![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kreeg volgend bericht in mijn mailbox ...
Dit is een ZEER belangrijk bericht over de varkensgriep (of mexicaanse griep). Als je in deze tijd op het nieuws kijkt, zie je voortdurend items over de mexicaanse griep. Ze laten zien wat voor noodplannen er klaarliggen voor als de griep goed toe gaat slaan. Dit is HERSENSPOELING. Door al die media aandacht, ja, ook van onze eigen "gezellige" nederlandse omroepen, wordt je geprogrammeerd te geloven dat we een gigantische wereldwijde griep pandemie over ons heen gaan krijgen over een paar maanden. "Gelukkig" heeft nederland voor iedere inwoner al TWEE injecties klaarligggen. En iedereen wordt aangeraden die injecties zeker te nemen (al wordt dat niet letterlijk gezegd). Alleen de goede luisteraars horen ook dat er op dit moment maar liefst (=slechts) 650 mensen deze griep hebben in Nederland. Ook blijkt deze griep zeer mild te zijn en is nagenoeg iedereen na een weekje weer op de been. Oh zou je dan zeggen, wat een lachertje. De griep is zelfs veel milder dan de normale griep die vaak mensen wel 2 weken op bed houdt. Juist! Dat is de enige juiste conclusie. Dus: GEEN GRIEPPRIK. Waarom is er dan toch sprake van de hoogste alarmfase in de wereldwijde pandemie? Omdat dit een COMPLOT is. Het zal niet de griep zijn die ons doodt, maar de INJECTIES tegen de griep. In de onderstaande artikelen kun je alles lezen. Het is een systeem van drie injecties. De eerste stopt je immuunsysteem door de witte bloedlichaampjes te vernielen. De tweede injecteert allerlei virussen. Je voelt je daarna prima, ondanks dat de virussen zich als een gek uitbreiden in je lichaam. Dat komt omdat je lichaam niet terugvecht. Dan komt de derde injectie, die je immuun systeem weer aanzet. Door de heftige reactie die dan volgt kun je overlijden. En het ergste komt nog, er komt een wet die je VERPLICHT deze inentingen te nemen! Waarom wordt dit gedaan? De machthebbers (Illuminati) vinden dat er teveel mensen op de wereld zijn en willen de wereldbevolking letterlijk decimeren. Door de chaos die daardoor onstaat kunnen ze weer beter de macht pakken, die ze op dit moment langzaam aan het verliezen zijn. Geloof het of niet, WIJ ZIJN HET DOELWIT. Vecht terug. Verspreidt deze boodschap zo ver mogelijk aan iedereen die je kent. En.....NEEM GEEN GRIEPPRIK. Kies om te leven!! Lees ook: http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M4&l=NL Lezn |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik was aan het twijfelen om me te laten vaccineren, na dit gelezen te hebben, zal ik het toch maar doen.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De griepprik is overbodig en onzinnig, maar deze mail is alleen maar onzinniger. De illuminati komen ons weer eens allemaal vermoorden hoor, met twee prikken die spontaan in drie prikken veranderen en virussen die je pas doden als je lichaam erop reageert...
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 21 augustus 2009 om 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() oh
my god het houdt gewoon niet op
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Dan waag ik me eens buiten koetjes en kalfjes.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dat die injecties zuivere commercie zijn is zo klaar als een klontje. Veel meer achter zoeken dan woekerwinsten voor de pharma en hun loopjongetjes uit de politiek moet je er verder niet achter zoeken, denk ik.
![]() |
#8 |
|
![]() ge zijt geen haar beter dan de topicstarter
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() uw winsten, door werkende mens angst aan te jagen, komen in het gedrang?
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
en het ministerie van volksgezondheid, en van ranst komt me elke morgen de gazet brengen simpele druif
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 21 augustus 2009 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() o ja, en de schreeuwerige titel is natuurlijk niet bedoeld om angst te zaaien
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik zei toch dat de doemdenkerij epidemische vormen aan het aannemen is?
Wacht, het moet nog maar beginnen. Ziet ge de taferelen zoals in New York al voor u? Zo tien van die vangers met borden: "God hates Faggs" en "Repent Now! Jesus is coming!" enz.. op de Meir of in BXL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ALS er illuminatie en een NWO zouden zijn, zijn dat degene die DIT verspreiden!! Wat mij betreft verplichten ze het vaccin niet, maar laten we dan aub degene die zich niet vaccineren afzonderen van de rest. Ik wil namelijk dat de mensen die ik graag zie en ikzelf nog leven na deze pandemie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De waarheid is dat ik sedert jaaaren jaarlijks een griepprik neem : de prik van dit jaar is een variante zoals elk jaar, die dus ook het "speciale" A1H1 virus bekampt : niet meer of niet minder...
De massamoord die de illuminati dank zij het perfide "varkensgriepcomplot" willen plegen zal niet plaatsvinden .. willen we wedden ?
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat wat er ook gebeurt. Zij zullen het altijd zo draaien dat het hun theorie bevestigd. Er zijn geen falsifieerbare hypothesen, daarom blijven ze er ook zo hardnekkig in geloven. Het is als geloven in een God. Heb je pech, dan zal je het wel verdiend hebben of zal de God je iets willen leren. Bij geluk, was hij je goedgezind of verdiende jij het ... In dit geval zijn de volgende scenario's mogelijk: 1: Het virus krijgt een hogere mortaliteit en dit nog voordat het vaccin op de markt komt. -> Bangmakerij om meer vaccins te verkopen, reageren de NWO'ers. OF bij een massalere sterfte: men heeft bewust de vaccinproductie uitgesteld, zodat meer mensen eraan kunnen gaan. (Dan moeten ze wel de these laten vallen dat het vaccin onwerkzaam is, maar ik betwijfel of ze daar problemen mee hebben als ik zie wat ze zoal schrijven.) 2: Massale vaccinatie, het virus muteert niet / wel maar we zijn er nog steeds resistent tegen. We horen er niets meer van. -> Zie je wel, onterechte bangmakerij om de vaccinverkoop op te drijven, het virus zou sowieso niet muteren (ahneen want de mensen hebben zich al braaf laten vaccineren en de labo's moeten het virus dus niet dodelijker maken zodat er nog meer gevaccineerd zal worden). 3: Massale vaccinatie. Het virus muteert zodanig dat het vaccin niet meer werkzaam is. Er sterven veel mensen: -> 'Ze zijn vatbaarder gemaakt door het vaccin' (of dergelijke) 4: ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
je maakt iets zo belachelijk dat mensen het niet serieus nemen waardoor ze automatisch meer overhellen naar de andere vorm van beïnvloeding. Deze thread is bedoelt om mensen te overtuigen zich te laten inenten tegen iets dat elke gezonde mens zonder probleem overwint. Ik vergeet natuurlijk dat in ons maatschappijsysteem mensen niet ziek mogen worden zolang ze uitgemolken worden.
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
waarom zou men een "geneesmiddel" nemen tegen een ziekte die men nog niet heeft ? (Tetanos is nog zo een vaccinatie). Bewijzen dat deze inenntingen schadelijk zijn , werden nog niet geleverd, het tegendeel wel.
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor mijn part bent U vrij om al dan niet naar een dokter te gaan als U ziek bent. Zieken sponsoren de farmaceutische industrie, de farmaceutische industrie is slecht : dus zieken zijn slechte mensen.
![]() |