Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 8 mei 2005, 10:12   #1
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard Morelleken kletst uit haar nek !

Bron: Roze Leeuwen
In een interview met onze collega's van Gay2Day klaagt Marie-Rose Morel (Vlaams Belang) haar nood over de BLGP die ook vandaag weer door Brussel trok voor gelijke rechten. Ze noemt het gebeuren een carnavaleske en exhibitionistische vertoning. Terwijl haar collega's bij het Vlaams Belang de Burka willen verbieden voor Moslim meisjes en vrouwen, wil Morel blijkbaar het grove paterskleed verplichten voor holebi's. Al eens naar de jaarlijkse festiviteiten Aalst geweest mvr. Morel? Gaan we die straks ook bij wet verbieden ? Als het je smaak niet is, blijf er dan weg.
Toegegeven: qua beeldvorming zijn dergelijke manifestaties niet hét middel, dat zeggen en schrijven wij al jaren. Maar wanneer Morel immer minzaam glimlachend orakelt dat ook het homohuwelijk meer kwaad dan goed heeft gedaan; kletst ze uit haar nek !

Zonder verpinken komt ze ons vertellen dat er een betere wettelijke regeling mogelijk was geweest, omdat het homohuwelijk buiten België niet erkend wordt. Wie zou daarvoor hebben gezorgd? Het Vlaams Blok/Belang zou ook dat hebben gekelderd ! Elke andere regeling zou buiten België trouwens ook een lege doos zijn geweest. Het huwelijk is ten minste nog geldig in Nederland en straks ook in Spanje. Dat er in enkele andere EU-lidstaten alternatieven voor het oh zo sacrale "huwelijk" werden gecreëerd; betekent niets. Worden die partnerschapsregelingen internationaal erkend dan ?

Trouwens Denemarken en Zweden kennen zo een volwaardig partneriaat voor homo-koppels, inclusief ouderschap en adoptie. Doel je daarop dan, met je zweverige alles en niets zeggende "beter regeling" ?
Wil uw homo-onvriendelijke partij vandaag plots het halfslachtige homohuwelijk inwisselen voor een partneriaat met de mogelijkheid om kinderen wettelijk op te kunnen voeden ?

Marie-Rose mag Polspoel onder tafel praten, maar hier valt ze pijnlijk door de mand ! De Roze Leeuwen hekelen de hypocresie waarmee het Vlaams Belang omgaat met de Vlaamse holebi-kiezers, wanneer het eens niet over de Islam of Brussel-Halle-Vilvoorde gaat !

[size=4]Het jaar vóór het Mormel naar het Blok ging liep ze zelf vooraan in de stoet op Roze Zaterdag ![/size] Van aantrekken van een paters-of nonnenkleed gesproken...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 8 mei 2005, 10:24   #2
Beagle
Schepen

Standaard

Citaat:
Ze noemt het gebeuren een carnavaleske en exhibitionistische vertoning
Wel, als buitenstaander komt het in ieder geval zo over, en het is natuurlijk de vraag of dat bijdraagt tot de aanvaarding bij de goegemeente.

U heeft er precies moeite mee dat Mvr. Morel een echt betere regeling zoekt voor maatschappelijke homo-problemen i.p.v. zo provocerend mogelijk voor de dag te komen zoals velen tijdens de optocht.

Laatst gewijzigd door Beagle : 8 mei 2005 om 10:25.
Beagle is offline  
Oud 8 mei 2005, 10:31   #3
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beagle
Wel, als buitenstaander komt het in ieder geval zo over, en het is natuurlijk de vraag of dat bijdraagt tot de aanvaarding bij de goegemeente.

U heeft er precies moeite mee dat Mvr. Morel een echt betere regeling zoekt voor maatschappelijke homo-problemen i.p.v. zo provocerend mogelijk voor de dag te komen zoals velen tijdens de optocht.
Ik heb enkel problemen met grenzeloze hypocrisie. Het Mormelken had er beter aan gedaan in alle talen te zwijgen...
Oud 8 mei 2005, 10:38   #4
Beagle
Schepen

Standaard

Indien dit Mvr. Morel haar persoonlijke standpunt is, is er geen sprake van hypocrisie. Het lijkt me een democratisch verschijnsel dat verkozenen afwijkende meningen mogen hebben binnen een partij.
Beagle is offline  
Oud 8 mei 2005, 10:43   #5
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beagle
Indien dit Mvr. Morel haar persoonlijke standpunt is, is er geen sprake van hypocrisie. Het lijkt me een democratisch verschijnsel dat verkozenen afwijkende meningen mogen hebben binnen een partij.
D�*�*�*r gaat het niet om ! Twee jaar geleden liep ze vooraan in de stoet op Roze Zaterdag, om de poen keerde ze haar (lieftallig ?) kontje... Een opportunistische draai van 180°, geloofwaardig niet ??? 8)
Oud 8 mei 2005, 11:16   #6
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
D�*�*�*r gaat het niet om ! Twee jaar geleden liep ze vooraan in de stoet op Roze Zaterdag, om de poen keerde ze haar (lieftallig ?) kontje... Een opportunistische draai van 180°, geloofwaardig niet ??? 8)
En hoe moeten we uw draai van 180 graden dan omschrijven omdat u geen beoogd postje kreeg?
daiwa is offline  
Oud 8 mei 2005, 11:17   #7
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Bron: Roze Leeuwen
Wat probeer je ons duidelijk te maken, Luciano ?
PAJOT is offline  
Oud 8 mei 2005, 11:20   #8
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
En hoe moeten we uw draai van 180 graden dan omschrijven omdat u geen beoogd postje kreeg?
Voil�*, daar hebben we weer het roddelen en lasteren op basis van leugens, het op de persoon schieten uit onmacht. Voorspelbaar bij Blokkers, dank u om dat nog eens in de verf te zetten.
Oud 8 mei 2005, 11:22   #9
Beagle
Schepen

Standaard

Citaat:
D�*�*�*r gaat het niet om ! Twee jaar geleden liep ze vooraan in de stoet op Roze Zaterdag, om de poen keerde ze haar (lieftallig ?) kontje... Een opportunistische draai van 180°, geloofwaardig niet ???

Ik denk echt niet Mevr. Morel centen nodig heeft. Gezien haar afkomst en ook haar bedrijfje denk ik dat de opbrengst van haar politiek mandaat maar bijkomstig is.
Dat ze niet meer mee opstapt is waarschijnlijk het gevolg van politiek volwassen worden, zeg nu zelf; als volwassen en ernstig politicus stap je toch niet mee op in zo'n stoet.
Mensen hun ideeën of de manier om ze (zoveel mogelijk) te bereiken evolueren in het (politiek) volwassen worden. Bovendien behoud ze haar eigen mening binnen de partij, maar begrijpt ze dat ze moet geven en nemen.
Bovendien doet Mevr. Morel haar achterwerk hier niet ter zake.

Laatst gewijzigd door Beagle : 8 mei 2005 om 11:24.
Beagle is offline  
Oud 8 mei 2005, 11:26   #10
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voil�*, daar hebben we weer het roddelen en lasteren op basis van leugens, het op de persoon schieten uit onmacht. Voorspelbaar bij Blokkers, dank u om dat nog eens in de verf te zetten.
DAT was de vraag niet!!!!
U schiet hier op Morel omdat ze volgens u haar kar heeft gekeerd maar u hebt juist het zelfde gedaan wat uw goed recht is maar waar zit dan het verschil?
daiwa is offline  
Oud 8 mei 2005, 11:27   #11
PAJOT
Banneling

Standaard

Laten we het dus houden op : een progressie in politieke wijsheid.
PAJOT is offline  
Oud 8 mei 2005, 11:32   #12
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[size=4]Het jaar vóór het Mormel naar het Blok ging liep ze zelf vooraan in de stoet op Roze Zaterdag ![/size]
Niet dat het me iets interesseert wat die blonde bimbo te vertellen heeft, maar dit vind ik toch wel hilarisch! Het opportunisme ten top! Die sloerie is een wandelende domme-blondjes-mop...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 8 mei 2005, 12:38   #13
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
DAT was de vraag niet!!!!
U schiet hier op Morel omdat ze volgens u haar kar heeft gekeerd maar u hebt juist het zelfde gedaan wat uw goed recht is maar waar zit dan het verschil?
Het verschil is dat hypocriet Mormelken haar weg gemaakt heeft naar het partijbestuur. De vraag hoe ???? Antwoord te vinden in Oostenrijk...
Het verschil is dat hoge bomen veel wind vangen, dat een partijtop moet terecht gewezen worden indien ze het volk voorliegen en bedriegen...

Ik ben van geen betekenis, enkel de boodschapper.
Moet ik er nu nog een tekeningske bijmaken of zal het gaan zo ?
Oud 8 mei 2005, 12:41   #14
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Niet dat het me iets interesseert wat die blonde bimbo te vertellen heeft, maar dit vind ik toch wel hilarisch! Het opportunisme ten top! Die sloerie is een wandelende domme-blondjes-mop...

Ze is nog beter als'k al dacht.
(Kan zij in 06 geen burgemeester van antw worden ipv fdw?)
la_Principessa is offline  
Oud 8 mei 2005, 12:43   #15
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We weten het Raf,u loopt meer warm van Di Rupo....................

Novalis
Grellig is offline  
Oud 8 mei 2005, 12:46   #16
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
We weten het Raf,u loopt meer warm van Di Rupo....................
Hoe zou JIJ dat in vredesnaam weten? Heb jij mij hier OOIT al iets zien schrijven dat zelfs maar vaag in die richting wijst?

Stop toch eens met die onnozeliteiten, kleuter.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Raf is offline  
Oud 8 mei 2005, 12:49   #17
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
Hoe zou JIJ dat in vredesnaam weten? Heb jij mij hier OOIT al iets zien schrijven dat zelfs maar vaag in die richting wijst?

Stop toch eens met die onnozeliteiten, kleuter.
Als u sarcastische opmerkingen mag maken aan het adres van Morel,dan moet u ook weerwerk kunnen verdragen he jongen.

Novalis
Grellig is offline  
Oud 8 mei 2005, 12:51   #18
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als u sarcastische opmerkingen mag maken aan het adres van Morel,dan moet u ook weerwerk kunnen verdragen he jongen.
O, maar ik kan weerwerk verdragen hoor, liefje, alleen verwacht ik dan wel enigszins "volwassen" weerwerk en geen imbeciele insinuaties op het niveau van de peutertuin.

Citaat:
Raf is offline  
Oud 8 mei 2005, 12:53   #19
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
O, maar ik kan weerwerk verdragen hoor, liefje, alleen verwacht ik dan wel enigszins "volwassen" weerwerk en geen imbeciele insinuaties op het niveau van de peutertuin.
U reacie op Morel is ook van een verwerpelijk niveau,daarom dat u een reactie van dat niveau terugkrijgt.

Novalis
Grellig is offline  
Oud 8 mei 2005, 12:54   #20
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U reacie op Morel is ook van een verwerpelijk niveau,daarom dat u een reactie van dat niveau terugkrijgt.
Verwerpelijk? Misschien... Peuterniveau?

Citaat:
Raf is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be