![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer de zomervakantie voorbij is dan gaan de kinderen terug naar school, gaan nagenoeg alle werknemers weer aan de slag en begint de alledaagse drukte weer zijn gang te gaan.
Sommige dingens zijn dan vervelend, andere weer niet. Op zich allemaal niet zo erg, dat maakt deel uit van ons mooi leven. Maar de vervelendste feit is zonder enige twijfel de terugkeer van de politiekers. Na twee maanden rust zie je ze weer met hun lelijke koppen overal verschijnen om een 'entree' te doen. De leugens- en onzinshow mag weer beginnen. Vandelanotte, Landuyt en Bruno Tobback met algemene 'ideeën' over de toekomst. Verhofstadt in een talkshow op TV, Dewael met zijn nieuwe babe, een aantal groenen met zoals altijd idiote voorstellen, Dewinter over een reis naar Israel, etc..... Laat staan de Waalse politiekers en hun bullshit. Ik dacht telkens van " het is toch niet waar, ze zijn er weer ". Zonder er een verklaring voor te hebben vond ik in ieder geval het meest irritant van al : die kop van Somers weer te moeten zien. Hij kwam op TV bij De Vadder en begon weer met dat irritant gelul van hem. BWEURK! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas op en het beloofd spanend te worden want er zijn een hele hoop hete hangijzers blijven hangen ...
De guy gaat zijn werk hebben, 't is te hopen voor hem dat zijn olijfboomgaard in goeie conditie is. ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen ze geen apparte televiesiezender voor de politiekers maken? Zo kunnen ze er 24 op 24 komen zeiken.
Wie ernaar wilt kijken kan dat uit vrije keuze. En verder worden ze gebannen uit alle andere tv-zenders. Is dat geen goed voorstel??? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er zijn er nog veel naderen uit vakantie teruggekomen... en die zorgen niet voor nachtrust
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een persoonlijke anecdote:
Mijn vrouw, een goede smaak als ze heeft, heeft van die papieren Kleenex'kes klaarliggen voor als Verhofstadt met zijn kop op TV komt. Door de statische elektriciteit blijven die doekskes dan mooi op het scherm plakken en wordt Verhofstadts mooie koppeken vakkundig bedekt. Maar ach, 't is schoon weer en één politicus maakt nog de herfst niet.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() le premier a bien démarré... die 75 euro kunnen de liberalen steken waar ze willen, zo'n vaas uit het buitenverblijf zou ik wel willen... moet minstens één zijn van Val Saint Lambert ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gooi liever je lichtbak buiten en speel meer met je vrouw of vriendin.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb weer Somers bezig gehoord.
Mijn God. Kan die niet nog eens twee maanden op vakantie vertrekken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Somers aka Het Kinderkopke ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Ohwja, het schijnt dat Polspoel & Desmet nu op VTM op vrijdagavond anderhalf uur zou duren.
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Provinciaal Statenlid