![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tekst is in het Engels, waarvoor excuses, maar o zo pertinent!
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat ik er heb van verstaan is te formuleren in één zin.
Terrorisme is zo alledaags geworden dat de mogelijkheden die er kunnen uitvloeien sterk beperkt worden!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 12 april 2007 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan heb je het helemaal verkeerd verstaan. Opnieuw lezen is de boodschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Hier en daar wel juist maar over het algemeen krijg ik de indruk dat dit artikel zwaar de bal mis slaat.
Bin Laden's gamble failed? Hoezo failed? En wat was z'n gamble? Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 13 april 2007 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou de tekst eens moeten vertalen, maar ik heb er spijtig genoeg geen tijd voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() En die tientallen afghanen, pakistani en irakezen die door de VS opgepakt zijn in hun eigen land om zonder proces jarenlang opgesloten en gemarteld te worden? Hoe noem jij dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt toch niet de mensen die in terroristenkampen aan het trainen waren om aanslagen te plegen in het Westen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet toch ook wel dat in Guantanamo Bay mensen zitten die op basis van 'geruchten' werden opgepakt? Naar verluid zouden er zelfs kinderen van 12 jaar oud zitten. En die "terroristen" plegen zelfst tot het uiterste verzet. Door zelfmoord te plegen bijvoorbeeld, de schurken. ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Inderdaad, dat is de kern van die tekst, die in mijn ogen de bal misslaat. Terrorism wordt nog steeds héél serieus genomen door politieke beleidsmakers. De VS zitten niet voor niets in Iraq, Afghanistan en weet ik waar nog allemaal. Idem dito in een resem andere landen.
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |