![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Racisme is verwerpelijk, maar het behoort nu eenmaal tot de eigenheid van de mens. De enige doeltreffende aanpak van racisme bestaat er dan ook in het aantal vreemdelingen zo beperkt mogelijk te houden zodat het eigen volk niet gevoel krijgt te worden overwoekerd door massa's vreemdelingen, criminele vreemdelingen en illegalen terug te sturen, en legale vreemdelingen aan te moedigen op vrijwillige basis terug te keren naar hun landen van herkomst zodat ze daar een nieuw en gelukkig leven kunnen beginnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pietje, van mij mogen ze allemaal blijven.
Maar indien betrapt op misdaden, dan dezelfde zware straf als al de rest. X tijd, of tonnen in de steenkoolmijnen. En beroving van godsdienstvrijheid is ook een misdaad.Van alle monotheïstische godsdiensten zijn alleen de Joden redelijk eerlijk. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Labielrinth, je moet me dan wel volledig quoten.
De Joodse godsdienst eist dat je jezelf bewijst, door een perfecte integratiekursus binnen het geloof af te leggen, indien je een buitenstaander bent. De rest van de Monotheïsten eist dat je hun geloof aanhangt, "Of anders!"
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind jouw voorbeeld niet echt goed gekozen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh labyrinth, komen de Joden soms tegen jou zeggen dat je ook hun eetvoorschriften moet volgen? Of dat je vrouw/dochter zich "zedig" moet kleden.
Het staat net in hun godsdienstige geschriften dat ze de rest moeten met rust laten. En wil je integreren in die groep, dan moet je verdomd hard je best doen. En dat kan niet gezegd worden van de anderen. De Koran bijvoorbeeld predict bekeringijver met vuur en zwaard. En als dat niet lukt, met leugens en bedrog. Het christendom was in het verleden geen haar beter. Kijk maar naar de kruistochten, of later alle missionarissen. Nu zie ik nog steeds excessen in naam van een geloof. Maar hoeveel doen het voor het geloof, en niet uit machtswellust of gewoon blinde ,domme gehoorzaamheid?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 10 november 2004 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarom heb ik geen geloof maar enkel een filosofie die gepaard gaat met een spiritualiteit, een gevoel van verbondenheid met alles. Ik ben altijd verbaasd hoe mensen tegen elkaar zeggen..... dit is het juiste, het ware. Leef en laat leven.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() moslims zijn verwerpelijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Komt uit het boedhistische geloof.
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij heeft nooit beweerd dat je in hem moest geloven. Zijn leer is zelfs zo dat je de keuze hebt om deze leer zowel als een godsdienst of een gewone levensovertuiging, filosofie, te beschouwen. Voor mij is het een filosofie die gepaard gaat met een spiritueel gevoel. Boeddha had zelfs een heel mooie beeldspraak om het verschil tussen "geloof" en "zien" uit te leggen. Hij zei volgens de geschriften ...... Ik toon je deze gesloten hand en als ik je zeg dat ik in deze gesloten hand een parel heb dan moet je mij geloven op mijn woord, maar als ik dan mijn hand opendoe dan zie je dat er geen parel in is...... Je kan er dus alle kanten mee uit, zelfs de vrijzinnige en filosofische kant. Ah ja.... om naar onze topic terug te keren . Racisme is verwerpelijk ! Het Boeddhisme is bestemd voor elke man of vrouw die er voor openstaat, ongeacht geslacht, ras en stand. De enige voorwaarde ...... Je moet zelf in staat zijn deze "verlichte geest" te begrijpen... dat niemand er belang bij heeft dat haat zich meester maakt van de wereld want haat lijdt naar pijn en verdriet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Racisme is verwerpelijk. Elke discriminatie is verwerpelijk. Het discrimineren van de vrouw is verwerpelijk. Maar wat doe je aan deze praktijken. Je kan zoals links doen, als je het kan gebruiken reageer je en anders kijk je de andere kant op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Racisme en vreemdelingen, het zou niet mogen bestaan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je kan zoals extreem rechts doen, als je het kan gebruiken reageer je en anders kijk je de andere kant op. In het centrum kijk je vooruit naar de toekomst.... samengebundelde krachten in plaats van verdeelde krachten. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wie hier niet mee kan lachen, heeft geen zin voor humor ....... goed gevonden !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Als je in het centrum zit wordt je als snel versleten voor rechste zak of linkse rukker, afhankelijk van wie het woord heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 12 november 2004 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vormen we niet allemaal een "mooie" eenheid ......... ![]()
|
![]() |
![]() |