![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Kwestie dat ik morgenochtend weet wat zeggen op de trein als ik weer
eens recht tegenover een bejaard koppel zit dat België gratis wil verkennen:-)) Mag ik hun zeggen: als het VB aan de macht komt, is het daarmee afgelopen? En mag mijn tante die nu ook tinternet ontdekt heeft (seniorennet) dit dan ook doorvertellen aan haar virtuele vriendinnen? Of is het VB dan toch voor GRATIS? (met die GRATIS bussen die ze inleggen naar de Ijzerwake en nu weer die GRATIS vlaggen die ze uitdelen aan nieuwe poldernazi's zou je het gaan denken:-)) |
![]() |
#2 |
|
![]() Luc.vd schreef :
> Kwestie dat ik morgenochtend weet wat zeggen op de trein als ik weer > eens recht tegenover een bejaard koppel zit dat België gratis wil > verkennen:-)) > > Mag ik hun zeggen: als het VB aan de macht komt, is het daarmee > afgelopen? > Je kunt ze misschien zeggen dat ze dan in de trein of in het station niet meer zullen lastig gevallen worden. En dat ze dan gerust met hun sacoche over straat kunnen lopen. En dat hun kleinkinderen terug op hun eigen speelpleintjes mogen spelen zonder afgetroefd te worden; en dat ze in de zomer terug mogen gaan zwemmen, zonder half verzopen te worden. > En mag mijn tante die nu ook tinternet ontdekt heeft (seniorennet) dit > dan ook doorvertellen aan haar virtuele vriendinnen? Tuurlijk. |
![]() |
#3 |
|
![]() Luc.vd wrote:
> Kwestie dat ik morgenochtend weet wat zeggen op de trein als ik weer > eens recht tegenover een bejaard koppel zit dat België gratis wil > verkennen:-)) > > Mag ik hun zeggen: als het VB aan de macht komt, is het daarmee > afgelopen? Als gij op de trein tegenover iemand gaat zitten en ge trekt uw klep open, krijgt ge negen op de tien keer uw teut vol pepperspray. Dus, doe maar op, zou ik zeggen... -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
![]() |
#4 |
|
![]() "Helles" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Luc.vd schreef : > > Kwestie dat ik morgenochtend weet wat zeggen op de trein als ik weer > > eens recht tegenover een bejaard koppel zit dat België gratis wil > > verkennen:-)) > > > > Mag ik hun zeggen: als het VB aan de macht komt, is het daarmee > > afgelopen? > > > > Je kunt ze misschien zeggen dat ze dan in de trein of in het station > niet meer zullen lastig gevallen worden. > En dat ze dan gerust met hun sacoche over straat kunnen lopen. > En dat hun kleinkinderen terug op hun eigen speelpleintjes mogen spelen > zonder afgetroefd te worden; en dat ze in de zomer terug mogen gaan > zwemmen, zonder half verzopen te worden. > Luc.vd wil gewoon gratis spullen en diensten. Oude vrouwtjes en hun kleinkinderen kunnen hem gestolen worden. Luc.vd wil 's morgens gewoon voor oude mensen gaan zitten en tegen hen liggen zeuren dat ze zullen moeten betalen voor de trein als het Belang aan de macht komt. Dat is de grote nachtmerrie van Luc. vd. Dat de treinen niet meer gratis zullen rijden. JC |
![]() |
#5 |
|
![]() On Thu, 02 Jun 2005 19:37:51 +0200, Karel "de Jazz" Jansens wrote:
> Luc.vd wrote: > >> Kwestie dat ik morgenochtend weet wat zeggen op de trein als ik weer >> eens recht tegenover een bejaard koppel zit dat België gratis wil >> verkennen:-)) >> >> Mag ik hun zeggen: als het VB aan de macht komt, is het daarmee >> afgelopen? > > Als gij op de trein tegenover iemand gaat zitten en ge trekt uw klep > open, krijgt ge negen op de tien keer uw teut vol pepperspray. > > Dus, doe maar op, zou ik zeggen... ROFL -- "als je geen God hebt, ben je een beest! " R.Wereldsman 25/12/2004 http://users.pandora.be/dvg |
![]() |
#6 |
|
![]() On Thu, 02 Jun 2005 17:53:34 GMT, "JC" <[email protected]>
wrote: > >"Helles" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Luc.vd schreef : >> > Kwestie dat ik morgenochtend weet wat zeggen op de trein als ik weer >> > eens recht tegenover een bejaard koppel zit dat België gratis wil >> > verkennen:-)) >> > >> > Mag ik hun zeggen: als het VB aan de macht komt, is het daarmee >> > afgelopen? >> > >> >> Je kunt ze misschien zeggen dat ze dan in de trein of in het station >> niet meer zullen lastig gevallen worden. >> En dat ze dan gerust met hun sacoche over straat kunnen lopen. >> En dat hun kleinkinderen terug op hun eigen speelpleintjes mogen spelen >> zonder afgetroefd te worden; en dat ze in de zomer terug mogen gaan >> zwemmen, zonder half verzopen te worden. >> >Luc.vd wil gewoon gratis spullen en diensten. Oude vrouwtjes en hun >kleinkinderen kunnen hem gestolen worden. >Luc.vd wil 's morgens gewoon voor oude mensen gaan zitten en tegen hen >liggen zeuren dat ze zullen moeten betalen voor de trein als het Belang aan >de macht komt. Dat is de grote nachtmerrie van Luc. vd. Dat de treinen niet >meer gratis zullen rijden. Nee hoor, ik betaal voor mijn abonnement (althans een deel toch) Maar je fietst weer behoorlijk rond de vraag heen: wat is het nu: ja of nee? Is dat nu zo moeilijk? |
![]() |
#7 |
|
![]() On Thu, 02 Jun 2005 18:57:39 GMT, Dennis VG / WarlocK
<[email protected]> wrote: >On Thu, 02 Jun 2005 19:37:51 +0200, Karel "de Jazz" Jansens wrote: > >> Luc.vd wrote: >> >>> Kwestie dat ik morgenochtend weet wat zeggen op de trein als ik weer >>> eens recht tegenover een bejaard koppel zit dat België gratis wil >>> verkennen:-)) >>> >>> Mag ik hun zeggen: als het VB aan de macht komt, is het daarmee >>> afgelopen? >> >> Als gij op de trein tegenover iemand gaat zitten en ge trekt uw klep >> open, krijgt ge negen op de tien keer uw teut vol pepperspray. >> >> Dus, doe maar op, zou ik zeggen... > >ROFL Jammaar: wat is het nu: ja of nee? Is dat nu zo'n moeilijke vraag? |
![]() |
#8 |
|
![]() On Thu, 02 Jun 2005 17:24:59 GMT, "Helles" <[email protected]>
wrote: >Luc.vd schreef : >> Kwestie dat ik morgenochtend weet wat zeggen op de trein als ik weer >> eens recht tegenover een bejaard koppel zit dat België gratis wil >> verkennen:-)) >> >> Mag ik hun zeggen: als het VB aan de macht komt, is het daarmee >> afgelopen? >> > >Je kunt ze misschien zeggen dat ze dan in de trein of in het station >niet meer zullen lastig gevallen worden. >En dat ze dan gerust met hun sacoche over straat kunnen lopen. >En dat hun kleinkinderen terug op hun eigen speelpleintjes mogen spelen >zonder afgetroefd te worden; en dat ze in de zomer terug mogen gaan >zwemmen, zonder half verzopen te worden. Je klinkt al als een echte zakkenvuller die rond de pot draait maar last heeft om een eenvoudige vraag met JA of NEE te beantwoorden? > >> En mag mijn tante die nu ook tinternet ontdekt heeft (seniorennet) dit >> dan ook doorvertellen aan haar virtuele vriendinnen? > >Tuurlijk. Dus het is JA? Het VB gaat die GRATIS treinen afschaffen? |
![]() |
#9 |
|
