![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kris Luyckx
![]() Kris Luyckx, de man of advocaat, die op de VRT verklaarde in een intervieuw opgenomen in het Antwerpse justiepaleis, kort na de racistische moorden één maand geleden in Antwerpen, HVT niet te kunnen verdedigen wegens zijn persoonlijke opvattingen (racisme). Nu ziet hij er helemaal geen graten in (dus geen racisme?) en neemt hij de verdediging op van één of meerdere Marokkaanse jongeren die de bloed aan hun handen hebben van De Moor. Toppunt.. Bovendien komt hij op voor de VLD in het Antwerpse Ranst : hij wil zich inzetten voor de veiligheid ? Tegen gewelddadige treinbestuurders op bussen ? ... gaat hij nu De Moor de grond inboren en de "jongeren" vrijpleiten ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 29 juni 2006 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien zet hij zich in tegen gezaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Wat is het probleem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Huichelaar ja, maar welke advocaat niet?
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is dat alleen VB'ers recht hebben op een eerlijk proces. De rest moet maar hopen dat ze niet te bruin zijn naar de heren hun goesting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 juni 2006 om 01:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Iedereen heeft inderdaad recht op verdediging.
Maar heeft elke advocaat de plicht tot verdediging? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens, zijn reden tot het niet verdedigen van HVT was HVT's racisme. Wel, 't is niet uitgesloten dat in de zaak van de busmoord er ook sprake is van racisme. Dus had ie zich ook hier afzijdig moeten houden imo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niets jongen...
![]() ![]() een hééééél petieterige, microscopische, miniscule, totaal verwaarloosbare discriminatie van twee types "criminelen" ... iemand
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niets jongen...
![]() ![]() een hééééél petieterige, microscopische, miniscule, totaal verwaarloosbare discriminatie van twee types "criminelen" ... iemand die
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Die mens weet gewoon dat er met allochtone criminelen veel geld te verdienen valt, dat krapuul moet voor zijn toekomst zorgen. Hijzelf kan zijn jongere multicriminele vriendjes pro deo verdedigen terwijl zijn medewerkers zich met hen bezighouden als ze wat ouder worden en geld hebben. Met mensen als HVT valt niks te verdienen.
Ik hoop dat die huichelaar de VLD in Ranst een verpletterende nederlaag bezorgd. Laatst gewijzigd door Pontus : 30 juni 2006 om 07:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Daarmee zegt hij zelf in feite dat sommige mensen geen eerlijk proces verdienen.... wegens misschien te blank naar deze heer zijn goesting ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Huidskleur zal wel geen rol spelen. De advokaat in kwestie ziet er niet al te bleekjes uit, en uitzonderlijk is dat niet.
Die simpele VB-redeneringen altijd. Niet verwonderlijk dat zij het volk vertegenwoordigen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() bhairav, ik draai gewoon een deel van de (simpele klaarblijkelijk) redenering van solidarnosc om..
|
![]() |
![]() |