![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() In de loop van de maand november wordt een volgende be.politics reünie
voorgesteld. Sommige kandidaten hebben al informeel toegezegd. Plaats: Dumaguete, Negros Oriental, Filipijpen. De bar "Why Not" op de baywalk, met gelegenheid tot avondmaal bij de talrijke BBQ's nabij het strand. De "kinilaw" is een must. Datum: Ergens tussen 6 november en Edwin's verjaardag. Edwin zal dan iedereen op een Passoa trakteren, en wat uitleg over "sociopathie". Programma: 1 - Edwin heeft een kort gesprek met mijn advokaat, mr. Rupo Ortigas Rizal y Calabria. Ze zullen mijn schadevergoeding bespreken en het copyright op het bn. "Vermetel", maar dit voorafgaand aan het gebeuren. De som wordt vastgesteld adhv de "win for life" van Edwin. Fullator is getuige. Het bedrag wordt ter plaatse contant geregeld in Nieuw-Zeelandse florijnen. 2 - Stadsrondleiding. Voor Hayek wordt een stop voorzien aan het plaatselijk Diliman-park waar dichte altijdgroene struiken zeker tot manshoogte reiken. Aan Edwin wordt even tijd gelaten om te verpozen in "My Fair Lady's Bar" nabij de oude basiliek op de Montis Cuculorum. Anonymiteit gewaarborgd! Voor de eventuele partners is er ook een Ladyboys Programme voorzien. Auntie zal gelegenheid krijgen om haar vlot te laten reviseren in de plaatselijke zadelmakersshop, die ook goed werk levert bij het zuurbestendig maken van stomakastjes en luchtdichten van opblaaspoppen. Als Ginghis deelneemt wordt er ook even verpoosd aan de roze lingerie afdeling van de NCC-mall in het centrum. 2 - Reünie. De vergadering begint uiteraard met het ritueel plaatsen van het Leeuwevlagje op de tafel door Dirk Vermeer. Vervolgens leest Karel "de jazz" wat voor uit het VB-economisch programma. Dit kan op 2 seconden rond zijn. Er zullen uiteraard foto's worden genomen, maar Lesjdinges wordt de gelegenheid gegeven eerst een hoofddoek over zijn aanminnige baard en paardenstaart te trekken. Edwin brengt zoals gebruikelijk zijn zotskap mee. Joske Vermeulen schrijft het verslag. Vervolgens begeven we ons in verspreide slagorde ten dis. Er is vis en vlees nabij het strand. Vegetariërs kunnen instede een fles kokosnootolie nuttigen. Toiletten voorhanden op het strand zelf, maar dat is wildwateren. Voor Fustigator, daar valt ook "kaka" onder. Nabij het "sisters" standbeeld (1 min van de "Why Not") wordt een plastieken flitspaal onthuld ter nagedachtenis van Krokkebaas. Het essay van Uncle wordt dan voorgesteld en kritisch besproken. Ginghis krijgt volop de gelegenheid tot cut&pasten. Orhan steekt een lofrede af over Toerkse paiplaidingen op het marktplein. Na het gebeuren begeven we ons ter ruste, elk ieders met wie en waar hij wil. Edwin logeert op de hoogste verdieping van "Harry's Inn" (bereikbaar via 8 Pesos tricycle) om andere gasten niet te storen als hij voor de eerste keer van de grond gaat. 3 - Bereikbaarheid met openbaar vervoer. Na aankomst in Manila zich terstond naar de municipal airport begeven en aanschuiven voor een locale vlucht met Cebu Airlines. Niet vergeten om Dumaguete te vermelden, en voor Tommy, je pistool eerst inchecken aan de firearms balie. Aan de landingsbaan (verkeerdelijk luchthaven genoemd) van Dumaguete word je dan opgehaald per tricycle, niet meer dan 8 Pesos (6 Eurocent) betalen graag. Behalve GK, die wordt toch graag ge****. Auntie komt het haar vlot via de Dender en de Bosporus. Tommy komt per Ferrari, een klopboor in de hand. Opletten voor de files nabij Pattaya Tommy, en daar niet om je heen kijken. Karel aka Piepmaster wipt even over vanuit zijn hide-out in een buurland en Dirk Vermeer laat zijn ticket betalen door de transfers. Suggesties of programma-wijzigingen zijn altijd welkom. Huisdieren kunnen helaas niet mee. Auntie's uitgerafelde hond en Ginghis' paard zullen tijdelijk in Vlaenderen een onderkomen moet vinden of geadopteerd worden. Zo, we zijn rond. Maar sorry, ik moet nu gaan raften op de Bosporus. OV (c) je weet wel |
![]() |
#2 |
|
