, 12:18   #2
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

En Clinton zou kunnen secretaris generaal van de U.N worden volgens de geruchten, stel je voor. Hillary president en Clinton hoofd van de U.N, de nieuwe wereld orde zend zijn zonen en dochters uit. Man en vrouw aan het hoofd van deze twee globale pionnen. Van een bloedlijn elite gesproken. Zo erg was het nog niet in de middeleeuwen. Als het zo ver komt natuurlijk.

Stel nu dat Hilary president wordt , dan hebben we de vrouw van een ex-president , die een president opvolgt die de zoon was van een ex-president...

[SIZE=4]Democratie??[/SIZE]

Laatst gewijzigd door exodus : 28 februari 2005 om 12:20.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2005, 12:19   #3
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Ze zoeken alleen nog stagairs die goed kunnen beffen.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2005, 12:58   #4
The Great Old
Lokaal Raadslid

The Great Old's schermafbeelding

Standaard

[quote=Ze is volgens mij geschikter dan Al Gore en John Kerry samen.[/QUOTE]
Dat is een uitspraak van dezelfde orde als "Ze is volgens mij geschikter dan Prince Philippe de Belgique en Helmut Lotti samen". Ze zal in alle geval competenter dan Bill zijn...

Leve W !!!

"What is conservatism? Is it not adherence to the old and tried, against the new and untried?"

Abraham Lincoln
1809 - 1865
The Great Old is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2005, 13:01   #5
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Ze zoeken alleen nog stagairs die goed kunnen beffen.
Oud 28 februari 2005, 13:42   #6
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Ze zal hard moeten vechten tegen de opkomst van Condoleezza Rijst dan.
Dat is én vrouwelijk (*twijfel*) én "kleurling". Zijn die conservativo's er met 1 kandidaat vanaf. En zij heeft haar ziel toch al aan de duivel verkocht (getuige haar infantiele beleid met die gekke aap). Dat zal ook wel de reden zijn, waarom Clinton Hillary opwerpt. Als tegenkandidate.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2005, 15:15   #7
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

geen Clinton of Rothman in het witte huis plz
Oud 28 februari 2005, 15:22   #8
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Ze zal hard moeten vechten tegen de opkomst van Condoleezza Rijst dan.
Denk je dat het 'puppet on a string' scenario niet nog meer van toepassing gaat zijn dan vandaag de dag?
Oud 28 februari 2005, 16:43   #9
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
geen Clinton of Rothman in het witte huis plz
Akkoord, maar geen nood. We zitten nog vier jaar goed, en dan zie we wel.
Oud 28 februari 2005, 19:15   #10
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Akkoord, maar geen nood. We zitten nog vier jaar goed, en dan zie we wel.
idd. nog 4 jaar gerust ; maar wie van de republikeinen in 2008 ? Mccain ?
Oud 28 februari 2005, 19:16   #11
exodus

Standaard

Citaat:
idd. nog 4 jaar gerust ; maar wie van de republikeinen in 2008 ? Mccain ?
shwarznegger natuurlijk.
Oud 28 februari 2005, 19:17   #12
Piet Hein
Minister

Standaard

Ik vond Clinton de beste president tot hier toe.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2005, 19:20   #13
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
Ik vond Clinton de beste president tot hier toe.
U weet alleen maar de officïele versie van zijn persoon blijkbaar.

Barbara Olsen heeft een boek geschreven dat vlak na 11 september uitkwam en dat allebehalve zacht was voor de Clinton's. Ze hebben nog proberen te verhinderen van het te laten verschijnen. (Er zijn veel geruchten dat Clinton in de jaren 80 cocaïne invoerde toen hij gouverneur van Arkansas was, o.a door opgemerkt door Gary Webb denk ik , die nu dood is
In het boek staat er o.a dat Clinton in de laatste week van zijn presidentschap enkele personen gratie heeft gegeven, en niet de minste blijkbaar:

most flagrant was the spasm of executive orders and pardons issued on the very last day of his presidency:

* Drug offenders, including one money launderer for the Colombian Cali cartel.

* Major cocaine dealers: one made a $200,000 payment to Hillary's brother, and another $200,000 went to his law firm one day after convicted swindler Braswell was pardoned. A $175,000 donation from this same crook to the Republican campaign was returned when they learned of his felony record.

* An automobile dealer convicted of fraud was pardoned two weeks after his friend made a $500,000 pledge to the Clinton Library.

* Symbionese Liberation Army guerilla Patty Hearst, and hard-Left celebrity Susan Rosenberg of the Weather Underground who had killed a guard and two police officers.

