![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De mediahysterie is voor sommigen blijkbaar een vrijgeleide geworden om vreemde uitspraken te gaan doen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 mei 2006 om 17:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() Waren er vroeger geen achterruitstickers met "Ik stop voor kinderen"? Misschien kan deze mijnheer zo'n sticker hangen met: "Ik stop sneller voor allochtonen", kwestie dat de wagen achter hem weet waarom hij zo plots remt en een kettingbotsing veroorzaakt? In feite is dit heel racistische praat: vlamingen moeten dus maar beter weten dat ze moeten wachten tot Michel Follet voorbij is gereden? Enkel indien je een zwarte of bruine medeburger in je gezelschap hebt kan je die snel het zebrapad opgooien en dan stopt Follet? Waarschijnlijk komt Follet achtereen af met volgende slogan: "Ik stop voor een neger op het zebra-pad"!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 mei 2006 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Zoek een zwarte die ook de straat over wil en ga met hem mee... anders zou je wel eens bumperamericain kunnen worden van een linkse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- wat is een "vreemde" huidskleur? Groen? Blauw? Gestreept? - "hou rekening met die mensen", niet met andere mensen dus? - "zal ik extra vroeg met mijn wagen stoppen"... zit Follet nog in het koloniale tijdperk?" De negerkes zijn te dom om de wegcode te leren, DUS zal ik maar wat sneller stoppen, net zoals ik voor kinderen sneller stop, want die kunnen ook al eens raar doen als ze oversteken"? Hoe snel stopt Follet voor "kinderen met een vreemde huidskleur"? Nog sneller? Laatst gewijzigd door circe : 28 mei 2006 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik vraag me ook af hoe Follet rijdt ![]() Maar het toont wel in welk soort denkpatroon de linske wereldverbeteraars zijn geraakt. Probeer vooraf de huidskleur in te schatten en als die donker is, dan ga je pas wat remmen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 mei 2006 om 18:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij heeft witte vrienden.
Wat is dat dan? Of is dat het equivalent van het uit Amerika ingevoerde zwarte? Willen we het werkelijk op z'n Amerikaans aanpakken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Follet stopt enkel indien je eerst een neger met een vreemde huidskleur op het zebrapad gooit!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je rijdt met een moordwapen rond. Een auto... klein of groot... het is een moordwapen. Als je fier komt zeggen dat je eerst de huidskleur gaat beoordelen en pas vroeg remmen als die donker is, dan vind ik dat racisme.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 mei 2006 om 18:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Follet verkoopt hier een hoop racistische praat. Hij wenst een onderscheid te maken in verkeersgebruikers op basis van afkomst en uiterlijk.
Het resultaat is dat Follet nu zelf racisme in de praktijk wilt brengen, en dat dit mogelijk de steeds groter wordende groep mensen die dit soort nep-verdraagzaamheid kotsbeu zijn verder richting VB duwt. Maar ongetwijfeld vinden hij en die andere fake verdraagzamen dat hij goed bezig is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en er een topic aan wijdt zegt o zo veel over jouw gebrek aan degelijke stof om neer te schrijven ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad. Wie luistert nu naar zo'n mislukte linkse rat? Als hij op het zebrapad staat, rij je toch gewoon door.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik zou nooit zeggen dat iemand luistert.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 mei 2006 om 18:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij is gewoon bang dat hij per ongeluk zwarte piet zou overrijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou inderdaad een ramp zijn voor de kiddies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Humo heeft er dan eentje verspreid van Kamagurka: Ik rem ook voor de lol. Daarna zijn die stickers uitgestorven.
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn beurt om het met je eens te zijn. Gewoonweg te belachelijk voor woorden. Een voetganger is een voetganger, de huidskleur doet niet ter zake. Gewoon het verkeersreglement toepassen volstaat ruimschoots.