![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat schijnt toch... Enkele gijzelaars van destijds zijn formeel: ze herkennen Ahmadinejad als een van de gijzelnemers tijdens de crisis van 1979.
![]() ![]() Maar als top of the bill... De huidige (allez, voormalige zeker?) vice-president is volgens CNN is de woordvoerster geweest van die gijzelnemers. Massoumeh Ebtekar is haar naam... ![]() Sorry, maar wat moeten we hier van denken?
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heel dat regime heeft nauwe banden met terreurorganisaties (we weten toch dat Iran het internationale terrorisme financiert)... Zo chokerend is het dan niet te weten dat de president mogelijk zelf een gijzelnemer was ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Hij heeft wel zijn wenkbrauwen laten epileren intussen
![]()
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() wie nog durft te beweren dat er geen oorlog tegen Iran komt is op zijn minst naief ;p
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Ik gok er op dat de situatie op middellange termijn uitdraait op een invasie van Iran.
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Ahmadinejad is democratisch verkozen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Irak: 26 miljoen inwoners, 0,4 miljoen vierkante kilometer Iran: 68 miljoen inwoners, 1,6 miljoen vierkante kilometer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]() Any questions?
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Uitvalsbasissen: Irak en Afghanistan. Op dat miljoen vierkante kilometerke kunt ge heel wat tanks, soldaatjes en vliegtuigjes zetten... Iran: altijd al gehaat geweest door de USA, met zulke presidenten (zowel USA als Iran) en bovendien rijke olievoorraden... Bush zou zot zijn die kans niet te grijpen, hem kennende...
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik ben afkomstig van Rusland maar ben geen patrioot van mijn land.
MAAR, Iran heeft erg moderne Russische wapens, iets wat Amerikanen nog niet bezitten of de gevolgen ondervonden hebben http://www.rense.com/general59/theSu...ansawesome.htm is een voorbeeld daarvan. Ik weet echt niet wat Pentagon tegen zulke spullen kan inzetten. Iran is Irak niet. Irak had 40 jaar oude soviet tanks, Iraanse leger is veel moderner. Imho moet men in Iran een soort revolutie proberen te organiseren ipv openlijk aan te vallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rusland steunt Iran, China heeft een zeer nauwe militaire band met Rusland, China wil niet dat de VS heel de oliebel van het midden oosten controleert, china bouwt een enorme militaire basis in die regio, russen ook ... enz Deze gek zal wsh wel de aanval kiezen tegen Iran, alsook Israel ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Hé, als ik deze topic aanklik of eruit wil komt er steeds een scherm vragen of ik volgende site uav.peoavn.army.mil vertrouw.
Op Google is daar niks van te vinden. Maar het komt van het "US government" als ik het "certificate" wil checken. Hebben jullie dat ook?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 1 juli 2005 om 22:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
Ligt aan de afbeelding van Tantist uit post 11.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 juli 2005 om 22:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |