![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Rijk, vadsig, zelfvoldaan, schijnheilig, nestbevuilend, egoïstisch, kortzichtig en racistisch. La Condition Flamande.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Je moet hier echter aan toevoegen dat de amerikaanse vermogens de pensioenpot bijna volledig bevatten, terwijl de modale Vlaming zonder dat dit bij zijn "vermogen" geteld wordt nog een fraai (in vergelijking met anderen) pensioentje te verwachten heeft. Behalve natuurlijk als hij het onzalig idee moest hebben in Wallonië te gaan wonen, want dan wordt hij eerstdaags uit de gemeenschap gestoten en zal zijn pensioen dank zij het stoppen van de transferten verdampen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die rijke, vadsige, zelfvoldane, schijnheilige, nestbevuilende, egoïstische, kortzichtige en racistische Vlaming zal de uitgestoken bedelaarshand wel vullen. Wss zult U niet veel bijdragen aan het inkomen van 'de' Waal... ![]() Hetgeen U hier durft te schrijven vind ik persoonlijk wel tamelijk racistisch... Stuk links onbenul.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw commentaar is racistisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() en maar klagen....de vlaming.
Wat een triestig soort mensen. Rijk als de zee diep maar toch nog niet content. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan ik niet. Voor Vlamingen gelden de rechtsregels niet. Moest ik nu Waal zijn of zo... dan stond het 3 dagen lang op alle pagina's van de kranten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blablabla...arf arf arf. We vragen niet veel. Onze eigen staat in europa. Heb je daar iets op tegen ? We zouden je met rust laten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En uw glazen bol is van welk merk ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Hoeveel mensen onderzocht? Zijn de extremen langs beide kanten eruit gehaald? Wanneer is deze peiling uitgevoerd? Hoe is de peiling uitgevoerd? etc....
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 2 juli 2006 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal van geen belang. Het is gewoon ter ondersteuning van het regime.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Nu niet gaan veralgemenen he.
![]() |
#18 |
Burger
|
![]() Zijn wij echt de rijkste van de eurozone? Wow, dat kan ik echt niet geloven als ik langs randsteden van Kortrijk en Roeselare wandel. Hebben die 66 % andere gezinnen dan allemaal schulden?
Dat een Amerikaans gezin rijker is dan een vlaams begrijp ik perfect, zij hebben een minder uitgebreide sociale zekerheidskas, dus hebben ze die spaarcenten flink nodig wanneer het eens wat minder gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die bewering dat vlamingen de rijksten zijn is grote lulkoek. Ik heb eens ergens kunnen zien (ben vergeten waar) dat bv in Gent alleen al 3/4 continu onder zijn rekening staat bij de bank. Lijkt me nu niet bepaald rijk op die manier.
|
![]() |
![]() |