![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() [size=3]Dat belooft: volgens Elio is Caterpillar 1 van de belangrijkste bedrujven, dewelke de economische opflakkering van wallonie kunnen stimuleren????? [/size]
[size=3][/size] [size=3]Waals Marshallplan = scheet in fles[/size] Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Moest ik niet opdraaien voor die waalse onnozelaars ik zou het warempel nog grappig vinden.
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Stel ook maar alles negatief voor, zoals jullie niet anders doen. Bende zieligaards. Er zijn nog wel méér bedrijven in Zuid-België dan Caterpillar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Seba : 8 september 2005 om 23:49. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Een beetje belgicist zou om de schijn op te houden af en toe eens vermanend naar Wallonië spreken, maar een handpop van de francofonie als Hans neemt zelfs die moeite niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Het was gisteren weer eens mooi weer, en dan is alles een goede reden om weer te staken.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 9 september 2005 om 13:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Dit was gewoon een politieke staking opgedragen door de PS omdat de regeringspartners onder druk te zetten om de energiecheque exclusief voor de lagere klassen (lees : vooral Wallonië) te reserveren.
Iedereen die een beetje nadenkt kon dit toch zien : gisteren Wallonië en staking ivm dure olie, vandaag beslissing over de energiecheque in de regering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mevrouw, hut is geen boksmatch eh. (Bart Somers in Terzake))
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() BUBBER-A is weer sterk in zijn reactie.
Dat is dan de 14de keer dat A met "Meeeeeeeeuuuuuuuuh" antwoordt, knap he?!
![]() |
#15 |
Burgemeester
|
![]() Mensen, waar ik me meer zorgen om maak, is dat de sectoren waar de Waalse regering in wil investeren, precies de sectoren zijn waar Vlaanderen goed in scoort.
Het deeltje van het marshall-plan dat eventueel wel eens zou kunnen lukken, zal vooral een overheveling van arbeid van Vlaanderen naar Wallonië betekenen. Ik hoorde toch even de alarmbel rinkelen toen ik vernam dat ze bijvoorbeeld willen investeren in "luchtvaart" en "farmacie". Hoe investeer je nu in luchtvaart? Awel, de Brusselse regering legt belachelijke geluidsnormen op, de federale Waalse politici schreeuwen moord en brand als één vliegtuig over de Franstalige rand van Brussel vliegt, eisen daarna een oplossing, en wat komt er uit de bus: verschuiving van vliegtuigen van Zaventem naar Bierset of Charleroi. Voor de farmacie heeft de PS ook al haar manneke op de juiste plaats. Verwacht u dus maar aan een aantal smerige streken. Een vos verleert nu eenmaal zijn streken niet. In de Waalse pers verscheen eergisteren trouwens opnieuw een artikel dat de transfers ontkent. Van een mentaliteitsverandering is dus geen enkele sprake.
![]() |
#16 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |