Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 19 april 2005, 11:47   #1
eigeeltje
Burgemeester

eigeeltje's schermafbeelding

Standaard Debat voorzitters(sters) jongerenafdelingen

[size=2]KEPS presenteert:

VOORZITTERS DEBAT

DINSDAG 19/04

20.00u

Aula Qd

De voorzitters van

Animo (SP.a), Prego (SPIRIT), Jong Groen!, Vlaams Belang Jongeren, Jong VLD, Jong CD&V, Ronduit N-VA!

gaan in debat over de uitdagingen van de jongerenpolitiek, hun band met hun moederpartij en de actuele thema's

Moderator is Dirk van Zundert (vrt-nieuwsredactie)

Be Welcome !

Inkom: €1

[/size]
eigeeltje is offline  
Oud 19 april 2005, 11:52   #2
eigeeltje
Burgemeester

eigeeltje's schermafbeelding

Standaard

[size=2]Beste,

Ik houd me eraan u vooreerst te feliciteren met dit initiatief. Het verheugt me dat u zich de politieke bewustwording van uw achterban (alle ESP-studenten, nietwaar?) ter harte neemt. Eveneens verheugt het me dat KEPS de anonimiteit van de laatste twee tafels in de Luigi’s inruilt voor zowaar een andere soort geestesverruimende activiteit, en dit dan nog op onze eigenste alma mater. Bye the way, geen slecht woord over uw of zeg ik 'ons' stamcafé. Ook mij is de frivoliteit van dit achtenswaardige etablissement niet ontgaan.

Get to the point, denkt u... Ok! Het betreft de uitnodiging van de voorzitter van de Vlaams Blok Jongeren annex Vlaams Belang Jongeren. O neen, weeral zo'n politiek correcte ideologisch verstarde linkse klojo, hoor ik u al mompelen. Niets is minder waar! Ondergetekende is een diehard aanhanger van het Blok. Anke en Marie-Rose hangen zelfs boven mijn bed. Dit alles durf ik publiekelijk opbiechten zonder schroom. De politieke correctheid leg ik mooi naast me neer. Zoals u hebt kunnen merken, gebruik ik liever de enige echte naam. Het Blok blijft het Blok! Aan de hand van dit schrijven wens ik u te feliciteren met uw moed en uiteraard met uw primeur. Uw moed, want het is geenszins een evidentie om de zweep van het politiek correcte denken te ondergaan. En zo kom ik bij uw primeur: het is de eerste maal dat iemand van het Vlaams Blok- en dan nog mijn copain Hans Verryt- de kans krijgt om de VUB-studenten toe te spreken. Ik meen te weten dat dit zelfs Siegfried Bracke niet gelukt is en dat hij noodgedwongen met zijn tv-show naar elders moest uitwijken. Vroeger werd altijd gezannikt dat het gedachtegoed van het Blok in strijd zouden zijn met de 'humanistische waarden' -whatever that may be- van de Vrije Universiteit Brussel. Redelijk onzinnig, lijkt me. Het is me jammergenoeg niet bekend of deze uitnodiging van Hans de goedkeuring geniet van het rectoraat. Misschien kunt u in dit verband voor de nodige opheldering zorgen? Ik hoop ten zeerste van wel. Het zou het zoveelste bewijs zijn van onze succesvolle extreme make-over. Zouden ze dan toch eindelijk die links-liberale multikul-troep laten vallen hebben.....en voortaan ons in de armen sluiten?

Hoogachtend,

Soete Jeroen, 2 de licentie politieke wetenschappen [size=2]

Beste,

Ik houd me eraan u vooreerst te feliciteren met dit initiatief. Het verheugt me dat u zich de politieke bewustwording van uw achterban (alle ESP-studenten, nietwaar?) ter harte neemt. Eveneens verheugt het me dat KEPS de anonimiteit van de laatste twee tafels in de Luigi’s inruilt voor zowaar een andere soort geestesverruimende activiteit, en dit dan nog op onze eigenste alma mater. Bye the way, geen slecht woord over uw of zeg ik 'ons' stamcafé. Ook mij is de frivoliteit van dit achtenswaardige etablissement niet ontgaan.

Get to the point, denkt u... Ok! Het betreft de uitnodiging van de voorzitter van de Vlaams Blok Jongeren annex Vlaams Belang Jongeren. O neen, weeral zo'n politiek correcte ideologisch verstarde linkse klojo, hoor ik u al mompelen. Niets is minder waar! Ondergetekende is een diehard aanhanger van het Blok. Anke en Marie-Rose hangen zelfs boven mijn bed. Dit alles durf ik publiekelijk opbiechten zonder schroom. De politieke correctheid leg ik mooi naast me neer. Zoals u hebt kunnen merken, gebruik ik liever de enige echte naam. Het Blok blijft het Blok! Aan de hand van dit schrijven wens ik u te feliciteren met uw moed en uiteraard met uw primeur. Uw moed, want het is geenszins een evidentie om de zweep van het politiek correcte denken te ondergaan. En zo kom ik bij uw primeur: het is de eerste maal dat iemand van het Vlaams Blok- en dan nog mijn copain Hans Verryt- de kans krijgt om de VUB-studenten toe te spreken. Ik meen te weten dat dit zelfs Siegfried Bracke niet gelukt is en dat hij noodgedwongen met zijn tv-show naar elders moest uitwijken. Vroeger werd altijd gezannikt dat het gedachtegoed van het Blok in strijd zouden zijn met de 'humanistische waarden' -whatever that may be- van de Vrije Universiteit Brussel. Redelijk onzinnig, lijkt me. Het is me jammergenoeg niet bekend of deze uitnodiging van Hans de goedkeuring geniet van het rectoraat. Misschien kunt u in dit verband voor de nodige opheldering zorgen? Ik hoop ten zeerste van wel. Het zou het zoveelste bewijs zijn van onze succesvolle extreme make-over. Zouden ze dan toch eindelijk die links-liberale multikul-troep laten vallen hebben.....en voortaan ons in de armen sluiten?

Hoogachtend,

Soete Jeroen, 2 de licentie politieke wetenschappen VUB

Jammer dat sommigen het nodig te achten om naar aanleiding van het debat te provoceren. Deze mail werd doorgestuurd naar alle studenten politieke wetenschappen aan de VUB en ik zou niet weten wat het is dat wij studenten deze mail krijgen behalve als hij dient om te provoceren.
[/size][/size]
eigeeltje is offline  
Oud 19 april 2005, 13:30   #3
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Moderator Dirk van Zundert (VRT nieuwsredactie) ???????

Heeft die wel toestemming ?????
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 19 april 2005, 13:54   #4
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Niet interessant. De oppositie is immers afwezig.
Hans1 is offline  
Oud 19 april 2005, 14:03   #5
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
instromaniac is offline  
Oud 19 april 2005, 14:12   #6
Tegendradigaard

Standaard

Ik zie nochtans VB jongeren aanwezig... zelfs jong Groen is aanwezig...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 19 april 2005, 14:14   #7
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Das nu den tweede keer dat ik een taalkundig handje ga helpen aan de Bub.

Hans ge moet schrijven :

[size=4]DE[/size][size=2] oppositie is immers afwezig.[/size]

Oud 19 april 2005, 15:30   #8
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik stel voor dat u zich samen met uw drie meelopers op die bewuste debatavond aanbiedt, mét obligatoire trikoloor natuurlijk.
Guderian is offline  
Oud 19 april 2005, 16:47   #9
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eigeeltje
[size=2]KEPS presenteert:

VOORZITTERS DEBAT

DINSDAG 19/04

20.00u

Aula Qd

De voorzitters van

Animo (SP.a), Prego (SPIRIT), Jong Groen!,Vlaams Belang Jongeren, Jong VLD, Jong CD&V, Ronduit N-VA!

gaan in debat over de uitdagingen van de jongerenpolitiek, hun band met hun moederpartij en de actuele thema's

Moderator is Dirk van Zundert (vrt-nieuwsredactie)

Be Welcome !

Inkom: €1

[/size]
Zou Dirk van Zundert wel mogen komen modereren van de VRT???
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.

vercetti is offline  
Oud 19 april 2005, 17:25   #10
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

IK ben niet uitgenodigd door politiek correcte losers, dus geen enkele interesse.
Patriot! is offline  
Oud 19 april 2005, 17:34   #11
ingenious

Standaard

waarom zou van zundert dat niet mogen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 19 april 2005, 19:47   #12
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Natuurlijk is er geen oppositie. Het zijn immers allemaal flaminganten. Er is slechts één echte oppositie in België: die van de Belgisch-gezinden. Al de rest is maar wat show.

Laatst gewijzigd door Hans1 : 19 april 2005 om 19:48.
Hans1 is offline  
Oud 19 april 2005, 22:32   #13
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk is er geen oppositie. Het zijn immers allemaal flaminganten. Er is slechts één echte oppositie in België: die van de Belgisch-gezinden. Al de rest is maar wat show.
En bub met haar 0,3% van de stemmen is DE oppositie zeker?
daiwa is offline  
Oud 20 april 2005, 01:37   #14
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
De PVDA zal hetzelfde beweren en zeggen dat het allemaal ultra-kapitalisten zijn en zij daarom niet mogen komen, de AEL zal beweren dat het allemaal racististen zijn en zij daarom uitgesloten werden...

Of hoe fundamentalisten er toch altijd in slagen elke vorm van correcte zelfinschatting vreemd te zijn...
zorroaster is offline  
Oud 20 april 2005, 14:09   #15
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

Uiteraard moest extreem-links weer de toegang versperren voor Hans Verreyt, de nationale voorzitter van VBJ. Proficiat ook aan Bas Luyten van RonduitNVA die weigerde binnen te gaan zolang Hans niet binnen mocht.
Oud 20 april 2005, 14:11   #16
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Uiteraard moest extreem-links weer de toegang versperren voor Hans Verreyt, de nationale voorzitter van VBJ. Proficiat ook aan Bas Luyten van RonduitNVA die weigerde binnen te gaan zolang Hans niet binnen mocht.
Mag ik dan toch binnen?
Hans1 is offline  
Oud 20 april 2005, 14:18   #17
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Nee, oppositie is verboden door federalistische dictatuur.
Patriot! is offline  
Oud 20 april 2005, 14:39   #18
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Nee, oppositie is verboden door federalistische dictatuur.
Dat ondervind het Vlaams Belang alle dagen.
daiwa is offline  
Oud 20 april 2005, 15:13   #19
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
waarom zou van zundert dat niet mogen?
Omdat sinds het incident Bracke een medewerker van de VRT de toestemming van drie hoofdredakteurs van de VRT nodig heeft om ergens te mogen gaan modereren waar er een Vlaams Belanger meedoet.
Oud 20 april 2005, 16:17   #20
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Dat ondervind het Vlaams Belang alle dagen.
We spreken hier wel over de oppositie, niet over hersenloze clowns.

Laatst gewijzigd door Hans1 : 20 april 2005 om 16:17.
Hans1 is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be