![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Alle foto's gelukt
http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=32&id=4 -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#2 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Alle foto's gelukt Foto's gelukt, alleen politiekerssmoelen vallen tegen :-) Daniël > |
![]() |
#3 |
|
![]() "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Alle foto's gelukt > > Foto's gelukt, alleen politiekerssmoelen vallen tegen :-) > Het zijn er van mannen en vrouwen welke hun gesproken en geschreven woord niet breken. Al zien ze er des duivels uit, ze zijn van hun woord. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#4 |
|
![]() "Daniël" <[email protected]> schreef op do 12 mei 2005 23:45:01
al dan niet correctsgewijs in news:[email protected]: > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Alle foto's gelukt > > Foto's gelukt, alleen politiekerssmoelen vallen tegen :-) > > Daniël > >> > > Mijnheer flik met de zwarte bandjes was ook mij niet ontgaan ;) -- VGQ |
![]() |
#5 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Alle foto's gelukt >> >> Foto's gelukt, alleen politiekerssmoelen vallen tegen :-) >> > Het zijn er van mannen en vrouwen welke hun gesproken en > geschreven woord niet breken. > > Al zien ze er des duivels uit, ze zijn van hun woord. Echt? Stond Anke Van Dermeersch naakt in de Playboy na haar verkiezing? :-) |
![]() |
#6 |
|
![]() Daniël wrote:
> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > >>Alle foto's gelukt > > > Foto's gelukt, alleen politiekerssmoelen vallen tegen :-) > > Daniël > > > > Zie ik daar een VRT-microfoon? En werd de actie niet getoond in het journaal? Jawel. En maar zagen en verongelijkt doen...Wij worden gepest op de VRT, mijnheer... Wel grappig hoe PDW daar als de eerste de beste misdienaar het plakkaat moet ophouden voor SuperFrank en niks mag zeggen. Bukkaboy |
![]() |
#7 |
|
![]() BukkaBoy was zeer hard aan het denken :
> Daniël wrote: >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> >>>Alle foto's gelukt >> >> >> Foto's gelukt, alleen politiekerssmoelen vallen tegen :-) >> >> Daniël >> >> >> >> > > Zie ik daar een VRT-microfoon? En werd de actie niet getoond in het journaal? > Jawel. > > En maar zagen en verongelijkt doen...Wij worden gepest op de VRT, mijnheer... > > Wel grappig hoe PDW daar als de eerste de beste misdienaar het plakkaat moet > ophouden voor SuperFrank en niks mag zeggen. > > Bukkaboy grappig? tja, voor sommige gestoorden blijkbaar wel -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
![]() |
#8 |
|
![]() MutsiPrutsi plaatste dit op zijn scherm :
> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Alle foto's gelukt >>> >>> Foto's gelukt, alleen politiekerssmoelen vallen tegen :-) >>> >> Het zijn er van mannen en vrouwen welke hun gesproken en >> geschreven woord niet breken. >> >> Al zien ze er des duivels uit, ze zijn van hun woord. > > Echt? Stond Anke Van Dermeersch naakt in de Playboy na haar verkiezing? > > :-) is dat grappig? ik moet weer niet lachen t zal wel aan mij liggen zekers -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
![]() |
#9 |
|
![]() "Lesj" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > MutsiPrutsi plaatste dit op zijn scherm : >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> Alle foto's gelukt >>>> >>>> Foto's gelukt, alleen politiekerssmoelen vallen tegen :-) >>>> >>> Het zijn er van mannen en vrouwen welke hun gesproken en >>> geschreven woord niet breken. >>> >>> Al zien ze er des duivels uit, ze zijn van hun woord. >> >> Echt? Stond Anke Van Dermeersch naakt in de Playboy na haar verkiezing? >> >> :-) > > is dat grappig? Dat zou je aan Anke moeten vragen: ik maak geen loze beloftes. Jij wel Lesjke? Of moeten we dat aan je ex vrouw vragen :-) > ik moet weer niet lachen Die reuma toch hé. > t zal wel aan mij liggen zekers Eerder aan het weer. Feit is dat Anke haar woord niet gehouden heeft. Point made. Google eens op de uitspraken van Philippe de Winter over Anke voor ze bij het Blok zat (voor ze het bij de VLD afbolde wegens geen verkiesbare plaats. Zeg maar: het Morel-scenario). Dan zal je wel kunnen lachen :-) |
![]() |
#10 |
|
![]() "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht news:[email protected] ... > > "Lesj" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> MutsiPrutsi plaatste dit op zijn scherm : >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> Alle foto's gelukt >>>>> >>>>> Foto's gelukt, alleen politiekerssmoelen vallen tegen :-) >>>>> >>>> Het zijn er van mannen en vrouwen welke hun gesproken en >>>> geschreven woord niet breken. >>>> >>>> Al zien ze er des duivels uit, ze zijn van hun woord. >>> >>> Echt? Stond Anke Van Dermeersch naakt in de Playboy na haar verkiezing? >>> >>> :-) >> >> is dat grappig? > > Dat zou je aan Anke moeten vragen: ik maak geen loze beloftes. Jij wel > Lesjke? Of moeten we dat aan je ex vrouw vragen :-) > > >> ik moet weer niet lachen > > Die reuma toch hé. > >> t zal wel aan mij liggen zekers > > Eerder aan het weer. Feit is dat Anke haar woord niet gehouden heeft. > Point made. > > Google eens op de uitspraken van Philippe de Winter over Anke voor ze bij > het Blok zat (voor ze het bij de VLD afbolde wegens geen verkiesbare > plaats. Zeg maar: het Morel-scenario). Dan zal je wel kunnen lachen :-) > Ging Freeyyaaatje ook niet in hare blote als ze verkozen zou worden ? Heb je haar ergens in haar blootje gezien ? Ik dacht van niet. De pot en de ketel............................. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#11 |
|
![]() Ghingis Khan stelde de volgende uitleg voor :
> "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht > news:[email protected] ... >> >> "Lesj" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> MutsiPrutsi plaatste dit op zijn scherm : >>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> >>>>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected]... >>>>>>> Alle foto's gelukt >>>>>> >>>>>> Foto's gelukt, alleen politiekerssmoelen vallen tegen :-) >>>>>> >>>>> Het zijn er van mannen en vrouwen welke hun gesproken en >>>>> geschreven woord niet breken. >>>>> >>>>> Al zien ze er des duivels uit, ze zijn van hun woord. >>>> >>>> Echt? Stond Anke Van Dermeersch naakt in de Playboy na haar verkiezing? >>>> >>>> :-) >>> >>> is dat grappig? >> >> Dat zou je aan Anke moeten vragen: ik maak geen loze beloftes. Jij wel >> Lesjke? Of moeten we dat aan je ex vrouw vragen :-) >> >> >>> ik moet weer niet lachen >> >> Die reuma toch hé. >> >>> t zal wel aan mij liggen zekers >> >> Eerder aan het weer. Feit is dat Anke haar woord niet gehouden heeft. >> Point made. >> >> Google eens op de uitspraken van Philippe de Winter over Anke voor ze bij >> het Blok zat (voor ze het bij de VLD afbolde wegens geen verkiesbare >> plaats. Zeg maar: het Morel-scenario). Dan zal je wel kunnen lachen :-) >> > Ging Freeyyaaatje ook niet in hare blote als ze verkozen zou worden ? > Heb je haar ergens in haar blootje gezien ? > Ik dacht van niet. > De pot en de ketel............................. MP lijkt wel kinderlijker te worden met de dag wat een afgang om over zoiets te beginnen tjonge, da's echt van beperktheid, domheid lijkt me te hoog gegrepen voor MP -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
![]() |
#12 |
|
![]() MutsiPrutsi bracht volgend idée uit :
> "Lesj" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> MutsiPrutsi plaatste dit op zijn scherm : >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> Alle foto's gelukt >>>>> >>>>> Foto's gelukt, alleen politiekerssmoelen vallen tegen :-) >>>>> >>>> Het zijn er van mannen en vrouwen welke hun gesproken en >>>> geschreven woord niet breken. >>>> >>>> Al zien ze er des duivels uit, ze zijn van hun woord. >>> >>> Echt? Stond Anke Van Dermeersch naakt in de Playboy na haar verkiezing? >>> >>> :-) >> >> is dat grappig? > > Dat zou je aan Anke moeten vragen: ik maak geen loze beloftes. Jij wel > Lesjke? Of moeten we dat aan je ex vrouw vragen :-) ach en ik die dacht dat het hier over politiek ging het gaat em hier blijkbaar niet over belastinggeld ed mijn ex-vrouw? is dat dat lelijk mens met haar glazen tetten en haar houten been? >> ik moet weer niet lachen > > Die reuma toch hé. niks mee te maken > >> t zal wel aan mij liggen zekers > > Eerder aan het weer. Feit is dat Anke haar woord niet gehouden heeft. Point > made. en is ze dan verkozen tot belastingontvanger om niet in de playboy te staan je niveau is zelfs voor kleuters van 5 jaar te laag > Google eens op de uitspraken van Philippe de Winter over Anke voor ze bij het > Blok zat (voor ze het bij de VLD afbolde wegens geen verkiesbare plaats. Zeg > maar: het Morel-scenario). Dan zal je wel kunnen lachen :-) zet es wa linken eh of weet je niet wat dat is linken jij wil hier een point maken dus ... -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
![]() |
#13 |
|
![]() "Lesj" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > MutsiPrutsi bracht volgend idée uit : >> "Lesj" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> MutsiPrutsi plaatste dit op zijn scherm : >>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> >>>>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected]... >>>>>>> Alle foto's gelukt >>>>>> >>>>>> Foto's gelukt, alleen politiekerssmoelen vallen tegen :-) >>>>>> >>>>> Het zijn er van mannen en vrouwen welke hun gesproken en >>>>> geschreven woord niet breken. >>>>> >>>>> Al zien ze er des duivels uit, ze zijn van hun woord. >>>> >>>> Echt? Stond Anke Van Dermeersch naakt in de Playboy na haar >>>> verkiezing? >>>> >>>> :-) >>> >>> is dat grappig? >> >> Dat zou je aan Anke moeten vragen: ik maak geen loze beloftes. Jij wel >> Lesjke? Of moeten we dat aan je ex vrouw vragen :-) > > ach en ik die dacht dat het hier over politiek ging > het gaat em hier blijkbaar niet over belastinggeld ed > mijn ex-vrouw? > is dat dat lelijk mens met haar glazen tetten en haar houten been? > >>> ik moet weer niet lachen >> >> Die reuma toch hé. > > niks mee te maken > >> >>> t zal wel aan mij liggen zekers >> >> Eerder aan het weer. Feit is dat Anke haar woord niet gehouden heeft. >> Point made. > > en is ze dan verkozen tot belastingontvanger om niet in de playboy te > staan > je niveau is zelfs voor kleuters van 5 jaar te laag > >> Google eens op de uitspraken van Philippe de Winter over Anke voor ze bij >> het Blok zat (voor ze het bij de VLD afbolde wegens geen verkiesbare >> plaats. Zeg maar: het Morel-scenario). Dan zal je wel kunnen lachen :-) > > zet es wa linken eh > of weet je niet wat dat is linken > jij wil hier een point maken dus ... > Zolang ze bij de VLD zat was alles in orde, maar eens de stap naar het Vlaams Blok, ja ja dat was niet één brug te ver maar 10 bruggen. Zo kennen we ze toch, de politiek correcten. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#14 |
|
![]() "Lesj" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ghingis Khan stelde de volgende uitleg voor : >> "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht >> news:[email protected] ... >>> >>> "Lesj" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> MutsiPrutsi plaatste dit op zijn scherm : >>>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> >>>>>> "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected]... >>>>>>> >>>>>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>> Alle foto's gelukt >>>>>>> >>>>>>> Foto's gelukt, alleen politiekerssmoelen vallen tegen :-) >>>>>>> >>>>>> Het zijn er van mannen en vrouwen welke hun gesproken en >>>>>> geschreven woord niet breken. >>>>>> >>>>>> Al zien ze er des duivels uit, ze zijn van hun woord. >>>>> >>>>> Echt? Stond Anke Van Dermeersch naakt in de Playboy na haar >>>>> verkiezing? >>>>> >>>>> :-) >>>> >>>> is dat grappig? >>> >>> Dat zou je aan Anke moeten vragen: ik maak geen loze beloftes. Jij wel >>> Lesjke? Of moeten we dat aan je ex vrouw vragen :-) >>> >>> >>>> ik moet weer niet lachen >>> >>> Die reuma toch hé. >>> >>>> t zal wel aan mij liggen zekers >>> >>> Eerder aan het weer. Feit is dat Anke haar woord niet gehouden heeft. >>> Point made. >>> >>> Google eens op de uitspraken van Philippe de Winter over Anke voor ze >>> bij het Blok zat (voor ze het bij de VLD afbolde wegens geen verkiesbare >>> plaats. Zeg maar: het Morel-scenario). Dan zal je wel kunnen lachen :-) >>> >> Ging Freeyyaaatje ook niet in hare blote als ze verkozen zou worden ? >> Heb je haar ergens in haar blootje gezien ? >> Ik dacht van niet. >> De pot en de ketel............................. > > MP lijkt wel kinderlijker te worden met de dag > wat een afgang om over zoiets te beginnen > tjonge, da's echt van beperktheid, domheid lijkt me te hoog gegrepen voor > MP > Ik vraag me al lang af, hoe komt het verdorie dat die politiek correcten steeds zichzelf te kakken zetten. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#15 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:8p%[email protected]... > > "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht > news:[email protected] ... >> >> "Lesj" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> MutsiPrutsi plaatste dit op zijn scherm : >>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> >>>>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected]... >>>>>>> Alle foto's gelukt >>>>>> >>>>>> Foto's gelukt, alleen politiekerssmoelen vallen tegen :-) >>>>>> >>>>> Het zijn er van mannen en vrouwen welke hun gesproken en >>>>> geschreven woord niet breken. >>>>> >>>>> Al zien ze er des duivels uit, ze zijn van hun woord. >>>> >>>> Echt? Stond Anke Van Dermeersch naakt in de Playboy na haar >>>> verkiezing? >>>> >>>> :-) >>> >>> is dat grappig? >> >> Dat zou je aan Anke moeten vragen: ik maak geen loze beloftes. Jij wel >> Lesjke? Of moeten we dat aan je ex vrouw vragen :-) >> >> >>> ik moet weer niet lachen >> >> Die reuma toch hé. >> >>> t zal wel aan mij liggen zekers >> >> Eerder aan het weer. Feit is dat Anke haar woord niet gehouden heeft. >> Point made. >> >> Google eens op de uitspraken van Philippe de Winter over Anke voor ze bij >> het Blok zat (voor ze het bij de VLD afbolde wegens geen verkiesbare >> plaats. Zeg maar: het Morel-scenario). Dan zal je wel kunnen lachen :-) >> > Ging Freeyyaaatje ook niet in hare blote als ze verkozen zou worden ? Your wish :-) Je verwijst naar een Humo-interview waarin de reporter dit suggereerde, naar analogie met Anke. > Heb je haar ergens in haar blootje gezien ? Van wie is ze zwanger denk je? > Ik dacht van niet. > De pot en de ketel............................. Je bevestigt dus dat 'zelfs' behangers niet 'van hun woord zijn'. Zoals reeds gezegd: point made! |
![]() |
#16 |
|
![]() MutsiPrutsi schreef :
> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:8p%[email protected]... >> >> "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht >> news:[email protected] ... >>> >>> "Lesj" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> MutsiPrutsi plaatste dit op zijn scherm : >>>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> >>>>>> "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected]... >>>>>>> >>>>>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>> Alle foto's gelukt >>>>>>> >>>>>>> Foto's gelukt, alleen politiekerssmoelen vallen tegen :-) >>>>>>> >>>>>> Het zijn er van mannen en vrouwen welke hun gesproken en >>>>>> geschreven woord niet breken. >>>>>> >>>>>> Al zien ze er des duivels uit, ze zijn van hun woord. >>>>> >>>>> Echt? Stond Anke Van Dermeersch naakt in de Playboy na haar verkiezing? >>>>> >>>>> :-) >>>> >>>> is dat grappig? >>> >>> Dat zou je aan Anke moeten vragen: ik maak geen loze beloftes. Jij wel >>> Lesjke? Of moeten we dat aan je ex vrouw vragen :-) >>> >>> >>>> ik moet weer niet lachen >>> >>> Die reuma toch hé. >>> >>>> t zal wel aan mij liggen zekers >>> >>> Eerder aan het weer. Feit is dat Anke haar woord niet gehouden heeft. >>> Point made. >>> >>> Google eens op de uitspraken van Philippe de Winter over Anke voor ze bij >>> het Blok zat (voor ze het bij de VLD afbolde wegens geen verkiesbare >>> plaats. Zeg maar: het Morel-scenario). Dan zal je wel kunnen lachen :-) >>> >> Ging Freeyyaaatje ook niet in hare blote als ze verkozen zou worden ? > > Your wish :-) Je verwijst naar een Humo-interview waarin de reporter dit > suggereerde, naar analogie met Anke. > >> Heb je haar ergens in haar blootje gezien ? > > Van wie is ze zwanger denk je? > >> Ik dacht van niet. >> De pot en de ketel............................. > > Je bevestigt dus dat 'zelfs' behangers niet 'van hun woord zijn'. > Zoals reeds gezegd: point made! jij bent echt het sulligste wat er hier rond loopt leg dat eens uit dat bevestigen -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
![]() |
#17 |
|
![]() "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht news:[email protected] ... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:8p%[email protected]... >> >> "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht >> news:[email protected] ... >>> >>> "Lesj" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> MutsiPrutsi plaatste dit op zijn scherm : >>>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> >>>>>> "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected]... >>>>>>> >>>>>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>> Alle foto's gelukt >>>>>>> >>>>>>> Foto's gelukt, alleen politiekerssmoelen vallen tegen :-) >>>>>>> >>>>>> Het zijn er van mannen en vrouwen welke hun gesproken en >>>>>> geschreven woord niet breken. >>>>>> >>>>>> Al zien ze er des duivels uit, ze zijn van hun woord. >>>>> >>>>> Echt? Stond Anke Van Dermeersch naakt in de Playboy na haar >>>>> verkiezing? >>>>> >>>>> :-) >>>> >>>> is dat grappig? >>> >>> Dat zou je aan Anke moeten vragen: ik maak geen loze beloftes. Jij wel >>> Lesjke? Of moeten we dat aan je ex vrouw vragen :-) >>> >>> >>>> ik moet weer niet lachen >>> >>> Die reuma toch hé. >>> >>>> t zal wel aan mij liggen zekers >>> >>> Eerder aan het weer. Feit is dat Anke haar woord niet gehouden heeft. >>> Point made. >>> >>> Google eens op de uitspraken van Philippe de Winter over Anke voor ze >>> bij het Blok zat (voor ze het bij de VLD afbolde wegens geen verkiesbare >>> plaats. Zeg maar: het Morel-scenario). Dan zal je wel kunnen lachen :-) >>> >> Ging Freeyyaaatje ook niet in hare blote als ze verkozen zou worden ? > > Your wish :-) Je verwijst naar een Humo-interview waarin de reporter dit > suggereerde, naar analogie met Anke. > >> Heb je haar ergens in haar blootje gezien ? > > Van wie is ze zwanger denk je? Euhh van een NSDAPer >> Ik dacht van niet. >> De pot en de ketel............................. > > Je bevestigt dus dat 'zelfs' behangers niet 'van hun woord zijn'. > Zoals reeds gezegd: point made! > > Jij leest wat je denkt dat er staat, net wat er staat. Zoveel is duidelijk Point made and doubled. |