![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Wie dacht dat de natte droom van de Belgicisten, namelijk een Groot België forceren, al lang geleden opgeborgen was, vergist zich. Onlangs heeft een BUBber zich undercover kunnen inwerken bij het duitse bedrijf Adidas. Niet Nederland, maar Duitsland is nu het doelwit voor de Belgische lebensraum.
Hier kan u meer lezen over deze geheime operatie: Duitsers skiën met Belgische kleuren Even leek het alsof België enkele nieuwe medailles tegemoet ging: enkele Duitse atleten skieden gisteren namelijk met de Belgische driekleur op de Winterspelen in Turijn. Nu blijkt echter dat sponsor Adidas zich heeft vergist. Adidas gaf de Duitse atleten zwart-geel-rode mutsen in plaats van de Duitse zwart-rood-gele volgorde. ,,We betreuren deze technische fout en verontschuldigen ons tegenover alle atleten'', laat Adidas weten. De sponsor heeft ondertussen nieuwe mutsen besteld. Maar die arriveren pas ten vroegste volgende week, en dan zijn de Spelen al gedaan. ![]() bron: De Standaard Puik werk van de BUB geheim agent! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even Exodus erbij halen, heeft misschien te maken met de NWO.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joost, ik hoop dat u inziet dat dit een belachelijke topic is?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk, maar het is wel frappant dat jullie BUB overal bij betrekken...
![]()
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Joost mag het weten...
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dien topic hier goe op zijn plaats staan.
Even kreeg ik wat respect voor de verworvenheden van de BUB, maar dat werd snel ongedaan toen Kim duidelijk maakte dat de BUB er niets mee te maken heeft. Of wil Kim de positie van hun geheim agent niet in gevaar brengen? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() tja
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kim is geen bestuurslid van de BUB. Ik wel. Ik bevestig nog ontken dit. Wel kan ik bevestigen dat die Duitsers verdomd trots zouden moeten zijn dat ze de kleuren van onze wondermooie Natie mogen dragen.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door jOOSt : 16 februari 2006 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |