![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Zijn er hier enthousiaste gebruikers van de nieuwe cultuursite van de Vlaamse Gemeenschap, Cultuurnet? Ikzelf vind het een goede initiatief dat een boost geeft aan de culturele sector, maar stel me wat vragen bij het kosteloos ter beschikking stellen van de gegevens in hun databank. Volgens mij betekent dat een verlies van authenticiteit van talrijke culturele organisaties en VZW's.
Trouwens, een financiële vergoeding blijft ook hier uit. Welke verdere voor-en nadelen zijn er met zulk een project nog verbonden volgens jullie? Cultuurontsluiting via het internet is geen slechte zaak, maar mag niet gelijkstaan met auteursrechtelijke broodroof. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat er inderdaad door het internet, downloaden van muziek, literatuur enz.. auteursrechtenproblemen steeds scherper worden gesteld en er daar
iets aan gedaan zou moeten worden.. Eens te meer : dit is een internationaal probleem dus een probleem van internationaal recht. |
![]() |
![]() |