![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Hallo,
Hoe is 't bij jullie gesteld wat betreft de verkiezings-reclame-borden langs de wegen in jullie gemeente. Ikzelf woon in Dilbeek en daar is 't al blauw wat de klok slaat. Honderden borden ontsieren momenteel onze gemeente. Ik vraag me echt af wie zich hierdoor laat beïnvloeden? Ik alvast niet, integendeel. Eigenlijk erg dat ze zo met 't geld smijten. Danny |
![]() |
#2 |
|
![]() [email protected] schreef: > Hallo, > > Hoe is 't bij jullie gesteld wat betreft de verkiezings-reclame-borden > langs de wegen in jullie gemeente. > Ikzelf woon in Dilbeek en daar is 't al blauw wat de klok slaat. > Honderden borden ontsieren momenteel onze gemeente. Ik vraag me echt af > wie zich hierdoor laat beïnvloeden? Ik alvast niet, integendeel. > Eigenlijk erg dat ze zo met 't geld smijten. > > Danny Enkel sossen propaganda tot nu toe : "Volle petrol voor Mol" Boertig, imbeciel en naar het achterlijke neigend. NA jarenlang het heft in handen te hebben moesten ze nu anderen laten doen en daarop hebben ze niks dan kritiek gegeven terwijl de meeste punten exact hetzelfde zijn als in hun 20 jaar. Maar ach ... Normaal hingen de geburen hier vol, tot grote borden toe, maar sinds dat ik mijne teut hier open trek tegen al wat rood ziet zijn er veel gestopt met propaganda maken voor de sossen. Niet moeilijk hoor, je moet ze gewoon elke keer opnieuw vierkant uitlachen wanneer er weer eens een sos-schandaal/blunder uitbreekt. Heel het jaar lachen dus, alleen lachen zij groen (zonder er op te stemmen weliswaar) |
![]() |
#3 |
|
![]() Fikkie schreef: > [email protected] schreef: > > > Hallo, > > > > Hoe is 't bij jullie gesteld wat betreft de verkiezings-reclame-borden > > langs de wegen in jullie gemeente. > > Ikzelf woon in Dilbeek en daar is 't al blauw wat de klok slaat. > > Honderden borden ontsieren momenteel onze gemeente. Ik vraag me echt af > > wie zich hierdoor laat beïnvloeden? Ik alvast niet, integendeel. > > Eigenlijk erg dat ze zo met 't geld smijten. > > > > Danny > > Enkel sossen propaganda tot nu toe : "Volle petrol voor Mol" > > Boertig, imbeciel en naar het achterlijke neigend. NA jarenlang het > heft in handen te hebben moesten ze nu anderen laten doen en daarop > hebben ze niks dan kritiek gegeven terwijl de meeste punten exact > hetzelfde zijn als in hun 20 jaar. Maar ach ... > > Normaal hingen de geburen hier vol, tot grote borden toe, maar sinds > dat ik mijne teut hier open trek tegen al wat rood ziet zijn er veel > gestopt met propaganda maken voor de sossen. > Niet moeilijk hoor, je moet ze gewoon elke keer opnieuw vierkant > uitlachen wanneer er weer eens een sos-schandaal/blunder uitbreekt. > Heel het jaar lachen dus, alleen lachen zij groen (zonder er op te > stemmen weliswaar) Ironisch eigenlijk dat men het woord 'petrol' gebruikt.(petrol = stookolie) Tegen de tijd dat de verkiezingen zijn moet ieder zen ketel terug vullen en bij het zien vd factuur gaat petrol enkel maar met negatieve dingen geassocieerd worden. Maar ach, het reclamebureau heeft er weer de nodige euro aan verdient. "Volle pot veur de petrol" De Lesjen Partij der Averechtsen |