![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb gedacht dat het min of meer algemene kennis was dat de Aarde in loop der tijd groter werd.
Intussen vond ik wel wat via Internet wat het bevestigt dat dat toch wel zo is: De Aarde werd in loop der tijd groter, en wordt nog steeds groter. Zoals: -een video van 26 sec. via Earthexp; -een animatie bij dinox.org; -foto's van een groter wordende Aarde bij PsEarthscience; en -deze link naar een "Live model video," van 45 sec. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Volgens Uw theorie zouden de continentale plateau's verder uit elkaar drijven terwijl op de breuklijnen deze platen precies met elkaar in botsing komen en de ene onder de andere doorschuift.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Intussen vond ik ook nog:
Lang geleden was het op Aarde een tijd lang kouder dan later. Ijs begon te smelten, er kwam meer water en ook: Meer vegetatie. De Aarde nam verder toe in omvang omdat vegetatie toenam, groeide en verdampte/verdorde. Ook nam de Aarde toe in omvang omdat hardere bodem werd omgezet tot zachtere, oa vanwege erosie. Met groet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De aarde vangt ook constant interstellair stof.
En dit zorgt voor een massagroei van vele tonnen per jaar. |
![]() |
![]() |