![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
soc.culture.belgium Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep soc.culture.belgium. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Vitae forma vocatur FrankB <[email protected]>, die Wed, 28 Jun 2006
03:23:05 +0200, in littera <[email protected]> in foro soc.culture.belgium(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator wrote, a écrit, schreef, escribio in soc.culture.belgium, ><[email protected]> : > >> Vitae forma vocatur Anonymous via the Cypherpunks Tonga Remailer >> <[email protected]>, die Mon, 26 Jun 2006 19:00:11 +0200 (CEST), >> in littera <[email protected]> in foro >> soc.culture.belgium(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>FrankB <[email protected]> : >>> >>> >>>>> >>>>> Justement répondez au texte au lieu de jouer au petit flic. >>>> >>>>Voil�* ma réponse : >>>> >>>> >>>>(((((((((( Burps ))))))))))))) >>>> >>> >>>Flamand et gros dégueulasse. >> >> Jaloux? > >On ne peut être jaloux d'un Flamand, pure folie ! On ne peut que jalouser ce >�* quoi on croit pouvoir se substituer, alors que pour le Wallon, il est >temps de s'assimiler (quite a difference, isn't it ? ;-) :-)))))))) >>>Ca va ensemble ! C'est normal ! >> >> anonyme et gros lâche aussi... > >Surtout "grand fainéeant" : s'il veut rester anonyme sans alimenter la >moulinette �* emails pédophile, il y a des tas d'autres moyens. Bien sûr... -- Fusti |