![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Een paar dagen geleden las ik iets in de krant over een huisarts die opkwam voor het VB in een of andere gemeente. Nu riep de plaatselijke Sp.a afdeling daar op om die arts te boycotten. Weet iemand hier meer over?
|
![]() |
![]() |
#2 | ||
Banneling
|
![]() http://www.vlaamsbelanggenteeklo.org...=1&sub=3&id=96
Citaat:
Citaat:
google: SP.A-EEKLO Laatst gewijzigd door Vorenus : 12 september 2006 om 23:08. |
||
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() De zoveelste ontmaskering van de linkse haatzaaiers. verspreid dit maar zoveel mogelijk zou ik zo zeggen...
Nu zien we hoe links te werk gaat als er dan wel mensen uit vrije beroepen op een VB lijst staan. Is het de totalitaire rode inborst of gewoon een gebrek aan argumenten? heeft er iemand die man zijn e-mail adres . Laatst gewijzigd door ilfalco : 12 september 2006 om 23:15. |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat ze dat al had ontkend.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja de SP.A staat in Eeklo ook niet bepaald in een sleutelpositie.
|
![]() |
![]() |
#6 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() mestkevers bedoel je? misschien had het bij die 2 mssh beter onmensen geweest... Met ALLE middelen , dat volgt de rode brigade goed op.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams Belang Eeklo heeft het nodig om dergelijke dinges op te blazen.
Met hun lokaal programma gaan ze namelijk nie veel stemmen trekken ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() het is inderdaad belachelijk, dat spa daarvoor een oproep moet doen
VB'ers boycotten zou natuurlijk moeten gebeuren zonder oproep, een "vanzelfsprekendheid" ofzoiets ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Is dat niet strafbaar op basis van de racismewet, broodroof van artsen op basis van politieke kleur?
Ze moesten het eens doen op basis van huidskleur, ge zou ze zien steigeren... Maar ja, hoeveel allochtone dokters zijn er in Vlaanderen...? |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ken er echter geen die dan ook in België zijn gebleven.
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat kan natuurlijk van perceptie afhangen, eenderhoe, het feit dat ze niet in België blijven zegt genoeg. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Waarom zijn ze zo ? Heel eenvoudig omdat als wij ooit mee regeren, er nog veel meer smeerlapperij van hun kant aan het licht zou komen. En dat willen ze ten allen prijze vermijden. Daarom gaan ze maar gewoon eenlingen viseren. Zo een laagheid maakt me razend, en ik geloof dat ik niet de enige ben die hier zo over denk. Arm Vlaanderen als die blijven meeregeren. Moet ik nu oproepen tot een algemene boycot voor alles wat laf en rood is ? Sic "Tu quoque, fili mi." zei ooit Caesar tegen Brutus, toen deze een dolk in diens rug stak. De zelfde praktijk wordt nu door die laffen der aarde toegepast. Zij ploffen ook een mes in de rug van hun volksgenoten. Maar ja, Stalin en Che Guevara waren van het zelfde allooi. Praktijken van mensen die niet meer weten waaqrin en waaruit. Nog iets: Het woord broeders komt voor die zakken niet meer uit mijn mond (lees: pen).
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Lodi : 13 september 2006 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wedden van wel ?
#16 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ga maar eens in Brussel kijken, daar zijn praktisch geen autochtone artsen meer!
#17 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() maar ja, daar hebben ze wel masters in duivelbezwering nodig he, en dat vind je niet zo veel onder autochtonen
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "SP.A-gemeenteraadslid Marianne De Baedts zou tijdens een kofiekransje opgeroepen hebben huisarts Dirk Bafort (VB) te boycotten. Dat beweert VB-parlementslid Johan Dekmijn, VB-parlementslid. De Baedts ontkent het hele verhaal.
In dat geval is het "haar woord" tegen "zijn woord".
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |