![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Waarom geen aparte onderwerp-fora over gezondheidszorg, onderwijs, werkgelegenheid, ... voor elk ministerie een forum? Zo kunnen we op elk domein gestructureerd ingaan en inhoudelijk meer te bieden hebben, niet?
Groetjes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Burgemeester
|
![]() teveel fora opzetten is geen goed idee, niemand houd ervan om te lang te scrollen en als het forum niet over een 'truncate' functie beschikt is het geen lolletje.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sergei : 3 juni 2005 om 17:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Dat kan je inderdaad als argument aanhalen. Maar op dit moment vind ik dat het forum een beetje te veel sub-fora bevat die over vreemdelingen, integratie, vlaams-nationalistisch,ideologieën,... gaan ... populistische en cliché-thema's? Een groot deel van de politiek heeft hier niet veel mee te maken, maar gaat wel over inhoud.
Ik zie dan de mogelijkheden van dit forum ook functioneel dat een bepaald departement hier eens op kan komen kijken, over wat "het volk" denkt. Of volks-voorstellen komen plukken of wathever. Maar waarschijnlijk is die doelstelling wat te hoog gegrepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Burgemeester
|
![]() De thema's die een appart forum hebben zijn in mijn opzicht ook belangrijke thema's.
en als he de debat fora bedoelt, een van de slimste zetten van de beheerder(s) omdat hierdoor een deel van een oververhitte discusie tussen bvb 100% Vlaams belangers en Anti Vlaams Belangers te hoog kan oplopen. Door zulke forums privaat te houden, dus eerst aanmelden scheid je alvast het kaf van het koren. Wat je bedoelt met wat het volk denkt staat eigenlijk in politics.be, ik bedoel maar, lees wat in alle fora geschreven word en dan zie je wat alvast van de actieve leden denkt. Natuurlijk, dit strookt niet helemaal met de werkelijkheid omdat politics.be niet weet of de leden allemaal zowet evenredig verdeel zijn i.v.m. 'het volk'. Ik zie nochtans een goede verhouding tussen aanhangers van België, vlamingen en extreme vlamingen. Citaat:
Citaat:
niet echt pro vlaams belang getint. Natuurlijk is dit een heet hanger voor de belangers maar dat is in de Belgische politiek toch ook zo zeker. Religies en andere overtuigingen: kerk en staat horen gescheiden te zijn. In deze context terecht uiteengetrokken. Communautaire discuties : zowat voor elke vlaamse partij van belang. Hoezo zouden dit populistische thema's zijn? T'is de manier waarop je het thema benadert of het al of niet populistisch denk/schrijft /antwoord maar dat staat los van het thema zelf. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Dergelijke zaken kunnen eigenlijk perfect terecht in de Debatclub, als daar de toevloed teveel wordt kan er een nieuw forum worden geopend. |
|
![]() |
![]() |