![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat is er nu mis met een imam die vlaams spreekt? Wat eigenlijk snap ik zijn verwijdering uit die executieve niet goed? Is hem een terrorist? indien ja zet hem het land uit? Indien neen? Waarom is hij er dan uitgezet? Om de walen een pleziertje te doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() allemaal gelul naast de kwestie. Schaf gewoon de executieve af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is weer eens duidelijk: Flamingantisme-Islamterrorisme: één strijd tegen België!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Vergelijk de situatie met deze in Ierland(Rep.) waar de bevolking nog zeer katholiek is , maar waar de staat geen enkele vorm van ondersteuning geeft aan de katholieke of protestantse kerk, zij moeten leven van hun gelovigen....wat ik maar normaal vind en ook zou vinden voor ons land... Luke
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen zal een zeer eenzame streek zijn onder uw bestuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een executieve is een representatief orgaan.
Een representatief systeem zoals het hier in de praktijk evolueerde, is op zich al maar een zwakke vorm van pseudo-democratie. Als bovendien de staatsveiligheid in de plaats van de kiezende burger gaat bepalen wie de vertegenwoordigende organen bevolkt, dan zijn we nog een stap verder op de bolleweg naar dictatuur.
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
omdat hem vlaams kan klappen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Een moslim die zich Flamingant noemt. De grootste grap van het jaar zou ik zeggen. Wat schiet er nog over van de 'Vlaamse volkseigen cultuur'? Of heeft onze moslimvriend wel dezelfde cultuur als de grootse Vlaamse voormannen FDW, Van Hecke of Boer Cois?
Blijkt trouwens ook dat deze moslimbroeder geleerd heeft van zijn Vlaamse vrienden. Als je iets niet mag of jezelf gefnuikt voelt in je ambities; zeg dan dat je Flamingant bent en men je geviseerd heeft omdat je Vlaamsvoelend bent. Steek de schuld op de Belgische staat en speel de vermoorde onschuld zelve. Succes gegarandeerd.
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |