![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De winkels hangen er vol van: goedkoop bont, zogezegd van wilde dieren, wolven, wilde boskatten en dergelijke diertjes met fantasie-namen.Meestal zijn het doodgewone honden en katten, die in China levend in het kokend water gezwierd worden, en onmiddellijk daarna gestroopt.Bij duizenden en duizenden.En daarna word dat hier verkocht aan spotgoedkope prijzen.Frankrijk gaat de verkoop nu eindelijk verbieden.Dit zou in de hele wereld moeten verboden worden, geen enkel beest verdient zo een lot, en de Chinezen moeten dringend ophouden met deze mensonterende handel.En met zo een volk doen wij zaken?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Das voor de bischkes van te krijgen he
![]() Dus dieren met fantasie namen mogen wel gekookt worden in boullon soep ^^ sorry oke het is nie proper en ik ben tegen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() garnalen, mossels, kreeften, palingen worden hier in het Westen lekkernijen genoemd.
Hoe vangt men vissen? Een haak door hun oog en dan levend de mand in. Het ligt blijkbaar veel gevoeliger als het om huisdieren gaat. Voor alle duidelijkheid, ik sta er ook niet achter, maar de Westerling (andere culturen ook trouwens) heeft zo zijn eigen kijk op wreedheden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stem dier! Word vegetarier!
Laatst gewijzigd door lombas : 26 januari 2006 om 09:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Ge bedoelt zeker dieronterend?
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Ik stem Chateaubriand en blijf overtuigd carnivoor
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
zelfs de uitgesproken vegetarische hindoes maken zich schuldig aan dergelijke wreedheden Om zijde te maken worden de rupsen met cocon en alles levend gekookt - dit om te vermijden dat de rups zich naar buiten bijt en zo de zijdedraad kapot doet.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 januari 2006 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En de talloze baby's en peuters in weeshuizen, waar ze om het aantal wat te beperken regelmatig een kleintje in een kamer apart leggen, de deur sluiten en hem aan zijn lot over laten. Een trage hongerdood wacht dat kind, huilend tot het geen stem meer heeft. Ja, met zo'n land doen wij zaken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Alsof wij zoveel beter zijn?
De vleesconsumptie hier is een veelvoud, we spuiten ze enkel vol chemicalien en als je ziet hoe wij die beesten behandelen op de veemarkt dan heb ik ook mijn bedenkingen. Daarbij wij hebben ook onze dutroux, fourniret, winterdoden ... Het verschil? Het BBP/capita is hier een tienvoud van hetgeen zij ginder hebben. En wij zijn zgn beschaafd ...
![]() |
#12 | |||
|
![]() Citaat:
Bij de manier van slachten kun je wel vragen stellen. Maar welk recht heeft Frankrijk om direct alle handel in katten- en hondenpels te verbieden? Als ik een kattenbontjas wil dragen uit China doe ik dat toch gewoon. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 26 januari 2006 om 21:35. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() Zou er werkelijk "haai" zitten in haaievinnesoep? Vind ik persoonlijk wel een lekkernij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |