![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Dit is walgelijk en pure provocatie !!!!
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() @freedom-fighter
Compulsief crappy photoshoppen ? benieuwd of demotte je therapie gaat terugbetalen Er zijn veel interessantere dingen om tegen te protesteren. En het kan veel smaakvoller en intelligenter - maar dat besef je ook wel denk ik. Het verspreiden van domme dingen is altijd een slecht idee, als Mo het had kunnen laten toen, hadden we nu minder problemen. Think twice - meer zeg ik niet. Er is een verschil tss 'grappen' binnen de grenzen van een forum en dingen ongecontroleerd verspreiden. Laatst gewijzigd door Knipp : 10 februari 2006 om 07:34. |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() niet alleen dat, in mijn ogen is het ook een vorm van laster en eerroof, door zoiets te verspreiden besmeur je ook de goede naam van je forumgenoten, je landgenoten en zelfs je cultuur
Laatst gewijzigd door Knipp : 10 februari 2006 om 07:47. |
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() zeker weten
#11 |
Gouverneur
|
![]() Wat doen ze met die aapjes?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Deze aapjes worden klaargemaakt om medische proeven te ondergaan.... waarom doen ze dat niet met baby's?
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin. Laatst gewijzigd door Apocalyps : 10 februari 2006 om 08:00. |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() het is ook nog een keer erg hypocriet, want net wij censureren de facto wat imams mogen zeggen in de moskee, niet omgekeerd
en het is niet echt geweldloos, want je hebt nog geen dag geleden gezien dat het wel degelijk tot geweld kan leiden Laatst gewijzigd door Knipp : 10 februari 2006 om 08:11. |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Idd deze plaatjes gaan te ver en al ben ik 100% voor vrije menings uiting hier doe ik nie aan mee. Knipp heeft gelijk. Dit heeft met fatsoen te maken en als moslims hier om boos worden kan ik begrijpen.
Laatst gewijzigd door stropkeuh : 11 februari 2006 om 20:42. |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Goeie vraag.
#16 |
Parlementslid
|
![]() Aan freedom-fighter
Verspreid deze (crappy) photoshops, of maak er zelf ook enkele. Op die manier kunnen we op een ludieke, geweldloze manier protesteren tegen de censuur die de Islamitische wereld ons wil opdringen. ![]() ![]() Srry dit is schandalig. Ik sta ook 100% achter vrijheid en laat me ook niet door de islam zeggen wat te doen en zal nooit buigen voor hun sencuur, maar dit gaat zelfs voor mij te ver. Dit heeft nix meer met vrijheid te maken. Stel dat Jezus zo werd afgebeeld ging ik ook protesteren en naar de rechter. Dus Freedom-fighter vriendelijk verzoek om de plaatjes weg te halen. U stelt zo dit forum voor schut en de leden die hier op correcte doch soms scherpe wijze discussieren. Ik hoop dat ge hier ook begrip voor hebt. ![]() Laatst gewijzigd door stropkeuh : 11 februari 2006 om 20:44. |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#18 |
Schepen
|
![]() Zeg eens, bende kwezels,
uw gevoel voor humor verloren? Ik heb alleszins al smakelijk kunnen lachen met deze foto's. Leuk gevonden. Van lachen is nog nooit iemand gestorven. Laat de mensen toch lachen, in plaats van met misplaatst "medeleven" en zuurderigheid de sfeer te verzieken. Het enige geschikte antwoord op een gedurfde cartoon is er zelf een te plaatsen. Laatst gewijzigd door Vrijheid : 11 februari 2006 om 21:52. |
![]() |
![]() |
#19 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Respect kan je niet afdwingen, ook niet via de rechter.
"Freedom comprises of more than the abscence of boundaries en burden, because one feels still imprisonned when one doesn't percieve options and possibilities. Therefore, freedom is often the opposite of being unattached." "Matter doesn't matter, only interactions matter" Me & my autism |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |