![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() VLD-voorzitter Bart Somers en zijn echtgenote Miet Bourlon zetten een punt
achter hun huwelijk. Het paar heeft twee kinderen. Somers, die ook burgemeester van Mechelen is, wil uit respect voor zijn gezin niet reageren. Ook de huwelijken van zijn VLD-partijgenoten Patrick Dewael en Rick Daems liepen de voorbije maanden op de klippen. http://www.hln.be/hln/cch/det/art_17....bron=homeArt5 Nu nog deklucht en verafstoot, en 't plaatje is compleet! |
![]() |
#2 |
|
![]() "Koen Godderis" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]. .. > > Nu nog deklucht en verafstoot, en 't plaatje is compleet! > Onbetekenend 'nieuws' in de smalle marge,- goed genoeg allicht voor pulpkrantjes en stupide 'vrije' radio's. Zoude je niet eens een goed boek lezen, bestejongen? Zoals bv. 'Interrogations - The Nazi Elite in Allied Hands', van Richard Overy. Telt maar 700 pagina's, en zal ons allicht enige tijd je infantiele posts besparen. u. |
![]() |
#3 |
|
![]() Koen Godderis wrote:
> VLD-voorzitter Bart Somers en zijn echtgenote Miet Bourlon zetten een > punt achter hun huwelijk. Het paar heeft twee kinderen. Somers, die > ook burgemeester van Mechelen is, wil uit respect voor zijn gezin > niet reageren. Ook de huwelijken van zijn VLD-partijgenoten Patrick > Dewael en Rick Daems liepen de voorbije maanden op de klippen. > > http://www.hln.be/hln/cch/det/art_17....bron=homeArt5 > > > Nu nog deklucht en verafstoot, en 't plaatje is compleet! Is hier enige maatschappelijke of politieke relevantie aanwijsbaar? Je kan misschien beter inschrijven op be.dagallemaal of zoiets... |
![]() |
#4 |
|
![]() Propol bracht volgend idée uit :
> Koen Godderis wrote: >> VLD-voorzitter Bart Somers en zijn echtgenote Miet Bourlon zetten een >> punt achter hun huwelijk. Het paar heeft twee kinderen. Somers, die >> ook burgemeester van Mechelen is, wil uit respect voor zijn gezin >> niet reageren. Ook de huwelijken van zijn VLD-partijgenoten Patrick >> Dewael en Rick Daems liepen de voorbije maanden op de klippen. >> >> http://www.hln.be/hln/cch/det/art_17....bron=homeArt5 >> >> >> Nu nog deklucht en verafstoot, en 't plaatje is compleet! > > Is hier enige maatschappelijke of politieke relevantie aanwijsbaar? > Je kan misschien beter inschrijven op be.dagallemaal of zoiets... jazekers, Er is hier al meermaals melding gemaakt dat de VLd liever neukt op het werk dan werkt. En hun werk dat is politiek ... De liefjes zijn bekend ook -- Mijne dames/mijne heren laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen en terrorist van bepol- kajski See ya in court! |
![]() |
#5 |
|
![]() lesjkajski wrote:
> Propol bracht volgend idée uit : >> Koen Godderis wrote: >>> VLD-voorzitter Bart Somers en zijn echtgenote Miet Bourlon zetten >>> een punt achter hun huwelijk. Het paar heeft twee kinderen. Somers, >>> die ook burgemeester van Mechelen is, wil uit respect voor zijn >>> gezin niet reageren. Ook de huwelijken van zijn VLD-partijgenoten >>> Patrick Dewael en Rick Daems liepen de voorbije maanden op de >>> klippen. >>> >>> http://www.hln.be/hln/cch/det/art_17....bron=homeArt5 >>> >>> >>> Nu nog deklucht en verafstoot, en 't plaatje is compleet! >> >> Is hier enige maatschappelijke of politieke relevantie aanwijsbaar? >> Je kan misschien beter inschrijven op be.dagallemaal of zoiets... > > jazekers, Er is hier al meermaals melding gemaakt dat de VLd liever > neukt op het werk dan werkt. En hun werk dat is politiek ... > De liefjes zijn bekend ook Jaloers ;-) |
![]() |
#6 |
|
![]() Propol schreef :
> lesjkajski wrote: >> Propol bracht volgend idée uit : >>> Koen Godderis wrote: >>>> VLD-voorzitter Bart Somers en zijn echtgenote Miet Bourlon zetten >>>> een punt achter hun huwelijk. Het paar heeft twee kinderen. Somers, >>>> die ook burgemeester van Mechelen is, wil uit respect voor zijn >>>> gezin niet reageren. Ook de huwelijken van zijn VLD-partijgenoten >>>> Patrick Dewael en Rick Daems liepen de voorbije maanden op de >>>> klippen. >>>> >>>> http://www.hln.be/hln/cch/det/art_17....bron=homeArt5 >>>> >>>> >>>> Nu nog deklucht en verafstoot, en 't plaatje is compleet! >>> >>> Is hier enige maatschappelijke of politieke relevantie aanwijsbaar? >>> Je kan misschien beter inschrijven op be.dagallemaal of zoiets... >> >> jazekers, Er is hier al meermaals melding gemaakt dat de VLd liever >> neukt op het werk dan werkt. En hun werk dat is politiek ... >> De liefjes zijn bekend ook > > Jaloers ;-) Niet meteen al sla ik Annelies VanHerck niet over mocht de gelegenheid zich voordoen ;-) -- Mijne dames/mijne heren laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen en terrorist van bepol- kajski See ya in court! |
![]() |
#7 |
|
![]() "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Niet meteen al sla ik Annelies VanHerck niet over mocht de gelegenheid > zich voordoen ;-) > Ik meen te weten dat mevrouw Van Herck aan het kotsen gaat,- mocht jij ooit in 'r buurt komen. u. |
![]() |
#8 |
|
![]() Koen Godderis wrote: >Re: Bart Somers gaat scheiden Zeg nu eens eerlijk : wie zou het meer dan 15 minuten uithouden in dezelfde kamer met dit hypocriet en beginselloos streber crapuul ? Liefde maakt blind, maar dat blijft niet duren. Uwe Hayek. -- This is the bitterest pain among men, to have much knowledge but no power. Herodotus (484 BC - 430 BC), The Histories of Herodotus Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so. -- Douglas Adams, Last Chance to See |
![]() |
#9 |
|
![]() uncle stelde de volgende uitleg voor :
> "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Niet meteen al sla ik Annelies VanHerck niet over mocht de gelegenheid zich >> voordoen ;-) >> > > Ik meen te weten dat mevrouw Van Herck aan het kotsen gaat,- mocht jij ooit > in 'r buurt komen. > u. da's dan ideaal om daar een filmpje van te draaien. Zoeits doet het altijd goed op internet! -- Mijne dames/mijne heren laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen en terrorist van bepol- kajski See ya in court! |
![]() |
#10 |
|
![]() "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > da's dan ideaal om daar een filmpje van te draaien. > Zoeits doet het altijd goed op internet! > Waarmee ik natuurlijk niet je eigen persoon bedoelde, die ongetwijfeld eerbaar is, maar je bepol-imago. A propos, welk gezelschapsdier had je voor mijn Mechelaar in petto,- mocht ik ermede op de reünie verschijnen? u. |
![]() |
#11 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> da's dan ideaal om daar een filmpje van te draaien. >> Zoeits doet het altijd goed op internet! >> > > Waarmee ik natuurlijk niet je eigen persoon bedoelde, die ongetwijfeld > eerbaar is, maar je bepol-imago. > A propos, welk gezelschapsdier had je voor mijn Mechelaar in petto,- mocht > ik ermede op de reünie verschijnen? > u. >Michel Van Den Bosch!!! |
![]() |
#12 |
|
![]() "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > VLD-voorzitter Bart Somers en zijn echtgenote Miet Bourlon zetten een punt > achter hun huwelijk. Het paar heeft twee kinderen. Somers, die ook > burgemeester van Mechelen is, wil uit respect voor zijn gezin niet > reageren. Ook de huwelijken van zijn VLD-partijgenoten Patrick Dewael en > Rick Daems liepen de voorbije maanden op de klippen. > > http://www.hln.be/hln/cch/det/art_17....bron=homeArt5 > > > Nu nog deklucht en verafstoot, en 't plaatje is compleet! > >Ik dek.Gij dekt.En we worden allemaal genaaid!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
#13 |
|
![]() "Bramske" <NO_ [email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> VLD-voorzitter Bart Somers en zijn echtgenote Miet Bourlon zetten een >> punt achter hun huwelijk. Het paar heeft twee kinderen. Somers, die ook >> burgemeester van Mechelen is, wil uit respect voor zijn gezin niet >> reageren. Ook de huwelijken van zijn VLD-partijgenoten Patrick Dewael en >> Rick Daems liepen de voorbije maanden op de klippen. >> >> http://www.hln.be/hln/cch/det/art_17....bron=homeArt5 >> >> >> Nu nog deklucht en verafstoot, en 't plaatje is compleet! >> >>Ik dek.Gij dekt.En we worden allemaal genaaid!!!!!!!!!!!!! > > En allemaal kinderen. Die kinderen zijn weer de dupe. Om nog maar niet over de echtgenotes te spreken. Koen |
![]() |
#14 |
|
![]() Bramske heeft uiteengezet op 24-2-2006 :
> "uncle" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >>> >>> da's dan ideaal om daar een filmpje van te draaien. >>> Zoeits doet het altijd goed op internet! >>> >> >> Waarmee ik natuurlijk niet je eigen persoon bedoelde, die ongetwijfeld >> eerbaar is, maar je bepol-imago. >> A propos, welk gezelschapsdier had je voor mijn Mechelaar in petto,- mocht >> ik ermede op de reünie verschijnen? >> u. >Michel Van Den Bosch!!! :D, nee den echte Lesj. Die die zich op 4 poten door het leven begeeft. Een soort boxer, letterlijk en figuurlijk. De moderne Leeuw, daarin zult ge me geen ongelijk kunnen geven als ge hem ziet en ik em dartel over een rij boomstammen laat schieten. Uwe Mechelaar zal moeten passen dan -- Mijne dames/mijne heren laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen en terrorist van bepol- kajski See ya in court! |