![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
De Vermetele wrote:
> Je zal verstelt staan Versteld. TKJ (de *echte* Vermetele schoot nooit zulke kemels) |
|
|
#2 |
|
|
lesjkajski wrote:
> Welke schokkende gegevens Vermetele? Hij heeft een paardestaartje en hij maakt D-T fouten als hij kwaad is. TKJ |
|
|
#3 |
|
|
Na rijp beraad schreef Tante's kroonjuwelen :
> De Vermetele wrote: > >> Je zal verstelt staan > > Versteld. > > TKJ > (de *echte* Vermetele schoot nooit zulke kemels) seffens gade nog zeggen dat ik de vermetele cloon ben ... -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#4 |
|
|
Zichzelf zo in de vernieling praten... Enfin, hou jullie centjes klaar. Ik
hoop dat recht zal geschieden. Aan Fulle, toon je eens van je beste zijde (lees: slechtste). Je zal verstelt staan Andermaal ;-) Ik beloof het je! Ik heb al jouw e-mails nog moet je weten. Je dacht dat je me ermee kon overbluffen? We-helll.... Dat pakt bij mij niet vriendje. Als ik beloof van te procederen tegen jou als jij mijn gegevens bekendmaakt, dan vermoed ik dat je akkoord gaat met de bijhorende straf. Tata ;-))) Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
|
|
#5 |
|
|
Het is zò dat De Vermetele formuleerde :
> Zichzelf zo in de vernieling praten... Enfin, hou jullie centjes klaar. Ik > hoop dat recht zal geschieden. Aan Fulle, toon je eens van je beste zijde > (lees: slechtste). Je zal verstelt staan Andermaal ;-) Ik beloof het je! Ik > heb al jouw e-mails nog moet je weten. Je dacht dat je me ermee kon > overbluffen? We-helll.... Dat pakt bij mij niet vriendje. Als ik beloof van > te procederen tegen jou als jij mijn gegevens bekendmaakt, dan vermoed ik > dat je akkoord gaat met de bijhorende straf. > > Tata > > ;-))) > > > > Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services > ---------------------------------------------------------- > ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** > ---------------------------------------------------------- > http://www.usenet.com Welke schokkende gegevens Vermetele? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#6 |
|
|
Tante's kroonjuwelen drukte met precisie uit :
> lesjkajski wrote: > >> Welke schokkende gegevens Vermetele? > > Hij heeft een paardestaartje en hij maakt D-T fouten als hij kwaad is. > > TKJ dat is geen gegeven , dat is een feit -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#7 |
|
|
"Tante's kroonjuwelen" <[email protected]> schreef in
bericht news:[email protected] ups.com... > lesjkajski wrote: > > > Welke schokkende gegevens Vermetele? > > Hij heeft een paardestaartje en hij maakt D-T fouten als hij kwaad is. > > TKJ KWAAD???? IK? No way ket! Pas op! Het is nu al 4am in Manila!!!!! tata ;-)))) Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
|
|
#8 |
|
|
De Vermetele wrote:
> Zichzelf zo in de vernieling praten... Enfin, hou jullie centjes klaar. Ik > hoop dat recht zal geschieden. Aan Fulle, toon je eens van je beste zijde > (lees: slechtste). Je zal verstelt staan Andermaal ;-) Ik beloof het je! > Ik heb al jouw e-mails nog moet je weten. Je dacht dat je me ermee kon > overbluffen? We-helll.... Dat pakt bij mij niet vriendje. Als ik beloof > van te procederen tegen jou als jij mijn gegevens bekendmaakt, dan vermoed > ik dat je akkoord gaat met de bijhorende straf. Ik dacht dat men nog steeds schade moet bewijzen om een schadevergoeding te verkrijgen. Wat is jouw geleden schade? Met een paar gerichte zoekwoorden vind je het één en ander in de archieven. Misschien kan men er een spelletje van maken om in diverse postings de sleutelwoorden tot jouw identiteit te onthullen? [knip] |
|
|
#9 |
|
|
"lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Na rijp beraad schreef Tante's kroonjuwelen : >> De Vermetele wrote: >> >>> Je zal verstelt staan >> >> Versteld. >> >> TKJ >> (de *echte* Vermetele schoot nooit zulke kemels) > > seffens gade nog zeggen dat ik de vermetele cloon ben ... > > Lesj niemand durft het aan u een clown van, te noemen hier op de bepol. e. |
|
|
#10 |
|
|
"lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Na rijp beraad schreef Tante's kroonjuwelen : >> De Vermetele wrote: >> >>> Je zal verstelt staan >> >> Versteld. >> >> TKJ >> (de *echte* Vermetele schoot nooit zulke kemels) > > seffens gade nog zeggen dat ik de vermetele cloon ben ... > Is er geen voetbal vandaag op tv?? |
|
|
#11 |
|
|
"Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > De Vermetele wrote: > > > Zichzelf zo in de vernieling praten... Enfin, hou jullie centjes klaar. Ik > > hoop dat recht zal geschieden. Aan Fulle, toon je eens van je beste zijde > > (lees: slechtste). Je zal verstelt staan Andermaal ;-) Ik beloof het je! > > Ik heb al jouw e-mails nog moet je weten. Je dacht dat je me ermee kon > > overbluffen? We-helll.... Dat pakt bij mij niet vriendje. Als ik beloof > > van te procederen tegen jou als jij mijn gegevens bekendmaakt, dan vermoed > > ik dat je akkoord gaat met de bijhorende straf. > > Ik dacht dat men nog steeds schade moet bewijzen om een schadevergoeding te > verkrijgen. > Wat is jouw geleden schade? > > Met een paar gerichte zoekwoorden vind je het één en ander in de archieven. > Misschien kan men er een spelletje van maken om in diverse postings de > sleutelwoorden tot jouw identiteit te onthullen? ] Te laat Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
|
|
#12 |
|
|
"eels" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Lesj niemand durft het aan u een clown van, te noemen hier op de bepol. > Jij bent alvast een mislukte kloon, bestejongen. Weet Mark Oliver Everett dat zijn voortreffelijke creatie door een klunz als jij misbruikt wordt? a. |
|
|
#13 |
|
|
"auntie" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "eels" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Lesj niemand durft het aan u een clown van, te noemen hier op de bepol. >> > > Jij bent alvast een mislukte kloon, bestejongen. > Weet Mark Oliver Everett dat zijn voortreffelijke creatie door een klunz > als jij misbruikt wordt? > a. > lol |
|
|
#14 |
|
|
Trabka Basia heeft uiteengezet op 28-9-2005 :
> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Na rijp beraad schreef Tante's kroonjuwelen : >>> De Vermetele wrote: >>> >>>> Je zal verstelt staan >>> >>> Versteld. >>> >>> TKJ >>> (de *echte* Vermetele schoot nooit zulke kemels) >> >> seffens gade nog zeggen dat ik de vermetele cloon ben ... >> > > Is er geen voetbal vandaag op tv?? ben je, als kenner, niet aan het kijken dan? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#15 |
|
|
"lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Trabka Basia heeft uiteengezet op 28-9-2005 : >> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Na rijp beraad schreef Tante's kroonjuwelen : >>>> De Vermetele wrote: >>>> >>>>> Je zal verstelt staan >>>> >>>> Versteld. >>>> >>>> TKJ >>>> (de *echte* Vermetele schoot nooit zulke kemels) >>> >>> seffens gade nog zeggen dat ik de vermetele cloon ben ... >>> >> >> Is er geen voetbal vandaag op tv?? > > ben je, als kenner, niet aan het kijken dan? > Ik heb het nieuwste record van Ander(S)lecht en de vreugde van de coach niet gezien, neen. Op Real Madrid TV was er meer te beleven. :-) |