![]() "Luc.vd" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 02 Jun 2005 18:57:39 GMT, Dennis VG / WarlocK > <[email protected]> wrote: > >>On Thu, 02 Jun 2005 19:37:51 +0200, Karel "de Jazz" Jansens wrote: >> >>> Luc.vd wrote: >>> >>>> Kwestie dat ik morgenochtend weet wat zeggen op de trein als ik weer >>>> eens recht tegenover een bejaard koppel zit dat België gratis wil >>>> verkennen:-)) >>>> >>>> Mag ik hun zeggen: als het VB aan de macht komt, is het daarmee >>>> afgelopen? >>> >>> Als gij op de trein tegenover iemand gaat zitten en ge trekt uw klep >>> open, krijgt ge negen op de tien keer uw teut vol pepperspray. >>> >>> Dus, doe maar op, zou ik zeggen... >> >>ROFL > > Jammaar: wat is het nu: ja of nee? > > Is dat nu zo'n moeilijke vraag? Mijnen beste Loeki, jouw infantiel en dus beminnelijk geleuter over een none-issue is vervelend, en kan hoogstens een niet-onderdrukbare geeuw opwekken. Maar laat je dat niet afhouden jongen, tater gerust verder, ik lees je met volle aandacht voor het slapen gaan. Hhhhhuuuuuummmm.............! -- Joske |
![]() |
#10 |
|
![]() On Thu, 02 Jun 2005 21:18:55 +0200, Luc.vd <[email protected]>
wrote: >On Thu, 02 Jun 2005 18:57:39 GMT, Dennis VG / WarlocK ><[email protected]> wrote: > >>On Thu, 02 Jun 2005 19:37:51 +0200, Karel "de Jazz" Jansens wrote: >> >>> Luc.vd wrote: >>> >>>> Kwestie dat ik morgenochtend weet wat zeggen op de trein als ik weer >>>> eens recht tegenover een bejaard koppel zit dat België gratis wil >>>> verkennen:-)) >>>> >>>> Mag ik hun zeggen: als het VB aan de macht komt, is het daarmee >>>> afgelopen? >>> >>> Als gij op de trein tegenover iemand gaat zitten en ge trekt uw klep >>> open, krijgt ge negen op de tien keer uw teut vol pepperspray. >>> >>> Dus, doe maar op, zou ik zeggen... >> >>ROFL > >Jammaar: wat is het nu: ja of nee? > >Is dat nu zo'n moeilijke vraag? > Als ze ontwijkend antwoorden weet je het wel, niet ? Ik wist trouwens niet dat onze bejaarden zo agressief zijn:) Anne |
![]() |
#11 |
|
![]() Luc.vd <[email protected]> schreef in berichtnieuws [email protected]... > Kwestie dat ik morgenochtend weet wat zeggen op de trein als ik weer > eens recht tegenover een bejaard koppel zit dat België gratis wil > verkennen:-)) > > Mag ik hun zeggen: als het VB aan de macht komt, is het daarmee > afgelopen? > > En mag mijn tante die nu ook tinternet ontdekt heeft (seniorennet) dit > dan ook doorvertellen aan haar virtuele vriendinnen? > > Of is het VB dan toch voor GRATIS? > > (met die GRATIS bussen die ze inleggen naar de Ijzerwake en nu weer > die GRATIS vlaggen die ze uitdelen aan nieuwe poldernazi's zou je het > gaan denken:-)) > > doe een kleine moeite en lees het programma van het Vlaams Belang, je moet niet een andere voor jou gratis laten werken, je weet dat gratis niet bestaat. WT |
![]() |
#12 |
|
![]() On Thu, 02 Jun 2005 20:10:12 GMT, Anne wrote:
> On Thu, 02 Jun 2005 21:18:55 +0200, Luc.vd <[email protected]> > wrote: > >>On Thu, 02 Jun 2005 18:57:39 GMT, Dennis VG / WarlocK >><[email protected]> wrote: >> >>>On Thu, 02 Jun 2005 19:37:51 +0200, Karel "de Jazz" Jansens wrote: >>> >>>> Luc.vd wrote: >>>> >>>>> Kwestie dat ik morgenochtend weet wat zeggen op de trein als ik weer >>>>> eens recht tegenover een bejaard koppel zit dat België gratis wil >>>>> verkennen:-)) >>>>> >>>>> Mag ik hun zeggen: als het VB aan de macht komt, is het daarmee >>>>> afgelopen? >>>> >>>> Als gij op de trein tegenover iemand gaat zitten en ge trekt uw klep >>>> open, krijgt ge negen op de tien keer uw teut vol pepperspray. >>>> >>>> Dus, doe maar op, zou ik zeggen... >>> >>>ROFL >> >>Jammaar: wat is het nu: ja of nee? Nee, niemand heeft iets tegen gratis, maar aangezien gratis niet bestaat.... >> >>Is dat nu zo'n moeilijke vraag? Nee (Ik 'moest' zo antwoorden, je zit hier nog in de KF) >> > Als ze ontwijkend antwoorden weet je het wel, niet ? luc.vd heeft geen besef, of men nu wel of geen antwoord geeft doet er dus niet toe. > > Ik wist trouwens niet dat onze bejaarden zo agressief zijn:) Ik ben ook niet agressief, maar voor ene als luc.vd wil ik wel een uitzondering maken :p > > Anne -- "als je geen God hebt, ben je een beest! " R.Wereldsman 25/12/2004 http://users.pandora.be/dvg |
![]() |
#13 |
|
![]() On Thu, 2 Jun 2005 22:07:36 +0200, "Joske Vermeulen"
<[email protected]> wrote: > >"Luc.vd" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Thu, 02 Jun 2005 18:57:39 GMT, Dennis VG / WarlocK >> <[email protected]> wrote: >> >>>On Thu, 02 Jun 2005 19:37:51 +0200, Karel "de Jazz" Jansens wrote: >>> >>>> Luc.vd wrote: >>>> >>>>> Kwestie dat ik morgenochtend weet wat zeggen op de trein als ik weer >>>>> eens recht tegenover een bejaard koppel zit dat België gratis wil >>>>> verkennen:-)) >>>>> >>>>> Mag ik hun zeggen: als het VB aan de macht komt, is het daarmee >>>>> afgelopen? >>>> >>>> Als gij op de trein tegenover iemand gaat zitten en ge trekt uw klep >>>> open, krijgt ge negen op de tien keer uw teut vol pepperspray. >>>> >>>> Dus, doe maar op, zou ik zeggen... >>> >>>ROFL >> >> Jammaar: wat is het nu: ja of nee? >> >> Is dat nu zo'n moeilijke vraag? > >Mijnen beste Loeki, jouw infantiel en dus beminnelijk geleuter over een >none-issue >is vervelend, en kan hoogstens een niet-onderdrukbare geeuw opwekken. >Maar laat je dat niet afhouden jongen, tater gerust verder, ik lees je met >volle >aandacht voor het slapen gaan. Hhhhhuuuuuummmm.............! Allez vooruit: JA is hetgene wat jullie altijd moeten zeggen als ze vragen: is Philippe nen toffe tiep NEEN is hetgene jullie altijd moeten zeggen als ze vragen: is nen andere politieker van een andere politieke partij nen toffen tiep. Dus nog een keer: zal het VB het GRATIS openbaar vervoer voor senioren afschaffen? JA of NEE? In een vorige draad kreeg ik immers alle VB-ers over me heen die beweerden dat GRATIS volksverlakkerij was. Dus zou je denken: het eerste wat ze gaan doen als ze het voor het zeggen hebben, is dat afschaffen. Waarom zeggen ze dat dan ook niet gewoon? Dat zou pas duidelijk zijn:-) (voor het verschil tussen links en rechts bestaat er nog een andere truuk; je kan de veters van je schoenen ook een andere kleur geven:-) |
![]() |
#14 |
|
![]() On Thu, 02 Jun 2005 20:10:12 GMT, Anne <[email protected]> wrote:
>On Thu, 02 Jun 2005 21:18:55 +0200, Luc.vd <[email protected]> >wrote: > >>On Thu, 02 Jun 2005 18:57:39 GMT, Dennis VG / WarlocK >><[email protected]> wrote: >> >>>On Thu, 02 Jun 2005 19:37:51 +0200, Karel "de Jazz" Jansens wrote: >>> >>>> Luc.vd wrote: >>>> >>>>> Kwestie dat ik morgenochtend weet wat zeggen op de trein als ik weer >>>>> eens recht tegenover een bejaard koppel zit dat België gratis wil >>>>> verkennen:-)) >>>>> >>>>> Mag ik hun zeggen: als het VB aan de macht komt, is het daarmee >>>>> afgelopen? >>>> >>>> Als gij op de trein tegenover iemand gaat zitten en ge trekt uw klep >>>> open, krijgt ge negen op de tien keer uw teut vol pepperspray. >>>> >>>> Dus, doe maar op, zou ik zeggen... >>> >>>ROFL >> >>Jammaar: wat is het nu: ja of nee? >> >>Is dat nu zo'n moeilijke vraag? >> >Als ze ontwijkend antwoorden weet je het wel, niet ? > >Ik wist trouwens niet dat onze bejaarden zo agressief zijn:) Ach, toen Charel Janssens nog optrad met Co Flower en Gaston Martin in Oud België was hij volgens een nog bejaardere oom uit Antwerpen nog grappiger. Maar dat is wel ongeveer vijftig jaar geleden. In die tijd is humor wel wat veranderd. Charel kan niet mer mee met zijn tijd. Spijtig voor hem. > >Anne |
![]() |
#15 |
|
![]() On Thu, 02 Jun 2005 20:42:26 GMT, "WT" <[email protected]> wrote:
> >Luc.vd <[email protected]> schreef in berichtnieuws >[email protected]... >> Kwestie dat ik morgenochtend weet wat zeggen op de trein als ik weer >> eens recht tegenover een bejaard koppel zit dat België gratis wil >> verkennen:-)) >> >> Mag ik hun zeggen: als het VB aan de macht komt, is het daarmee >> afgelopen? >> >> En mag mijn tante die nu ook tinternet ontdekt heeft (seniorennet) dit >> dan ook doorvertellen aan haar virtuele vriendinnen? >> >> Of is het VB dan toch voor GRATIS? >> >> (met die GRATIS bussen die ze inleggen naar de Ijzerwake en nu weer >> die GRATIS vlaggen die ze uitdelen aan nieuwe poldernazi's zou je het >> gaan denken:-)) >> >> > >doe een kleine moeite en lees het programma van het Vlaams Belang, Sorry, ik heb vanavond lekker gegeten, en ik wil mijn maag niet laten in opstand komen. En vreemd eigenlijk, dat jullie die hier elke dag dat programma zo halsstarrig verdedigen, niet gewoon kunnen antwoorden met JA of NEE. Is het dan zo moeilijk? > je moet >niet een andere voor jou gratis laten werken, je weet dat gratis niet >bestaat. Dus die 800.000 vrijwilligers die in Vlaanderen gratis werken bestaan volgens jou niet? Ze gaan dat graag horen. (in heel België zijn het er trouwens 1,5 miljoen - en ze hebben pas een statuut - weer een wet die het VB er door gekregen heeft - NOT:-) |
![]() |
#16 |
|
![]() Anne wrote:
> On Thu, 02 Jun 2005 21:18:55 +0200, Luc.vd <[email protected]> > wrote: > > >>On Thu, 02 Jun 2005 18:57:39 GMT, Dennis VG / WarlocK >><[email protected]> wrote: >> >> >>>On Thu, 02 Jun 2005 19:37:51 +0200, Karel "de Jazz" Jansens wrote: >>> >>> >>>>Luc.vd wrote: >>>> >>>> >>>>>Kwestie dat ik morgenochtend weet wat zeggen op de trein als ik weer >>>>>eens recht tegenover een bejaard koppel zit dat België gratis wil >>>>>verkennen:-)) >>>>> >>>>>Mag ik hun zeggen: als het VB aan de macht komt, is het daarmee >>>>>afgelopen? >>>> >>>>Als gij op de trein tegenover iemand gaat zitten en ge trekt uw klep >>>>open, krijgt ge negen op de tien keer uw teut vol pepperspray. >>>> >>>>Dus, doe maar op, zou ik zeggen... >>> >>>ROFL >> >>Jammaar: wat is het nu: ja of nee? >> >>Is dat nu zo'n moeilijke vraag? >> > > Als ze ontwijkend antwoorden weet je het wel, niet ? > > Ik wist trouwens niet dat onze bejaarden zo agressief zijn:) "Onweerstaanbare drang". Als het goed genoeg is voor een vrijspraak voor poging tot moord, dan is het zeker goed genoeg voor het macen van Lukske. -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
![]() |
#17 |
|
![]() Luc.vd wrote:
> Kwestie dat ik morgenochtend weet wat zeggen op de trein als ik weer > eens recht tegenover een bejaard koppel zit dat België gratis wil > verkennen:-)) > > Mag ik hun zeggen: als het VB aan de macht komt, is het daarmee > afgelopen? > > En mag mijn tante die nu ook tinternet ontdekt heeft (seniorennet) dit > dan ook doorvertellen aan haar virtuele vriendinnen? > > Of is het VB dan toch voor GRATIS? > > (met die GRATIS bussen die ze inleggen naar de Ijzerwake en nu weer > die GRATIS vlaggen die ze uitdelen aan nieuwe poldernazi's zou je het > gaan denken:-)) > > Het Vlaams Belang is misschien tegen dat een andere partij dan zijzelf voor gratis is? |
![]() |
#18 |
|
![]() On Thu, 2 Jun 2005 19:24:59 +0200, Helles wrote
(in article <[email protected]>): > Subject: Re: is het VB nu tegen GRATIS of niet? > From: "Helles" <[email protected]> > Date: Yesterday 07:24 pm > Newsgroups: be.politics > > Luc.vd schreef : >> Kwestie dat ik morgenochtend weet wat zeggen op de trein als ik weer >> eens recht tegenover een bejaard koppel zit dat België gratis wil >> verkennen:-)) >> >> Mag ik hun zeggen: als het VB aan de macht komt, is het daarmee >> afgelopen? >> > > Je kunt ze misschien zeggen dat ze dan in de trein of in het station > niet meer zullen lastig gevallen worden. > En dat ze dan gerust met hun sacoche over straat kunnen lopen. > En dat hun kleinkinderen terug op hun eigen speelpleintjes mogen spelen > zonder afgetroefd te worden; en dat ze in de zomer terug mogen gaan > zwemmen, zonder half verzopen te worden. LOL |
![]() |
#19 |
|
![]() Cueball wrote:
> Luc.vd wrote: > >> Kwestie dat ik morgenochtend weet wat zeggen op de trein als ik weer >> eens recht tegenover een bejaard koppel zit dat België gratis wil >> verkennen:-)) >> >> Mag ik hun zeggen: als het VB aan de macht komt, is het daarmee >> afgelopen? >> >> En mag mijn tante die nu ook tinternet ontdekt heeft (seniorennet) dit >> dan ook doorvertellen aan haar virtuele vriendinnen? >> >> Of is het VB dan toch voor GRATIS? >> >> (met die GRATIS bussen die ze inleggen naar de Ijzerwake en nu weer >> die GRATIS vlaggen die ze uitdelen aan nieuwe poldernazi's zou je het >> gaan denken:-)) >> >> > > Het Vlaams Belang is misschien tegen dat een andere partij dan zijzelf > voor gratis is? Nee, het Vlaams Belang is tegen het hypocriete gratis van Stief; het gratis dat u en mij geld kost. De bussen die het Vlaams Belang inlegt kosten u geen extra geld, en gratis vlaggen zullen evenmin op uw belastingbijdragen verrekend worden. Maar dat wist ge al, nietwaar? Alleen kwam het u niet zo goed uit om die kennis openbaar te maken, nietwaar? Want dan hadt ge niet de gelegenheid gehad om weer eens een postje leugendemagogie te kunnen spuien, nietwaar? -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
![]() |
#20 |
|
![]() "Luc.vd" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 2 Jun 2005 22:07:36 +0200, "Joske Vermeulen" > <[email protected]> wrote: > >> >>"Luc.vd" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >>> On Thu, 02 Jun 2005 18:57:39 GMT, Dennis VG / WarlocK >>> <[email protected]> wrote: >>Mijnen beste Loeki, jouw infantiel en dus beminnelijk geleuter over een >>none-issue >>is vervelend, en kan hoogstens een niet-onderdrukbare geeuw opwekken. >>Maar laat je dat niet afhouden jongen, tater gerust verder, ik lees je met >>volle >>aandacht voor het slapen gaan. Hhhhhuuuuuummmm.............! > Allez vooruit: > > JA is hetgene wat jullie altijd moeten zeggen als ze vragen: is > Philippe nen toffe tiep > > NEEN is hetgene jullie altijd moeten zeggen als ze vragen: is nen > andere politieker van een andere politieke partij nen toffen tiep. > > Dus nog een keer: zal het VB het GRATIS openbaar vervoer voor senioren > afschaffen? > > JA of NEE? > > In een vorige draad kreeg ik immers alle VB-ers over me heen die > beweerden dat GRATIS volksverlakkerij was. > Dus zou je denken: het eerste wat ze gaan doen als ze het voor het > zeggen hebben, is dat afschaffen. > > Waarom zeggen ze dat dan ook niet gewoon? > > Dat zou pas duidelijk zijn:-) > > (voor het verschil tussen links en rechts bestaat er nog een andere > truuk; je kan de veters van je schoenen ook een andere kleur geven:-) Dat heb ik altijd in jouw gewaardeerd beste Loeki, je standvastigheid in oeverloos geteem over volstrekt onbelangrijke zaken. Ik heb geen flauw benul of die rechtse rakkers dat GRATIS-gedoe nu gaan afschaffen of niet, maar mocht ik hun adviseren - en als GRATIS GRATIS is zoals doorluchtige sossen beweren en soms ook Neckermann- zou ik dat GRATIS zonder verpinken doortrekken naar alle geledingen van de bevolking. En niet alleen voor het openbaar vervoer hein, maar letterlijk naar ALLES. Wat zou het heerlijk toeven zijn in dit landje.;-)) Ga je nu je Koning omkieperen of verzuip je liever aan het Sas van Idegem? -- Joske |