![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() Ik vraag mij af hoe de rest van ons zich op de weg gedraagt..
Persoonlijk noem ik iedereen die trager rijdt een LUL Diegene die mij inhalen zijn DOMME KLOTEN.. Ik jaag me nogal op achter het stuur ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Shizie : 25 mei 2005 om 09:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken dat
![]() Ik krijg het verschrikkelijk op mijn heupen wanneer je in een file zit en de persoon achter jou staat te dimmen en te toeteren (alsof hij niet ziet dat er 20 man voor jou staat en je echt niet weg kan). Fietsers werken mij ook serieus op de zenuwen, vooral als ze het nodig vinden om met twee of drie naast elkaar te rijden op een smal fietspad naast de weg. Motorrijders omdat ze altijd moeten voorsteken als je staat te wachten aan een rood licht... Staan ze op het rijvak naast je, dan moeten ze per se met volle kracht optrekken om dan nipt voor je in te voegen en alles dicht te gooien (lees: zwaar remmen) omdat ze hun manoeuver niet goed ingeschat hadden. Conclusie: ik neem veel liever de trein of het openbaar vervoer. ![]() [size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 25 mei 2005 om 09:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
je auto weg doen en een fiets kopen ook.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 mei 2005 om 09:41. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() kan nie, ik ben gestopt met roken...
joint paffen is out of the question ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Gewoon de verkeersregels volgen. Zij die sneller rijden kom ik meestal aan het volgende rode licht tegen. Zij die trager rijden zijn waarschijnlijk de weg kwijt en dat kan iedereen overkomen. Geduld is een deugd en daarvoor heb je geen verdovende middelen voor nodig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() lol Mr Cheburashka, ik heb wel medicatie nodig om me te kalmeren :/
ik ben erg pissed op bijna iedereen laatste tijd :/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() nope, de drang naar sigaret is al lang weg.. ik ben gewoon wa gefrustreerd de laatste tijd; dunno why en wil het nie weten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||
Minister
|
![]() Te lang op de baan misschien?
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Johan217 : 25 mei 2005 om 11:15. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() pwned =)
Ja byl kogda to strannoj igrushkoj bezymjannoj ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
![]() je eerlijkheid en openheid over je gemoedstoestand strekt je tot eer shizie ( PS dit is geen cynisme hoor )
aan gezien joint paffen out of the question is raad ik je Yoga of Tai chi aan uitermate effectief tegen eender welke frustratie en totaal onschadelijk[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 mei 2005 om 11:37. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() russisch, ik ben 28 jaar oud; tot mijn 16de verjaardag woonde ik in ussr
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Shizie : 25 mei 2005 om 12:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() ik heb geen auto.
ik zing als ik fiets ![]() Ik zeg 'tringtring' als ik ga botsen (bel kapot). |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of Dobrij den = goeiedag of zeer officieel : zdravstvuyte = (iets van Dag Mijnheer of Dag Mevrouw) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() ik irriteer graag autobestuurders door met drie op de weg te rijen ipv achter elkaar op het fietspad.
da's dus mijn negatieve kant. mijn positieve is dat ik altijd wel afstap als der iemand in problemen zit met zijn ketting of dergelijke dingen. ik ben ook niet agressief in het verkeer. alles op zijn gemakske. |
![]() |
![]() |