![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Ik moet je de groeten doen van je moeder. En ik moest even doorgeven
dat ze erg heeft geleden, veel pijn gehad, en dat ze jou eigenlijk nooit had gewild omdat ze niet echt van je vader hield en dat jij net zo'n loser bent als je vader en ze daarom blij was dat ze mocht sterven. Euker |
![]() |
#2 |
|
![]() Euker Voorn wrote:
> Ik moet je de groeten doen van je moeder. En ik moest even doorgeven > dat ze erg heeft geleden, veel pijn gehad, en dat ze jou eigenlijk > nooit had gewild omdat ze niet echt van je vader hield en dat jij net > zo'n loser bent als je vader en ze daarom blij was dat ze mocht > sterven. > > Euker Levensmoe? JayJBee "Leef en smoe, leven smoe, le vin ce mous" |
![]() |
#3 |
|
![]() "Euker Voorn" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ik moet je de groeten doen van je moeder. En ik moest even doorgeven > dat ze erg heeft geleden, veel pijn gehad, en dat ze jou eigenlijk > nooit had gewild omdat ze niet echt van je vader hield en dat jij net > zo'n loser bent als je vader en ze daarom blij was dat ze mocht > sterven. Wat heeft dit met het CDAVVDPVDACUGLSP1NL te maken..??? Of wil je hiermee aangeven dat Rzr's vader een politieke relnicht was..? > > Euker |
![]() |
#4 |
|
![]() On Sun, 29 Oct 2006 09:09:32 +0100, "alsUblieft van Koelman"
<[email protected]> wrote: > >"Euker Voorn" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Ik moet je de groeten doen van je moeder. En ik moest even doorgeven >> dat ze erg heeft geleden, veel pijn gehad, en dat ze jou eigenlijk >> nooit had gewild omdat ze niet echt van je vader hield en dat jij net >> zo'n loser bent als je vader en ze daarom blij was dat ze mocht >> sterven. > >Wat heeft dit met het CDAVVDPVDACUGLSP1NL >te maken..??? > >Of wil je hiermee aangeven dat Rzr's vader een politieke relnicht was..? Dit gaat over de rechten van de vrouw. Dat een vrouw het recht heeft om, als zij zwanger raakt in een ongelukkig huwelijk, zij het recht moet hebben om de vrucht te laten aborteren, ook als de echtgenoot het daar niet mee eens is. De vader van Razor stond erop dat zijn vrouw de vrucht liet komen waardoor ze haar hele leven lang ongelukkig was en naar de dood uit keek. Dat vind ik triest. Ben benieuwd wat Razor zelf hierover te melden heeft. Euker |