![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() [size=2]KEPS presenteert:
VOORZITTERS DEBAT DINSDAG 19/04 20.00u Aula Qd De voorzitters van Animo (SP.a), Prego (SPIRIT), Jong Groen!, Vlaams Belang Jongeren, Jong VLD, Jong CD&V, Ronduit N-VA! gaan in debat over de uitdagingen van de jongerenpolitiek, hun band met hun moederpartij en de actuele thema's Moderator is Dirk van Zundert (vrt-nieuwsredactie) Be Welcome ! Inkom: €1 [/size] |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() [size=2]Beste,
Ik houd me eraan u vooreerst te feliciteren met dit initiatief. Het verheugt me dat u zich de politieke bewustwording van uw achterban (alle ESP-studenten, nietwaar?) ter harte neemt. Eveneens verheugt het me dat KEPS de anonimiteit van de laatste twee tafels in de Luigi’s inruilt voor zowaar een andere soort geestesverruimende activiteit, en dit dan nog op onze eigenste alma mater. Bye the way, geen slecht woord over uw of zeg ik 'ons' stamcafé. Ook mij is de frivoliteit van dit achtenswaardige etablissement niet ontgaan. Get to the point, denkt u... Ok! Het betreft de uitnodiging van de voorzitter van de Vlaams Blok Jongeren annex Vlaams Belang Jongeren. O neen, weeral zo'n politiek correcte ideologisch verstarde linkse klojo, hoor ik u al mompelen. Niets is minder waar! Ondergetekende is een diehard aanhanger van het Blok. Anke en Marie-Rose hangen zelfs boven mijn bed. Dit alles durf ik publiekelijk opbiechten zonder schroom. De politieke correctheid leg ik mooi naast me neer. Zoals u hebt kunnen merken, gebruik ik liever de enige echte naam. Het Blok blijft het Blok! Aan de hand van dit schrijven wens ik u te feliciteren met uw moed en uiteraard met uw primeur. Uw moed, want het is geenszins een evidentie om de zweep van het politiek correcte denken te ondergaan. En zo kom ik bij uw primeur: het is de eerste maal dat iemand van het Vlaams Blok- en dan nog mijn copain Hans Verryt- de kans krijgt om de VUB-studenten toe te spreken. Ik meen te weten dat dit zelfs Siegfried Bracke niet gelukt is en dat hij noodgedwongen met zijn tv-show naar elders moest uitwijken. Vroeger werd altijd gezannikt dat het gedachtegoed van het Blok in strijd zouden zijn met de 'humanistische waarden' -whatever that may be- van de Vrije Universiteit Brussel. Redelijk onzinnig, lijkt me. Het is me jammergenoeg niet bekend of deze uitnodiging van Hans de goedkeuring geniet van het rectoraat. Misschien kunt u in dit verband voor de nodige opheldering zorgen? Ik hoop ten zeerste van wel. Het zou het zoveelste bewijs zijn van onze succesvolle extreme make-over. Zouden ze dan toch eindelijk die links-liberale multikul-troep laten vallen hebben.....en voortaan ons in de armen sluiten? Hoogachtend, Soete Jeroen, 2 de licentie politieke wetenschappen [size=2] Beste, Ik houd me eraan u vooreerst te feliciteren met dit initiatief. Het verheugt me dat u zich de politieke bewustwording van uw achterban (alle ESP-studenten, nietwaar?) ter harte neemt. Eveneens verheugt het me dat KEPS de anonimiteit van de laatste twee tafels in de Luigi’s inruilt voor zowaar een andere soort geestesverruimende activiteit, en dit dan nog op onze eigenste alma mater. Bye the way, geen slecht woord over uw of zeg ik 'ons' stamcafé. Ook mij is de frivoliteit van dit achtenswaardige etablissement niet ontgaan. Get to the point, denkt u... Ok! Het betreft de uitnodiging van de voorzitter van de Vlaams Blok Jongeren annex Vlaams Belang Jongeren. O neen, weeral zo'n politiek correcte ideologisch verstarde linkse klojo, hoor ik u al mompelen. Niets is minder waar! Ondergetekende is een diehard aanhanger van het Blok. Anke en Marie-Rose hangen zelfs boven mijn bed. Dit alles durf ik publiekelijk opbiechten zonder schroom. De politieke correctheid leg ik mooi naast me neer. Zoals u hebt kunnen merken, gebruik ik liever de enige echte naam. Het Blok blijft het Blok! Aan de hand van dit schrijven wens ik u te feliciteren met uw moed en uiteraard met uw primeur. Uw moed, want het is geenszins een evidentie om de zweep van het politiek correcte denken te ondergaan. En zo kom ik bij uw primeur: het is de eerste maal dat iemand van het Vlaams Blok- en dan nog mijn copain Hans Verryt- de kans krijgt om de VUB-studenten toe te spreken. Ik meen te weten dat dit zelfs Siegfried Bracke niet gelukt is en dat hij noodgedwongen met zijn tv-show naar elders moest uitwijken. Vroeger werd altijd gezannikt dat het gedachtegoed van het Blok in strijd zouden zijn met de 'humanistische waarden' -whatever that may be- van de Vrije Universiteit Brussel. Redelijk onzinnig, lijkt me. Het is me jammergenoeg niet bekend of deze uitnodiging van Hans de goedkeuring geniet van het rectoraat. Misschien kunt u in dit verband voor de nodige opheldering zorgen? Ik hoop ten zeerste van wel. Het zou het zoveelste bewijs zijn van onze succesvolle extreme make-over. Zouden ze dan toch eindelijk die links-liberale multikul-troep laten vallen hebben.....en voortaan ons in de armen sluiten? Hoogachtend, Soete Jeroen, 2 de licentie politieke wetenschappen VUB Jammer dat sommigen het nodig te achten om naar aanleiding van het debat te provoceren. Deze mail werd doorgestuurd naar alle studenten politieke wetenschappen aan de VUB en ik zou niet weten wat het is dat wij studenten deze mail krijgen behalve als hij dient om te provoceren. [/size][/size] |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moderator Dirk van Zundert (VRT nieuwsredactie) ???????
Heeft die wel toestemming ?????
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Niet interessant. De oppositie is immers afwezig.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ik zie nochtans VB jongeren aanwezig... zelfs jong Groen is aanwezig...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Hans ge moet schrijven : [size=4]DE[/size][size=2] oppositie is immers afwezig.[/size]
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IK ben niet uitgenodigd door politiek correcte losers, dus geen enkele interesse.
|
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() waarom zou van zundert dat niet mogen?
|
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk is er geen oppositie. Het zijn immers allemaal flaminganten. Er is slechts één echte oppositie in België: die van de Belgisch-gezinden. Al de rest is maar wat show.
Laatst gewijzigd door Hans1 : 19 april 2005 om 19:48. |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Of hoe fundamentalisten er toch altijd in slagen elke vorm van correcte zelfinschatting vreemd te zijn... |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Uiteraard moest extreem-links weer de toegang versperren voor Hans Verreyt, de nationale voorzitter van VBJ. Proficiat ook aan Bas Luyten van RonduitNVA die weigerde binnen te gaan zolang Hans niet binnen mocht.
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, oppositie is verboden door federalistische dictatuur.
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |