Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 april 2005, 18:48   #1
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard 12 "belgen" slachten fransman af

In loret del mar hebben 12 belgen een franse jongen aangevallen,de kerel stierf na vele messteken.De 12 waraen van...Noord-Afrikaanse origine.

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2005, 18:50   #2
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Bron?
Oud 9 april 2005, 18:58   #3
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Relevantie voor vreemdelingenbeleid?

Laatst gewijzigd door Firestone : 9 april 2005 om 18:58.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2005, 18:58   #4
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Bron?
teletekst

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2005, 19:46   #5
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Relevantie voor vreemdelingenbeleid?
Een duidelijk voorbeeld van de uitwassen van die multiculwaanzin, m.a.w. weer eens een triestig voorbeeld dat illustreert dat die multiculturele maatschappij een gevaarlijke utopie is. Alleen een terugkeerbeleid van niet-Westerse vreemdelingen kan het multiculdrama oplossen.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2005, 20:02   #6
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

een Vlaming is een blanke West-Europeaan. Al die zogenaamde nieuwe Vlamingen en nieuwe Belgen zijn de term Vlaming niet waardig.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2005, 20:07   #7
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
een Vlaming is een blanke West-Europeaan. Al die zogenaamde nieuwe Vlamingen en nieuwe Belgen zijn de term Vlaming niet waardig.
Stemmingmakerij.....

Iemand ''verdient'' een term naar zij daden.
Een term als Vlaming ''verdien'' je niet, je bent het of niet.
Was Marc Dutroux een West-Europeaan?
Je scheert alle ''nieuwe Vlamingen'' over één kam.
Je bent nationalistsich.
Je mag over mensen oordelen naar hun daden, niet naar hun afkomst.
(idem. @Cynicus)
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2005, 22:47   #8
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
In loret del mar hebben 12 belgen een franse jongen aangevallen,de kerel stierf na vele messteken.De 12 waraen van...Noord-Afrikaanse origine.
In Noord-Afrika..., daar is veel zand hmm?
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2005, 23:21   #9
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Stemmingmakerij.....

Je bent nationalistsich.
(idem. @Cynicus)
Waarom moet ik over mensen oordelen naar hun daden ? Ik gebruik waarschijnlijk in jouw ogen even kunstmatige termen als jijzelf. Een Vlaming is een West-Europeaan, een Egyptenaar een Noord-Afrikaan en een Chinees een Aziaat. Wil jij de termen anders invullen en een Vlaming, een chinees, een Egyptenaar definiëren met de nog/even kunstmatige term "Mens" dan is dat even goed, misschien kunnen we ze identificeren als dieren of wezen. vanaf dan zijn ook alle koeien en onkruiden in Vlaanderen voortaan Vlamingen.

Egyptenaar zijn heeft niets met daden te maken, net zo min als Vlaming of chinees zijn. En wat zich in Nederland afspeelt met al die "Nieuwe Nederlanders". Het wordt tijd dat de echte Nederlanders eens komaf maken met die nieuwkomers en hun op hun plaats zetten: vreemdelingen zijn het.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....

Laatst gewijzigd door Alvader : 9 april 2005 om 23:28.
Oud 9 april 2005, 23:28   #10
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Stemmingmakerij.....

Je bent nationalistsich.
(idem. @Cynicus)
Wat trouwens je opmerking over Dutroux betreft: dit heeft niets met een ethisch oordeel te maken, noch met een oordeel over superioriteit. Als ik mijn zus bestempel als MIJN zus, en alle andere vrouwen in de wereld dus niet identificeer of benoem met de term é"zus" dan zit daar geen ethisch of superioriteitsoordeel in. Kan ik andere mensen niet meer appredi¨eren omdat ik iemand op louter toevallige gronden als mijn zus bestempel ?

Het probleem met de multiculturele gedachte ids dat ze in een welbepaald land waarin EEN bevolkingsgroep met een eigen cultuur al eeuwenlang woont en geworteld is, plotseling andere bevolkingsgroepen en culturen evenveel bestaansrechten en uitingsrechten wil geven als de eerder genoemde bevolkingsgroep en dat is absurd. Ik weet dat dit de geest is van het CGKR-centrum en de wetten die hiervoor in het leven geroepen zijn. Absurd.
Oud 9 april 2005, 23:30   #11
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Stemmingmakerij.....

Je spreekt jezelf tegen: in je eerste zin spreek je me tegen, in je tweede zin geef je me gelijk.
Oud 10 april 2005, 09:47   #12
lenca
Partijlid

Standaard

Weer een mooi beeld over de belgen.
lenca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2005, 13:59   #13
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Je spreekt jezelf tegen: in je eerste zin spreek je me tegen, in je tweede zin geef je me gelijk.
Het is meer de vraag hoe je het bedoelt. Zouden ze het niet ''verdienen'' omdat ze daar te minderwaardig voor zijn? Of omdat ze geen Vlaamse roots hebben?
Oud 10 april 2005, 14:02   #14
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Het probleem met de multiculturele gedachte ids dat ze in een welbepaald land waarin EEN bevolkingsgroep met een eigen cultuur al eeuwenlang woont en geworteld is, plotseling andere bevolkingsgroepen en culturen evenveel bestaansrechten en uitingsrechten wil geven als de eerder genoemde bevolkingsgroep en dat is absurd.
Dat moest men maar 40 jaar geleden bedenken. Nu zijn er zoveel allochtonen en een simpele oplossing is er niet (of wel?).
Je mag heus wel de andere bevolkingsgroep evenveel bestaansrecht geven, dat je de cultuur niet evenveel bestaansrecht wil geven kan ik enigzins begrijpen.
Maar dat eerste niet.

Laatst gewijzigd door sinan123 : 10 april 2005 om 14:15.
Oud 10 april 2005, 14:56   #15
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Het is meer de vraag hoe je het bedoelt. Zouden ze het niet ''verdienen'' omdat ze daar te minderwaardig voor zijn? Of omdat ze geen Vlaamse roots hebben?
Nogmaals, een Vlaming is een West-Europeaan, net zoals de Indische Olifant geen Afrikaanse olifant is. Breng een Indische olifant naar een zoo in Kinshasa en het blijft een Indische olifant.
Oud 10 april 2005, 14:58   #16
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dat moest men maar 40 jaar geleden bedenken. Nu zijn er zoveel allochtonen en een simpele oplossing is er niet (of wel?).
Je mag heus wel de andere bevolkingsgroep evenveel bestaansrecht geven, dat je de cultuur niet evenveel bestaansrecht wil geven kan ik enigzins begrijpen.
Maar dat eerste niet.
Persoonlijk zou ik een duidelijker onderscheid willen hebben tussen Autochtoon en Vreemdeling. Een Autochtoon heeft de (Vlaamse) nationaliteit , een vreemdeling niet. Nationaliteit moet verder afhangen, niet alleen van de geboorteplaats, maar ook van genetische afstamming.
Oud 10 april 2005, 15:04   #17
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
Indien ze deze misdaad gepleegd hebben hoop ik dat ze zwaar gestraft worden. Voor de rest laat het mij siberisch koud welke nationaliteit of etnische afkomst deze kerels hadden.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2005, 15:05   #18
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Persoonlijk zou ik een duidelijker onderscheid willen hebben tussen Autochtoon en Vreemdeling. Een Autochtoon heeft de (Vlaamse) nationaliteit , een vreemdeling niet. Nationaliteit moet verder afhangen, niet alleen van de geboorteplaats, maar ook van genetische afstamming.
Gaat u dan aan iedereen een DNA-test afnemen? Van een politiestaat gesproken!
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2005, 15:11   #19
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Ok, nu is alles veel duidelijker.
*zucht*
Oud 10 april 2005, 15:33   #20
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar dat eerste niet.
Degenen die verantwoordelijk zijn voor de migratie hebben de gewone mensen tientallen jaren opzettelijk onwetend gehouden over de ware aard van de migranten.

Gelukkig nemen de gewone mensen nu meer en meer zelf het initiatief en proberen ze zoveel mogelijk over de vreemdelingen en hun religie te weten te komen. 20 jaar geleden was het nog verboden voor autochtonen om in TV-programma's openlijk over de islam te spreken. Gelukkig zijn er nu meer en meer mensen als Filip Deman die zich ingelicht hebben over de islam en de zaken durven noemen zoals ze zijn.

Nu is het aan ons om met strenge hand de rotzooi op te kuisen die de machthebbers van de afgelopen decennia ons nagelaten hebben.

Als de gewone mensen van in het begin goed ingelicht waren over de aard van de Marokkanen, Turken en moslims in het algemeen, zou er nooit van migratie uit die landen naar hier sprake geweest zijn.

Laatst gewijzigd door Wreker : 10 april 2005 om 15:35.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be