![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
orhan wrote: > http://www.wowturkey.com/forum/viewt...=156661#156661 Yep ! Dat zijn de Belgische Ataturks, en zij prediken de Scheiding van Turk en Staat. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. Once a government is committed to the principle of silencing the voice of opposition, it has only one way to go, and that is down the path of increasingly repressive measures, until it becomes a source of terror to all its citizens and creates a country where everyone lives in fear. -- Harry S Truman (1884 - 1972), August 8, 1950 Wie het kleine niet eert, valt op negers. -- Karin Bloemen Ik geloof niet meer in Evolutie ! -- Huize Hayek te Heist. |
|
|
#4 |
|
|
Ik predik ook :) maar over het Faschisme in Belgie(zal nog vevolgd
worden over de massamoorden in Zaire en Rwanda(met pictures,ben benieuwd over de reacties van deze Grootmacht die stilletjes maar zeker in opkomst is. |
|
|
#5 |
|
|
"orhan" <[email protected]> wrote in
news:[email protected] oups.com: > > Fuck off, nepturk! Ga je poort schilderen! Heb je het boek van je naamgenoot Ohran Pamuk al gelezen? |
|
|
#6 |
|
|
orhan wrote:
> http://www.wowturkey.com/forum/viewt...=156661#156661 > Vertaling van de tekst boven de foto's: "Hieronder ziet u - in dalende lijn - voorbeelden ter illustratie van de verschillende stadia van dementie(...)" ..s |
|
|
#7 |
|
|
Vitae forma vocatur, "orhan" <[email protected]>, die 22 Sep 2005
07:04:19 -0700, in littera <[email protected] .com> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >http://www.wowturkey.com/forum/viewt...=156661#156661 Yiati den egrapses afta sta ellinika; (= waarom heb je dat niet in 't Grieks geschreven?) -- Fusti |
|
|
#8 |
|
|
Vitae forma vocatur, "orhan" <[email protected]>, die 22 Sep 2005
08:09:21 -0700, in littera <[email protected] .com> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Ik predik ook :) maar over het Faschisme in Belgie(zal nog vevolgd >worden over de massamoorden in Zaire en Rwanda(met pictures,ben >benieuwd over de reacties van deze Grootmacht die stilletjes maar zeker >in opkomst is. Niets over de genocide van de Armeniërs in 1915? en over die van de Grieken in Smyrni-Izmir in 1922? Zwak hoor! Hoe wil je dat men je serieus neemt? -- Fusti |
|
|
#9 |
|
|
"boutros gali" <[email protected]> wrote in message
> > Fuck off, nepturk! > Ga je poort schilderen! > Heb je het boek van je naamgenoot Ohran Pamuk al gelezen? > Laten we niet te hard zijn, Boutros. Die fotogalerie van boeventronies is toch hilarisch? En obsceen, natuurlijk. a. |
|
|
#10 |
|
|
"auntie" <[email protected]> wrote in news:[email protected]:
> "boutros gali" <[email protected]> wrote in message >> >> Fuck off, nepturk! >> Ga je poort schilderen! >> Heb je het boek van je naamgenoot Ohran Pamuk al gelezen? >> > > Laten we niet te hard zijn, Boutros. > Die fotogalerie van boeventronies is toch hilarisch? > En obsceen, natuurlijk. > a. > > > > Er zijn natuurlijk veel mooiere dingen deze tijd van het jaar: de bladeren vallen en uit de Prairie stijgen weer hemelse Winden op. Ik weet nu al wat er in mijn verjaardagspantoffels zal zitten. |
|
|
#11 |
|
|
boutros gali <[email protected]> schreef:
> Er zijn natuurlijk veel mooiere dingen deze tijd van het jaar: de bladeren > vallen en uit de Prairie stijgen weer hemelse Winden op. Spijtig genoeg vallen ook de eikels. En dat kan hard aankomen op hoofd en billen, als je onder de bomen fietst... > Ik weet nu al wat er in mijn verjaardagspantoffels zal zitten. Je voeten? ;-) -- Vriendelijke GNUtjes, Pros http://users.skynet.be/ovo/ovo.html |
|
|
#12 |
|
|
Pros Robaer <[email protected]> wrote in news:4333B5B9@bifrost:
> boutros gali <[email protected]> schreef: > >> Er zijn natuurlijk veel mooiere dingen deze tijd van het jaar: de >> bladeren vallen en uit de Prairie stijgen weer hemelse Winden op. > > Spijtig genoeg vallen ook de eikels. En dat kan hard aankomen op > hoofd en billen, als je onder de bomen fietst... Mijn wederhelft verkent tegenwoordig de Bertemse bossen met een valhelm op wegens pijlsnel neerwaarts bewegende kastanjes die op een onbeschermde huid wel eens voor ongewenste prikkels zorgen. > >> Ik weet nu al wat er in mijn verjaardagspantoffels zal zitten. > > Je voeten? ;-) > > Er zijn alles bij elkaar hooguit een stuk of vijf artiesten die op mijn eeuwige devotie mogen rekenen, Neil Young staat heel hoog in dat lijstje. Prairie Wind is zijn nieuwste studio-album en door rare gewoontes ten huize BG circuleren er tussen de bewoners en ex-bewoners verlanglijstjes die steevast boven water komen als er verjaardagen of andere feestelijkheden in het verschiet liggen. Begrijpelijkerwijze is op mijn lijstje de volgorde compleet door elkaar gegooid. |
|
|
#13 |
|
|
"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .71... > "auntie" <[email protected]> wrote in news:[email protected]: > >> "boutros gali" <[email protected]> wrote in message >>> >>> Fuck off, nepturk! >>> Ga je poort schilderen! >>> Heb je het boek van je naamgenoot Ohran Pamuk al gelezen? >>> >> >> Laten we niet te hard zijn, Boutros. >> Die fotogalerie van boeventronies is toch hilarisch? >> En obsceen, natuurlijk. >> a. >> >> >> >> > > Er zijn natuurlijk veel mooiere dingen deze tijd van het jaar: de bladeren > vallen en uit de Prairie stijgen weer hemelse Winden op. > Ik weet nu al wat er in mijn verjaardagspantoffels zal zitten. Zijn't franse junghuhnsloefkes?:-) mvg omarr |
|
|
#14 |
|
|
"omarr" <[email protected]> wrote in
news:PUP%[email protected]: >> >> Er zijn natuurlijk veel mooiere dingen deze tijd van het jaar: de >> bladeren vallen en uit de Prairie stijgen weer hemelse Winden op. >> Ik weet nu al wat er in mijn verjaardagspantoffels zal zitten. > > Zijn't franse junghuhnsloefkes?:-) > mvg > omarr > > Franz Wilhelm? De link met franse sloefkes ontgaat mij even, maar dat zal wel aan mij liggen. Maar in wezen had ik het over mijn geliefde Canadese bard, Neil Young, wiens nieuwste werkstuk, Prairie Wind, nu in de winkelrekken ligt en straks thuis uit de luidsprekers zal schallen. BG, |
|
|
#15 |
|
|
"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .71... > "omarr" <[email protected]> wrote in > news:PUP%[email protected]: > > >>> >>> Er zijn natuurlijk veel mooiere dingen deze tijd van het jaar: de >>> bladeren vallen en uit de Prairie stijgen weer hemelse Winden op. >>> Ik weet nu al wat er in mijn verjaardagspantoffels zal zitten. >> >> Zijn't franse junghuhnsloefkes?:-) >> mvg >> omarr >> >> > > Franz Wilhelm? De link met franse sloefkes ontgaat mij even, maar dat zal Yep: ook bekend als botanicus/ geoloog > wel aan mij liggen. > Maar in wezen had ik het over mijn geliefde Canadese bard, Neil Young, Weet ik > wiens nieuwste werkstuk, Prairie Wind, nu in de winkelrekken ligt en > straks thuis uit de luidsprekers zal schallen. Hier schalt het al > > BG, |