![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Peta heeft opnames weten te bemachtigen waarin valt te zien hoe Turken paarden om zeep helpen voor hun bloed. Het bloed wordt gebruikt voor het maken van serums tegen onder andere hondsdolheid. Uit onderzoek is gebleken dat dit bloed helemaal niet nodig is om dit serum te fabriceren. Volkomen zinloos en nodeloos wreed dus.
http://www.petatv.com/downloads/turkish_horse.zip |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() -Bontjassen
-Ganzenlever -Circusdieren -(Sommige) jagers -... Allemaal overbodig dierenleed nochtans zijn ze Westers. Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() allez, ze doen het nog zo liefdevol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van alle ontelbare dierenmishandelingen en milieumisdaden over de wijde wereld moet Oeteke nu toevallig eentje uitkiezen die wordt gepleegd door turken. Je moet daar niets achter zoeken hoor. Het is Oeteke enkel te doen om dierenrechten. In feite is hij stiekem lid van Gaia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Wanneer ik aan een Turk denk, dan zie ik meteen iemand met een mes voor mij.
Wanneer ik aan ne Vlaming denk, dan zie ik meteen iemand in een dwangbuis voor mij. Ieder zijn charme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() In Belgie dumpen jaarlijks honderden mensen hun huisdieren als ze op vakantie gaan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() u moest is weten wat die chinezen dan doen
![]() niet voor gevoelige kijkers http://www.petatv.com/tvpopup/video....=wm&speed=_med |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Persoonlijk vind ik de rituele manier waarop moslims en anderen dieren slachten veel menselijker dan de onpersoonlijke, geïndustrialiseerde slachtpartijen aan de lopende band in anonieme hyper-moderne slachterijen, waar miljoenen "stuks" per uur op een geautomatiseerde wijze worden gedood.
Een rituele aanpak zet mensen aan tot psychische interactie met dieren, en met de noodzaak van het lijden en van de dood. De geïndustrialiseerde kapitalistische manier is een tikje laf omdat ze die relatie opschort en verbergt. Laatst gewijzigd door oliepiek : 6 april 2006 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() de mentaal minderwaardige spanjolen houden ook nog steeds stierengevechten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 april 2006 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Al eens lappen rendierbloed zien drinken ? mmmm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() de bereiding van ganzeleverpastei - ook tof
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 april 2006 om 17:22. |
![]() |
![]() |