![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit kwam ik tegen op de site van skepp. Via de zoekfunctie vind ik daarover niets op dit forum alhoewel Verbeke een geliefd onderwerp blijkt te zijn. Daarom plak ik het maar bij de koetjes en kalfjes. Niet te hard lachen of wenen anders geven de koetjes nog zure melk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() waarom houden ze die eigenlijk tegen? Laat hem toch 15 minuten lang Zyklon B inademen. Zijn we daar ook ineens vanaf (niet?).
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hij zal het al wel getest hebben zeker, anners zou hij er niet zo zeker van zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Geef die man eens snel zijn portie Zyklon B, dat wordt lachen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zet Verbeke in die kamer, draai die gaskraan open, doe de deur dicht en ga dan even een goei pint pakken. Verbeke? Ach, die overleeft het wel...
![]()
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() Gas stijgt/daalt of blijft hangen. het duurt dus een tijdje voor de hele kamer gevuld is.
het kan zijn als die gast zijn adem dan op het goede moment lang genoeg kan inhouden dat die 15 minuten inderdaad haalbaar zijn. Ik daag hem uit : 500 miljoen euro als hij het 15 minuten uithoud in een volledig gevulde ruimte, of 10 seconden in een ruimte met aerosol VX. Gif is gif, het ene wat gevaarlijker dan het andere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oud nieuws...
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|