* In return for votes for Hillary's campaign, FALN terrorists (who hadn't even petitioned for a pardon) and four ultra-orthodox New Square fraudsters.

* Whitewater partner Susan McDougal, three of his Cabinet-level appointees (Espy, Cisneros, and Deutch), and the first ever presidential pardon of a family member (his half-brother Roger).

* Billionaire Marc Rich, who sold oil to South Africa (then a pariah nation), traded with Iran after Carter had embargoed it for holding the American Embassy staff hostage, terrorist Libya in contradiction of an embargo, the Soviet Union, and Cuba.
Oud 28 februari 2005, 19:20   #14
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
shwarznegger natuurlijk.
Eerst moet er dan nog een wet verandert worden , nu kunnen alleen amerikanen van geboorte president worden , de genaturaliseerden niet.
En de Gouvernator zie ik het nog niet worden , hij haalt namelijk nooit de nominatie voor de GOP binnen, hij is te links daarvoor.
Oud 28 februari 2005, 19:27   #15
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
shwarznegger natuurlijk.
Ik gok toch eerder op Jeb Bush.
Oud 28 februari 2005, 20:05   #16
senator
Partijlid

senator's schermafbeelding

Standaard

Een vrouwelijke president in conservatief amerika?
tzal nog nie voor binnekort zijn dat

senator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 00:36   #17
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Denk je dat het 'puppet on a string' scenario niet nog meer van toepassing gaat zijn dan vandaag de dag?
Ik denk niet dat Condo graag als puppet wordt gebruikt. Te eigenzinnig, te hard geknokt voor haar positie. Dat is een politiek leidster van formaat. Alleen leidt ze de wereld de verkeerde kant op in mijn ogen. Maar goed. Daarom verwacht ik dat het puppet-verhaal wel eens, voor één keer, door haar kan worden doorbroken.

Na 8 jaar Condo zeker 20 jaar puppets, maar goed, dan ligt Iran ook in puin & as, gok ik. Is het een soort van too little to late
Oud 1 maart 2005, 00:46   #18
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Ik denk niet dat Condo graag als puppet wordt gebruikt. Te eigenzinnig, te hard geknokt voor haar positie. Dat is een politiek leidster van formaat. Alleen leidt ze de wereld de verkeerde kant op in mijn ogen. Maar goed. Daarom verwacht ik dat het puppet-verhaal wel eens, voor één keer, door haar kan worden doorbroken.

Na 8 jaar Condo zeker 20 jaar puppets, maar goed, dan ligt Iran ook in puin & as, gok ik. Is het een soort van too little to late
I could be wrong, maar ik heb niet de indruk dat Condo inderdaad, zoals U zegt, een eigenzinnig tegendraadse persoonlijkheid heeft. Tot nu toe heeft ze zich geprofileerd als iemand die de stroom volgt, waardoor ze ook promotie heeft gemaakt ...
Oud 1 maart 2005, 02:07   #19
exodus

Standaard

Citaat:
Eerst moet er dan nog een wet verandert worden , nu kunnen alleen amerikanen van geboorte president worden , de genaturaliseerden niet.
En de Gouvernator zie ik het nog niet worden , hij haalt namelijk nooit de nominatie voor de GOP binnen, hij is te links daarvoor.
Ze zijn nu al bezig met een campagne "Arnold for President" waarmee ze dus willen dat de "constitution" veranderd wordt.

Er zijn al verschillende sites gelanceerd die Arnold niet graag zouden zien president worden. http://www.arnoldexposed.com/

Hij heeft wel al de goeie aspiraties: I was always dreaming about very powerful people, dictators and things like that. I was just always impressed by people who could be remembered for hundreds of years, or even, like Jesus, be for thousands of years remembered."

En blijkbaar heeft de nieuwe wereld order grootse plannen voor Arnold want hier maakt hij vrienden bij de Rotshilds.

Oud 1 maart 2005, 02:35   #20
exodus

Standaard

Nog iets, de oprichters van de beweging die Arnold for president willen zijn deze:

Lissa Morgenthaler-Jones and her husband David Jones..

Lissa Morgenthaler's man , David Jones , kent bepaalde mensen uit de Bohemian grove ( haar eigen woorden) , als hij nu lid is of niet heeft ze niet gezegd. Maar Arnold is alleszinds lid.

De Bohemian grove is een elitair clubje waar ex-presidenten (onder andere) komen, en nog meer van de elite, en waar ze gedurende 2 weken komen om aan occultische rituelen te doen:

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be