![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Verdachte eist verhoor in West-Vlaams
Toen hij door de politie aan de tand werd gevoeld na een klacht wegens stalking, maakte een 53-jarige man uit Kortrijk het de agenten niet gemakkelijk. ,,Ik wil in mijn eigen taal verhoord worden en dat is het West-Vlaams'', stelde hij als voorwaarde. Voor de correctionele rechtbank in Oudenaarde verscheen hij gisteren toch zonder West-Vlaamse tolk. De rechter sprak hem vrij van stalking. Zijn ex-vriendin, buschauffeur bij De Lijn, had klacht tegen hem ingediend omdat hij haar aan bushaltes opgewacht en bedreigd zou hebben. ,,Maar ik nam gewoon de bus om op mijn werk te geraken'', aldus de beklaagde. ![]() (PD) ----------------------------------------------- ![]() de integratie van westvlamingen is compleet mislukt door het linkse knuffelbeleid... Laatst gewijzigd door Mitgard : 14 maart 2006 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|