![]() "De Onverbiddelijke Verzoener" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... In de loop van de maand november wordt een volgende be.politics reünie voorgesteld. Sommige kandidaten hebben al informeel toegezegd. Plaats: Dumaguete, Negros Oriental, Filipijpen. De bar "Why Not" op de baywalk, met gelegenheid tot avondmaal bij de talrijke BBQ's nabij het strand. De "kinilaw" is een must. Datum: Ergens tussen 6 november en Edwin's verjaardag. Edwin zal dan iedereen op een Passoa trakteren, en wat uitleg over "sociopathie". Programma: 1 - Edwin heeft een kort gesprek met mijn advokaat, mr. Rupo Ortigas Rizal y Calabria. Ze zullen mijn schadevergoeding bespreken en het copyright op het bn. "Vermetel", maar dit voorafgaand aan het gebeuren. De som wordt vastgesteld adhv de "win for life" van Edwin. Fullator is getuige. Het bedrag wordt ter plaatse contant geregeld in Nieuw-Zeelandse florijnen. 2 - Stadsrondleiding. Voor Hayek wordt een stop voorzien aan het plaatselijk Diliman-park waar dichte altijdgroene struiken zeker tot manshoogte reiken. Aan Edwin wordt even tijd gelaten om te verpozen in "My Fair Lady's Bar" nabij de oude basiliek op de Montis Cuculorum. Anonymiteit gewaarborgd! Voor de eventuele partners is er ook een Ladyboys Programme voorzien. Auntie zal gelegenheid krijgen om haar vlot te laten reviseren in de plaatselijke zadelmakersshop, die ook goed werk levert bij het zuurbestendig maken van stomakastjes en luchtdichten van opblaaspoppen. Als Ginghis deelneemt wordt er ook even verpoosd aan de roze lingerie afdeling van de NCC-mall in het centrum. 2 - Reünie. De vergadering begint uiteraard met het ritueel plaatsen van het Leeuwevlagje op de tafel door Dirk Vermeer. Vervolgens leest Karel "de jazz" wat voor uit het VB-economisch programma. Dit kan op 2 seconden rond zijn. Er zullen uiteraard foto's worden genomen, maar Lesjdinges wordt de gelegenheid gegeven eerst een hoofddoek over zijn aanminnige baard en paardenstaart te trekken. Edwin brengt zoals gebruikelijk zijn zotskap mee. Joske Vermeulen schrijft het verslag. Vervolgens begeven we ons in verspreide slagorde ten dis. Er is vis en vlees nabij het strand. Vegetariërs kunnen instede een fles kokosnootolie nuttigen. Toiletten voorhanden op het strand zelf, maar dat is wildwateren. Voor Fustigator, daar valt ook "kaka" onder. Nabij het "sisters" standbeeld (1 min van de "Why Not") wordt een plastieken flitspaal onthuld ter nagedachtenis van Krokkebaas. Het essay van Uncle wordt dan voorgesteld en kritisch besproken. Ginghis krijgt volop de gelegenheid tot cut&pasten. Orhan steekt een lofrede af over Toerkse paiplaidingen op het marktplein. Na het gebeuren begeven we ons ter ruste, elk ieders met wie en waar hij wil. Edwin logeert op de hoogste verdieping van "Harry's Inn" (bereikbaar via 8 Pesos tricycle) om andere gasten niet te storen als hij voor de eerste keer van de grond gaat. 3 - Bereikbaarheid met openbaar vervoer. Na aankomst in Manila zich terstond naar de municipal airport begeven en aanschuiven voor een locale vlucht met Cebu Airlines. Niet vergeten om Dumaguete te vermelden, en voor Tommy, je pistool eerst inchecken aan de firearms balie. Aan de landingsbaan (verkeerdelijk luchthaven genoemd) van Dumaguete word je dan opgehaald per tricycle, niet meer dan 8 Pesos (6 Eurocent) betalen graag. Behalve GK, die wordt toch graag ge****. Auntie komt het haar vlot via de Dender en de Bosporus. Tommy komt per Ferrari, een klopboor in de hand. Opletten voor de files nabij Pattaya Tommy, en daar niet om je heen kijken. Karel aka Piepmaster wipt even over vanuit zijn hide-out in een buurland en Dirk Vermeer laat zijn ticket betalen door de transfers. Suggesties of programma-wijzigingen zijn altijd welkom. Huisdieren kunnen helaas niet mee. Auntie's uitgerafelde hond en Ginghis' paard zullen tijdelijk in Vlaenderen een onderkomen moet vinden of geadopteerd worden. Zo, we zijn rond. Maar sorry, ik moet nu gaan raften op de Bosporus. OV (c) je weet wel Prachtig, ik ben dol jaloers op je schrijftalent -echt ik meen het- omarr |
![]() |
#3 |
|
![]() "omarr" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... Verspilling geknipt > Prachtig, ik ben dol jaloers op je schrijftalent -echt ik meen het- > Pure breedband verspilling................mijn gedacht. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#4 |
|
![]() omarr schreef:
> Prachtig, ik ben dol jaloers op je schrijftalent -echt ik meen het- Prachtig, en ik ben jaloers op je charmante persoonlijkheid. En dat meen ik nog meer. ;-) Hugo |
![]() |
#5 |
|
![]() Ghingis Khan schreef:
> Pure breedband verspilling................mijn gedacht. Bulderende bulderlach. Is het geen bandbreedteverspilling om eindeloos zagerige berichten van het VB hier voluit te dumpen, als we de links ook kunnen lezen? Je sig is warempel langer dan je eigen tekst. Zit je lingerie niet lekker vandaag of is je pensioen op? :-p Wase ratten, rolt uw matten! OVV (c) je weet wel PS - pas op, de homo's komen uw kindjes roven! |
![]() |
#6 |
|
![]() "De Onverbiddelijke Verzoener" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected] oups.com... > > Eerste oproep reünie > Mijn eerste reactie is positief. Mijn tweede volgt. a. |
![]() |
#7 |
|
![]() "De Onverbiddelijke Verzoener" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] oups.com... In de loop van de maand november wordt een volgende be.politics reünie voorgesteld. Sommige kandidaten hebben al informeel toegezegd. Plaats: Dumaguete, Negros Oriental, Filipijpen. De bar "Why Not" op de baywalk, met gelegenheid tot avondmaal bij de talrijke BBQ's nabij het strand. De "kinilaw" is een must. Datum: Ergens tussen 6 november en Edwin's verjaardag. Edwin zal dan iedereen op een Passoa trakteren, en wat uitleg over "sociopathie". ***** Hebben ze daar een schaatsbaan in de Filipijnen? Je begeeft je weer op glad ijs. Programma: 1 - Edwin heeft een kort gesprek met mijn advokaat, mr. Rupo Ortigas Rizal y Calabria. Ze zullen mijn schadevergoeding bespreken en het copyright op het bn. "Vermetel", maar dit voorafgaand aan het gebeuren. De som wordt vastgesteld adhv de "win for life" van Edwin. Fullator is getuige. Het bedrag wordt ter plaatse contant geregeld in Nieuw-Zeelandse florijnen. ********* Nieuw-Zeelands florijnen heb ik niet. Ik heb hier nog wel Nieuw-Zeelandse dollars, Australische dollars, Amerikaanse dollars,Nepalese roepees, Belgische Franken, Nederlandse gulden, Turkse lires, Italiaanse lires, Duitse marken, Oost-Duitse marken, Zaïrese zaïren, IJslandse kronen, etc, etc, etc... Als ik dat allemaal bijeen leg kom ik er misschien... 2 - Stadsrondleiding. Voor Hayek wordt een stop voorzien aan het plaatselijk Diliman-park waar dichte altijdgroene struiken zeker tot manshoogte reiken. Aan Edwin wordt even tijd gelaten om te verpozen in "My Fair Lady's Bar" nabij de oude basiliek op de Montis Cuculorum. Anonymiteit gewaarborgd! Voor de eventuele partners is er ook een Ladyboys Programme voorzien. Auntie zal gelegenheid krijgen om haar vlot te laten reviseren in de plaatselijke zadelmakersshop, die ook goed werk levert bij het zuurbestendig maken van stomakastjes en luchtdichten van opblaaspoppen. Als Ginghis deelneemt wordt er ook even verpoosd aan de roze lingerie afdeling van de NCC-mall in het centrum. 2 - Reünie. De vergadering begint uiteraard met het ritueel plaatsen van het Leeuwevlagje op de tafel door Dirk Vermeer. Vervolgens leest Karel "de jazz" wat voor uit het VB-economisch programma. Dit kan op 2 seconden rond zijn. Er zullen uiteraard foto's worden genomen, maar Lesjdinges wordt de gelegenheid gegeven eerst een hoofddoek over zijn aanminnige baard en paardenstaart te trekken. Edwin brengt zoals gebruikelijk zijn zotskap mee. Joske Vermeulen schrijft het verslag. ******* Lesj een baard en paardestaart???? Yougottabekiddin'... Vervolgens begeven we ons in verspreide slagorde ten dis. Er is vis en vlees nabij het strand. Vegetariërs kunnen instede een fles kokosnootolie nuttigen. Toiletten voorhanden op het strand zelf, maar dat is wildwateren. Voor Fustigator, daar valt ook "kaka" onder. Nabij het "sisters" standbeeld (1 min van de "Why Not") wordt een plastieken flitspaal onthuld ter nagedachtenis van Krokkebaas. Het essay van Uncle wordt dan voorgesteld en kritisch besproken. Ginghis krijgt volop de gelegenheid tot cut&pasten. Orhan steekt een lofrede af over Toerkse paiplaidingen op het marktplein. Na het gebeuren begeven we ons ter ruste, elk ieders met wie en waar hij wil. Edwin logeert op de hoogste verdieping van "Harry's Inn" (bereikbaar via 8 Pesos tricycle) om andere gasten niet te storen als hij voor de eerste keer van de grond gaat. **** Met een ladyboy ben ik nog niet van de grond geweest en ben dat ook niet van plan. 3 - Bereikbaarheid met openbaar vervoer. Na aankomst in Manila zich terstond naar de municipal airport begeven en aanschuiven voor een locale vlucht met Cebu Airlines. Niet vergeten om Dumaguete te vermelden, en voor Tommy, je pistool eerst inchecken aan de firearms balie. Aan de landingsbaan (verkeerdelijk luchthaven genoemd) van Dumaguete word je dan opgehaald per tricycle, niet meer dan 8 Pesos (6 Eurocent) betalen graag. Behalve GK, die wordt toch graag ge****. http://www.whorist.com/02Philippines/009TownsOther.htm Auntie komt het haar vlot via de Dender en de Bosporus. Tommy komt per Ferrari, een klopboor in de hand. Opletten voor de files nabij Pattaya Tommy, en daar niet om je heen kijken. Karel aka Piepmaster wipt even over vanuit zijn hide-out in een buurland en Dirk Vermeer laat zijn ticket betalen door de transfers. Suggesties of programma-wijzigingen zijn altijd welkom. Huisdieren kunnen helaas niet mee. Auntie's uitgerafelde hond en Ginghis' paard zullen tijdelijk in Vlaenderen een onderkomen moet vinden of geadopteerd worden. Zo, we zijn rond. Maar sorry, ik moet nu gaan raften op de Bosporus. OV (c) je weet wel ******** Let op, moest er *werkelijk* een reünie zijn op de Filipijnnen dan kom ik af!!!!!!!!! Maar doet toch iets aan jouw fixatie op mijn persoon ket... Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
![]() |
#8 |
|
![]() "De Onverbiddelijke Verzoener" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected] oups.com... In de loop van de maand november wordt een volgende be.politics reünie voorgesteld. Sommige kandidaten hebben al informeel toegezegd. Plaats: Dumaguete, Negros Oriental, Filipijpen. De bar "Why Not" op de baywalk, met gelegenheid tot avondmaal bij de talrijke BBQ's nabij het strand. De "kinilaw" is een must. Datum: Ergens tussen 6 november en Edwin's verjaardag. Edwin zal dan iedereen op een Passoa trakteren, en wat uitleg over "sociopathie". Programma: 1 - Edwin heeft een kort gesprek met mijn advokaat, mr. Rupo Ortigas Rizal y Calabria. Ze zullen mijn schadevergoeding bespreken en het copyright op het bn. "Vermetel", maar dit voorafgaand aan het gebeuren. De som wordt vastgesteld adhv de "win for life" van Edwin. Fullator is getuige. Het bedrag wordt ter plaatse contant geregeld in Nieuw-Zeelandse florijnen. 2 - Stadsrondleiding. Voor Hayek wordt een stop voorzien aan het plaatselijk Diliman-park waar dichte altijdgroene struiken zeker tot manshoogte reiken. Aan Edwin wordt even tijd gelaten om te verpozen in "My Fair Lady's Bar" nabij de oude basiliek op de Montis Cuculorum. Anonymiteit gewaarborgd! Voor de eventuele partners is er ook een Ladyboys Programme voorzien. Auntie zal gelegenheid krijgen om haar vlot te laten reviseren in de plaatselijke zadelmakersshop, die ook goed werk levert bij het zuurbestendig maken van stomakastjes en luchtdichten van opblaaspoppen. Als Ginghis deelneemt wordt er ook even verpoosd aan de roze lingerie afdeling van de NCC-mall in het centrum. 2 - Reünie. De vergadering begint uiteraard met het ritueel plaatsen van het Leeuwevlagje op de tafel door Dirk Vermeer. Vervolgens leest Karel "de jazz" wat voor uit het VB-economisch programma. Dit kan op 2 seconden rond zijn. Er zullen uiteraard foto's worden genomen, maar Lesjdinges wordt de gelegenheid gegeven eerst een hoofddoek over zijn aanminnige baard en paardenstaart te trekken. Edwin brengt zoals gebruikelijk zijn zotskap mee. Joske Vermeulen schrijft het verslag. Vervolgens begeven we ons in verspreide slagorde ten dis. Er is vis en vlees nabij het strand. Vegetariërs kunnen instede een fles kokosnootolie nuttigen. Toiletten voorhanden op het strand zelf, maar dat is wildwateren. Voor Fustigator, daar valt ook "kaka" onder. Nabij het "sisters" standbeeld (1 min van de "Why Not") wordt een plastieken flitspaal onthuld ter nagedachtenis van Krokkebaas. Het essay van Uncle wordt dan voorgesteld en kritisch besproken. Ginghis krijgt volop de gelegenheid tot cut&pasten. Orhan steekt een lofrede af over Toerkse paiplaidingen op het marktplein. Na het gebeuren begeven we ons ter ruste, elk ieders met wie en waar hij wil. Edwin logeert op de hoogste verdieping van "Harry's Inn" (bereikbaar via 8 Pesos tricycle) om andere gasten niet te storen als hij voor de eerste keer van de grond gaat. 3 - Bereikbaarheid met openbaar vervoer. Na aankomst in Manila zich terstond naar de municipal airport begeven en aanschuiven voor een locale vlucht met Cebu Airlines. Niet vergeten om Dumaguete te vermelden, en voor Tommy, je pistool eerst inchecken aan de firearms balie. Aan de landingsbaan (verkeerdelijk luchthaven genoemd) van Dumaguete word je dan opgehaald per tricycle, niet meer dan 8 Pesos (6 Eurocent) betalen graag. Behalve GK, die wordt toch graag ge****. Auntie komt het haar vlot via de Dender en de Bosporus. Tommy komt per Ferrari, een klopboor in de hand. Opletten voor de files nabij Pattaya Tommy, en daar niet om je heen kijken. Karel aka Piepmaster wipt even over vanuit zijn hide-out in een buurland en Dirk Vermeer laat zijn ticket betalen door de transfers. Suggesties of programma-wijzigingen zijn altijd welkom. Huisdieren kunnen helaas niet mee. Auntie's uitgerafelde hond en Ginghis' paard zullen tijdelijk in Vlaenderen een onderkomen moet vinden of geadopteerd worden. Zo, we zijn rond. Maar sorry, ik moet nu gaan raften op de Bosporus. OV (c) je weet wel Sta me toe dit briljante epistel, vol met Richard Minne-achtige Wolfijzers en Schietgeweren, te klasseren als post van het jaar. "Ik floot een zacht lawijd op een gespleten blaere: het was een schoone tijd, mijn hart kan niet bedaren." a. |
![]() |
#9 |
|
![]() Fuck De Onverbiddelijke Verzoener wrote: > "De Onverbiddelijke Verzoener" > <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] oups.com... > In de loop van de maand november wordt een > volgende be.politics reünie voorgesteld. Sommige > kandidaten hebben al informeel toegezegd. > > Plaats: > > Dumaguete, Negros Oriental, Filipijpen. De bar "Why > Not" op de baywalk, met gelegenheid tot avondmaal > bij de talrijke BBQ's nabij het strand. De > "kinilaw" is een must. > > Datum: > > Ergens tussen 6 november en Edwin's verjaardag. > Edwin zal dan iedereen op een Passoa trakteren, en > wat uitleg over "sociopathie". ***** > > Hebben ze daar een schaatsbaan in de Filipijnen? Je > begeeft je weer op glad ijs. > > Programma: > > 1 - Edwin heeft een kort gesprek met mijn advokaat, > mr. Rupo Ortigas Rizal y Calabria. Ze zullen mijn > schadevergoeding bespreken en het copyright op het > bn. "Vermetel", maar dit voorafgaand aan het > gebeuren. De som wordt vastgesteld adhv de "win for > life" van Edwin. Fullator is getuige. Het bedrag > wordt ter plaatse contant geregeld in > Nieuw-Zeelandse florijnen. ********* Nieuw-Zeelands > florijnen heb ik niet. Ik heb hier nog wel > Nieuw-Zeelandse dollars, Australische dollars, > Amerikaanse dollars,Nepalese roepees, Belgische > Franken, Nederlandse gulden, Turkse lires, > Italiaanse lires, Duitse marken, Oost-Duitse > marken, Zaïrese zaïren, IJslandse kronen, etc, etc, > etc... Als ik dat allemaal bijeen leg kom ik er > misschien... > > > 2 - Stadsrondleiding. Voor Hayek wordt een stop > voorzien aan het plaatselijk Diliman-park waar > dichte altijdgroene struiken zeker tot manshoogte > reiken. Aan Edwin wordt even tijd gelaten om te > verpozen in "My Fair Lady's Bar" nabij de oude > basiliek op de Montis Cuculorum. Anonymiteit > gewaarborgd! Voor de eventuele partners is er ook > een Ladyboys Programme voorzien. Auntie zal > gelegenheid krijgen om haar vlot te laten reviseren > in de plaatselijke zadelmakersshop, die ook goed > werk levert bij het zuurbestendig maken van > stomakastjes en luchtdichten van opblaaspoppen. Als > Ginghis deelneemt wordt er ook even verpoosd aan de > roze lingerie afdeling van de NCC-mall in het > centrum. > > 2 - Reünie. > > De vergadering begint uiteraard met het ritueel > plaatsen van het Leeuwevlagje op de tafel door Dirk > Vermeer. Vervolgens leest Karel "de jazz" wat voor > uit het VB-economisch programma. Dit kan op 2 > seconden rond zijn. Er zullen uiteraard foto's > worden genomen, maar Lesjdinges wordt de > gelegenheid gegeven eerst een hoofddoek over zijn > aanminnige baard en paardenstaart te trekken. Edwin > brengt zoals gebruikelijk zijn zotskap mee. Joske > Vermeulen schrijft het verslag. > > ******* Lesj een baard en paardestaart???? > Yougottabekiddin'... > > > Vervolgens begeven we ons in verspreide slagorde > ten dis. Er is vis en vlees nabij het strand. > Vegetariërs kunnen instede een fles kokosnootolie > nuttigen. Toiletten voorhanden op het strand zelf, > maar dat is wildwateren. Voor Fustigator, daar valt > ook "kaka" onder. Nabij het "sisters" standbeeld (1 > min van de "Why Not") wordt een plastieken > flitspaal onthuld ter nagedachtenis van Krokkebaas. > > > Het essay van Uncle wordt dan voorgesteld en > kritisch besproken. Ginghis krijgt volop de > gelegenheid tot cut&pasten. Orhan steekt een > lofrede af over Toerkse paiplaidingen op het > marktplein. > > Na het gebeuren begeven we ons ter ruste, elk > ieders met wie en waar hij wil. Edwin logeert op de > hoogste verdieping van "Harry's Inn" (bereikbaar > via 8 Pesos tricycle) om andere gasten niet te > storen als hij voor de eerste keer van de grond > gaat. > > **** Met een ladyboy ben ik nog niet van de grond > geweest en ben dat ook niet van plan. > > > 3 - Bereikbaarheid met openbaar vervoer. > > Na aankomst in Manila zich terstond naar de > municipal airport begeven en aanschuiven voor een > locale vlucht met Cebu Airlines. Niet vergeten om > Dumaguete te vermelden, en voor Tommy, je pistool > eerst inchecken aan de firearms balie. Aan de > landingsbaan (verkeerdelijk luchthaven genoemd) van > Dumaguete word je dan opgehaald per tricycle, niet > meer dan 8 Pesos (6 Eurocent) betalen graag. > Behalve GK, die wordt toch graag ge****. > > http://www.whorist.com/02Philippines/009TownsOther.htm > > > Auntie komt het haar vlot via de Dender en de > Bosporus. Tommy komt per Ferrari, een klopboor in > de hand. Opletten voor de files nabij Pattaya > Tommy, en daar niet om je heen kijken. Karel aka > Piepmaster wipt even over vanuit zijn hide-out in > een buurland en Dirk Vermeer laat zijn ticket > betalen door de transfers. > > Suggesties of programma-wijzigingen zijn altijd > welkom. Huisdieren kunnen helaas niet mee. Auntie's > uitgerafelde hond en Ginghis' paard zullen > tijdelijk in Vlaenderen een onderkomen moet vinden > of geadopteerd worden. > > Zo, we zijn rond. Maar sorry, ik moet nu gaan > raften op de Bosporus. > > OV (c) je weet wel > > ******** > > Let op, moest er *werkelijk* een reünie zijn op de > Filipijnnen dan kom ik af!!!!!!!!! Maar doet toch > iets aan jouw fixatie op mijn persoon ket... Er is niemand gefixeerd op jou. Je haalt dat gewoon zèlf op je nek. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. Once a government is committed to the principle of silencing the voice of opposition, it has only one way to go, and that is down the path of increasingly repressive measures, until it becomes a source of terror to all its citizens and creates a country where everyone lives in fear. -- Harry S Truman (1884 - 1972), August 8, 1950 Wie het kleine niet eert, valt op negers. -- Karin Bloemen Ik geloof niet meer in Evolutie ! -- Huize Hayek te Heist. |
![]() |
#10 |
|
![]() "Hayek" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... >> > > > Let op, moest er *werkelijk* een reünie zijn op de > > Filipijnnen dan kom ik af!!!!!!!!! Maar doet toch > > iets aan jouw fixatie op mijn persoon ket... > > Er is niemand gefixeerd op jou. > Je haalt dat gewoon zèlf op je nek. Ik zorg er zelf voor dat bepaalde posters met een Vermetele-fixatie zitten? Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
![]() |
#11 |
|
![]() >
> Er is niemand gefixeerd op jou. > Je haalt dat gewoon zèlf op je nek. > Leer eens knippen en uw sig is 10 keer zo lang als uw reply. |
![]() |
#12 |
|
![]() "neolux" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > > > > Er is niemand gefixeerd op jou. > > Je haalt dat gewoon zèlf op je nek. > > > > Leer eens knippen en uw sig is 10 keer zo lang als uw reply. En dat is nog steeds slechts 10% van de omvang van z'n lijf Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
![]() |
#13 |
|
![]() > De vergadering begint uiteraard met het ritueel plaatsen van het
> Leeuwevlagje op de tafel door Dirk Vermeer. Vervolgens leest Karel "de > jazz" wat voor uit het VB-economisch programma. Dit kan op 2 seconden > rond zijn. Er zullen uiteraard foto's worden genomen, maar Lesjdinges > wordt de gelegenheid gegeven eerst een hoofddoek over zijn aanminnige > baard en paardenstaart te trekken. Edwin brengt zoals gebruikelijk zijn > zotskap mee. Joske Vermeulen schrijft het verslag. > baard??????? die is Tommy's TarzanBoy voor zen baasje komen afhalen! count me in, suckers! -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#14 |
|
![]() "Hayek" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Er is niemand gefixeerd op jou. > Op jou evenmin, beste jongen. Tenzij je partner, omdat hij nergens anders heen kan. Het enige wat jij nog afzuigt zijn je zweterige pantoffels. a. |
![]() |
#15 |
|
![]() Fuck De Onverbiddelijke Verzoener wrote:
> "neolux" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >>>Er is niemand gefixeerd op jou. >>>Je haalt dat gewoon zèlf op je nek. >>> >> >>Leer eens knippen en uw sig is 10 keer zo lang als uw reply. > > > En dat is nog steeds slechts 10% van de omvang van z'n lijf Er zijn BEREN en krielkippen. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. Once a government is committed to the principle of silencing the voice of opposition, it has only one way to go, and that is down the path of increasingly repressive measures, until it becomes a source of terror to all its citizens and creates a country where everyone lives in fear. -- Harry S Truman (1884 - 1972), August 8, 1950 Wie het kleine niet eert, valt op negers. -- Karin Bloemen Ik geloof niet meer in Evolutie ! -- Huize Hayek te Heist. |
![]() |
#16 |
|
![]() auntie wrote:
> "Hayek" <[email protected]> wrote in > message > news:[email protected]... > >> Er is niemand gefixeerd op jou. >> > > > Op jou evenmin, beste jongen. Heb ik dat ooit beweerd ? > Tenzij je partner, omdat hij nergens anders heen > kan. Heen wil. > Het enige wat jij nog afzuigt zijn je zweterige > pantoffels. a. Je moet jouw wereld niet op de mijne projecteren. Het is volle maan, mijn belle zal weer niet stille staan. Vanavond ben ik the Belgian Lieutenants Poepvriend. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. Once a government is committed to the principle of silencing the voice of opposition, it has only one way to go, and that is down the path of increasingly repressive measures, until it becomes a source of terror to all its citizens and creates a country where everyone lives in fear. -- Harry S Truman (1884 - 1972), August 8, 1950 Wie het kleine niet eert, valt op negers. -- Karin Bloemen Ik geloof niet meer in Evolutie ! -- Huize Hayek te Heist. |
![]() |
#17 |
|
![]() "Hayek" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Fuck De Onverbiddelijke Verzoener wrote: > > > "neolux" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > >>>Er is niemand gefixeerd op jou. > >>>Je haalt dat gewoon zèlf op je nek. > >>> > >> > >>Leer eens knippen en uw sig is 10 keer zo lang als uw reply. > > > > > > En dat is nog steeds slechts 10% van de omvang van z'n lijf > > Er zijn BEREN en krielkippen. Vroeger was dat zo, maar na jou gezien te hebben is dat iets veranderd. Nu zijn er OLIFANTEN en krielkippen. Hoe zit dat nu met jouw wondermiddel? Al een dode op je geweten? Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
![]() |
#18 |
|
![]() On Tue, 20 Sep 2005 12:46:13 GMT, "omarr" <[email protected]> wrote:
> >"De Onverbiddelijke Verzoener" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected] roups.com... >In de loop van de maand november wordt een volgende be.politics reünie >voorgesteld. Sommige kandidaten hebben al informeel toegezegd. > >Plaats: > >Dumaguete, Negros Oriental, Filipijpen. De bar "Why Not" op de baywalk, >met gelegenheid tot avondmaal bij de talrijke BBQ's nabij het strand. >De "kinilaw" is een must. > >Datum: > >Ergens tussen 6 november en Edwin's verjaardag. Edwin zal dan iedereen >op een Passoa trakteren, en wat uitleg over "sociopathie". > >Programma: > >1 - Edwin heeft een kort gesprek met mijn advokaat, mr. Rupo Ortigas >Rizal y Calabria. Ze zullen mijn schadevergoeding bespreken en het >copyright op het bn. "Vermetel", maar dit voorafgaand aan het gebeuren. >De som wordt vastgesteld adhv de "win for life" van Edwin. Fullator is >getuige. Het bedrag wordt ter plaatse contant geregeld in >Nieuw-Zeelandse florijnen. > >2 - Stadsrondleiding. Voor Hayek wordt een stop voorzien aan het >plaatselijk Diliman-park waar dichte altijdgroene struiken zeker tot >manshoogte reiken. Aan Edwin wordt even tijd gelaten om te verpozen in >"My Fair Lady's Bar" nabij de oude basiliek op de Montis Cuculorum. >Anonymiteit gewaarborgd! Voor de eventuele partners is er ook een >Ladyboys Programme voorzien. Auntie zal gelegenheid krijgen om haar >vlot te laten reviseren in de plaatselijke zadelmakersshop, die ook >goed werk levert bij het zuurbestendig maken van stomakastjes en >luchtdichten van opblaaspoppen. Als Ginghis deelneemt wordt er ook even >verpoosd aan de roze lingerie afdeling van de NCC-mall in het centrum. > >2 - Reünie. > >De vergadering begint uiteraard met het ritueel plaatsen van het >Leeuwevlagje op de tafel door Dirk Vermeer. Vervolgens leest Karel "de >jazz" wat voor uit het VB-economisch programma. Dit kan op 2 seconden >rond zijn. Er zullen uiteraard foto's worden genomen, maar Lesjdinges >wordt de gelegenheid gegeven eerst een hoofddoek over zijn aanminnige >baard en paardenstaart te trekken. Edwin brengt zoals gebruikelijk zijn >zotskap mee. Joske Vermeulen schrijft het verslag. > >Vervolgens begeven we ons in verspreide slagorde ten dis. Er is vis en >vlees nabij het strand. Vegetariërs kunnen instede een fles >kokosnootolie nuttigen. Toiletten voorhanden op het strand zelf, maar >dat is wildwateren. Voor Fustigator, daar valt ook "kaka" onder. Nabij >het "sisters" standbeeld (1 min van de "Why Not") wordt een plastieken >flitspaal onthuld ter nagedachtenis van Krokkebaas. > >Het essay van Uncle wordt dan voorgesteld en kritisch besproken. >Ginghis krijgt volop de gelegenheid tot cut&pasten. Orhan steekt een >lofrede af over Toerkse paiplaidingen op het marktplein. > >Na het gebeuren begeven we ons ter ruste, elk ieders met wie en waar >hij wil. Edwin logeert op de hoogste verdieping van "Harry's Inn" >(bereikbaar via 8 Pesos tricycle) om andere gasten niet te storen als >hij voor de eerste keer van de grond gaat. > >3 - Bereikbaarheid met openbaar vervoer. > >Na aankomst in Manila zich terstond naar de municipal airport begeven >en aanschuiven voor een locale vlucht met Cebu Airlines. Niet vergeten >om Dumaguete te vermelden, en voor Tommy, je pistool eerst inchecken >aan de firearms balie. Aan de landingsbaan (verkeerdelijk luchthaven >genoemd) van Dumaguete word je dan opgehaald per tricycle, niet meer >dan 8 Pesos (6 Eurocent) betalen graag. Behalve GK, die wordt toch >graag ge****. > >Auntie komt het haar vlot via de Dender en de Bosporus. Tommy komt per >Ferrari, een klopboor in de hand. Opletten voor de files nabij Pattaya >Tommy, en daar niet om je heen kijken. Karel aka Piepmaster wipt even >over vanuit zijn hide-out in een buurland en Dirk Vermeer laat zijn >ticket betalen door de transfers. > >Suggesties of programma-wijzigingen zijn altijd welkom. >Huisdieren kunnen helaas niet mee. Auntie's uitgerafelde hond en >Ginghis' paard zullen tijdelijk in Vlaenderen een onderkomen moet >vinden of geadopteerd worden. > >Zo, we zijn rond. Maar sorry, ik moet nu gaan raften op de Bosporus. > >OV >(c) je weet wel > >Prachtig, ik ben dol jaloers op je schrijftalent -echt ik meen het- > Ja, vooral dat dat er voor zorgt dat de wereld morgen nog draait... >omarr > dL |
![]() |
#19 |
|
![]() Fuck De Onverbiddelijke Verzoener schreef:
> Lesj een baard en paardestaart???? Yougottabekiddin'... De reflectie in het venster van de Slampampermolen niet gezien? > Met een ladyboy ben ik nog niet van de grond geweest Je moet ergens beginnen Edwin. Voor het te laat is. Of blijf je de rest van je leven met de knikkers spelen? > Let op, moest er *werkelijk* een reünie zijn op de Filipijnnen Filipijpen Edwin, Filipijpen. > dan kom ik af!!!!!!!!! Zoals in Gent? > Maar doet toch iets aan jouw fixatie op mijn persoon ket... Last van projectie, pei? GGW PS - schaatsen kan alleen in de Glorieta-mall in Makati, de diplomatenwijk. Maar vergeet het, boven de 120kg kom je er niet op. PS2 - hoe gaat het met je gitaar-slits? Kan je al wat riedelen? |
![]() |
#20 |
|
![]() "Ghingis' geheimste wens" <[email protected]> schreef in
bericht news:[email protected] oups.com... Fuck De Onverbiddelijke Verzoener schreef: > Lesj een baard en paardestaart???? Yougottabekiddin'... De reflectie in het venster van de Slampampermolen niet gezien? ******** Ja, maar ik dacht dat dat een hoofd was dat aan de muur hing > Met een ladyboy ben ik nog niet van de grond geweest Je moet ergens beginnen Edwin. Voor het te laat is. Of blijf je de rest van je leven met de knikkers spelen? ********* Luister hier eens: ik heb al met vrouwen meegeweest die over jou heen zouden stappen, of je mogelijk met hun sjakoch over 't straat zouden zwieren! Jij, jij gaat je heil zoeken bij ladyboys in de Filippijnen. Kom dus niet zeggen dat *ik* diegene ben die met de knikkers speelt hé, onnoezel menneke! > Let op, moest er *werkelijk* een reünie zijn op de Filipijnnen Filipijpen Edwin, Filipijpen. > dan kom ik af!!!!!!!!! Zoals in Gent? ********** Ik had een ticket voor De Nachten die dag. Als iedereen die je hierboven vermeld hebt komt, dan ben ik daar ook. En als ze daar *werkelijk* allemaal zijn en ik niet, dan beloof ik plechtig dat ik de eerstvolgende Win For Life aan een goed doel schenk! > Maar doet toch iets aan jouw fixatie op mijn persoon ket... Last van projectie, pei? ******** Nei gast, ik verkloor de dingen zoas ek ze zie GGW PS - schaatsen kan alleen in de Glorieta-mall in Makati, de diplomatenwijk. Maar vergeet het, boven de 120kg kom je er niet op. ********** Goed zo! Schaatsen interesseert me niet. PS2 - hoe gaat het met je gitaar-slits? Kan je al wat riedelen? ******** Blues licks. Is niet hetzelfde als de licks die jij doet in de Filippijnen. Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |