![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "De Vlaamse autonomie komt er sowieso. De Belgische staat is zwaar gehypothekeerd, want het is een feit dat de Belgische overheid zich in het verleden een aantal keren bijzonder onloyaal heeft gedragen t.o.v. haar Vlaamse burgers. Een reactie daartegen kon niet uitblijven. Momenteel durf ik wel te stellen dat de zware onrechten uitgevlakt zijn, maar de dynamiek van het federalisme zal automatisch naar een autonoom Vlaanderen leiden."
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de vos de passie preekt....
roept het Belgisch establishment alle hens aan dek. Vandaag is er weer één van die pogingen. ![]() De onvervalste Vlaming heeft al 173 jaar geduld. Maar iedereen ziet dat het er serieus naartoe begint te werken. Eén bewijs daarvan is de wanhoopspoging van de BelzeBUBbels. Andere tekens aan de wand zijn belgicisten zoals Bracke en Desmet die 'bijdraaien'. 8)
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() [size=7]1997!![/size]
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sex is Vlaams, én Belgisch én Europees én....en...
Bron: Knuppel. ![]() Ik weet niet wat dit met rooie Desmet te maken heeft maar soit, sex zal hij ook wel hebben. Net zoals de kabouter wiens mond wel vaker zegt waar het hart van overloopt, en ook al zijn ze eerder Belgisch dan Vlaams. ![]()
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Speciaal omdat het vandaag feestdag is geef ik de link mee, dan snap je wat sex ermee te maken heeft ![]() http://www.meervoud.org/cgi-bin/arti...7&nummer_id=28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() We straf dat je net op de Belgische feestdag een dergelijke link post. Hij past eigenlijk beter bij 11 juli als je het mij vraagt. Leuke wetenswaardigheid anders voor de BUBbels. ![]() Tantist had hem dus beter integraal gepost. ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens is me niet nog altijd niet duidelijk geworden wat Vlaamse sex hiermee te maken heeft. Jou dan wel?
![]() |
#10 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() LEVE BELGIE! en in't Frans en Duits ook ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of kan ik beter vragen: 'waarom gaf je enkel een titel die verder niets zegt? Of wilde je enkel bewijzen dat je OOK wist wat Tantist zijn mosterd haalde? Leuk hoor! Nu weet IK tenminste dat jij de tekst las omdat die de moeite van het lezen waard was. Of was het enkel omdat de titel je aandacht trok. ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() te onnozel om op te antwoorden. Let vooral op dit: [size=6]Ook Yves Desmet is zijn kar aan het keren...[/size] Met als bron een artikel uit [size=7]1997!!!![/size] bewijst nogmaals de leugenachtigheid waarmee de Vlaams-tistjes te werk gaan ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga nu maar lekker feesten, Paulus. Het is mooi weer en Brussel trakteert...
Desmet keerde dus al 6 jaar geleden zijn kar? En vandaag is hij daar op terug gekomen? Toen Sabena eindelijk bankroet werd verklaard heeft rooie Yves er anders ook (nog maar eens!) de obscure macht van onze teergeliefde vorst met de haren bij gesleurd. ![]() Maar dat voorval is al j�*�*�*�*�*ren ouder dan zes jaar, zeker? Zogauw deze hoofdredacteur nog eens buiten zijn Belgisch boekje gaat, waardoor zou blijken dat diens kar nog atijd in de verkeerde richting staat, laat ik het je wel weten. ![]() Wat ik intussen zeker weet is dat het jou om niets anders te doen was dan om de leugenachtigheid van de Vlaamse tistjes te belichten. ![]()
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() a) bewijs dat eens b) argumenteer eens waarom een tekst van 6 jaar geleden uit zo'n bladje zou gelden als een feit vandaag. Waarom werd de bron niet weergegeven? En de datum? Ik wacht 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je zou ook de krantencommentaren in �*ndere kranten eens moeten in het oog gaan houden. Zeer verhelderend, alhoewel dat voor jou allicht geen afdoende bewijzen zijn voor deze evolutie. Voor de rest moet je bij Tantist zijn. Tantist zal het, net als mijzelf, opgevallen zijn dat een zekere evolutie al sinds enige tijd in een hogere versnelling is gegaan. Een evolutie die zelfs politici zoals Tobback, De Batselier en Van den Bossche en tv-presentators zoals Bracke (en dus ook hoofdredacteur Desmet) onderkennen. Zoiets begint niet opeens. Het is al jaren bezig maar wordt steeds duidelijker. Voor iedereen die niet ziende blind is toch. Zelfs de BUB roept alle hens aan dek omdat zelfs zij het snuiven. ![]()
![]() |
![]() |
#17 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() [quote="Knuppel"]
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga ervan uit als er vandaag een referendum gehouden wordt over de onafhankelijkheid van Vlaanderen, jullie binnen 20 jaar nog op internetfora zitten te zeuren ![]() Ik ga ervan uit dat JIJ een linkiewinkiekrant als 'de Morgen' leest!! ![]() ![]() Ik ga ervan uit dat wat Mr. Bracke of Mr. de Winter voor mijn part zegt niet echt representatief is voor de bevolking, en echte democraat zijnde zou je je daar toch moeten bij neerleggen, niet? (NVA nog geen 5% - VB 18% ![]() ![]() Ik ga ervan uit dat het Geert Boergeois een gril van de natuur is ![]() ![]() Oh, btw; de opkomst voor de feesten in Brussel was groter dan andere jaren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach Paulus, ik was jarenlang geabonneerd op 'De Morgen'. Ik heb ook het boek 'Gesprekken in Jeruzalem' dat Desmet schreef samen met Nimmegeers in mijn bezit. Een complete verzameling bijlagen die in deze krant regelmatig worden meegeleverd kunnen dat bewijzen. Voor zover die als bewijs kunnen dienen voor jou, natuurlijk.
Vandaag kan men echter een blik in zowat alle kranten online werpen behalve in de Morgen. Een stuk goedkoper als je het mij vraagt dus ik heb geen dure kranten meer nodig om min of meer geïnformeerd te zijn. Wat dat zeuren op het internet betreft. Daar heb je gelijk in. Misschien wordt dat in de hand gewerkt omdat 18% van de Vlaamse bevolking dit als één van de weinige uitlaatkleppen gebruikt? Voor de rest denk of geloof je maar wat je wil. De toekomst zal wel uitwijzen wie de goede signalen heeft opgevangen en wie niet.
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
[size=2]en de rest van de tekst heb ik weer eens verwijderd[/size] ![]() |
|
![]() |
![]() |