![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Ik heb uit verscheidene bronnen gehoord dat de politie van lier zich niks aantrekt van de nieuwe drugwet, op zich is dat niet zo erg 't betekent alleen dat je je wiet niet terug meekrijgt denk ik,
Is dit nu wel zo legaal? er was toch een nieuwe wet gestemd, bezit toegelaten tot 3 gram? etc? hoe moet de modale belg 't nu nog weten :s op tv zeggen ze dat 't ok is 1 plantje te houden, de politie: njet van dat wetsvoorstel weten ze zogezegd niets... is dat om de kas nog maar eens te spekken? alle neohippies die opgepakt worden ff 'n boete aansmeren omdat ze dachten dat 't legaal was? ze worden creatief ja ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Eender welke drug moet radicaal VERBODEN WORDEN.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een gedoogbeleid Mohawk, laagste prioriteit voor zeer kleine softdrugdelicten, maar zelfs het bezit van 1 miligram cannabis is nog steeds strafbaar, desondanks de aangepaste wet.
Stel dat je zo gek bent die agenten aan te klagen. Het is het moeilijk aan te tonen dat politie agenten illegaal bezig zijn als ze van iemand 3 gram wiet afnemen.. waar staat het dat het 3 gram is ,en geen 13?Op een slecht geschreven PV?Op een nadien getyped verslag? Ook is het eenvoudig voor de agenten om aan te tonen dat de bezitter in de buurt was van minderjarigen.. die waren achter de hoek aan het spelen nietwaar... Oftewel, wees blij dat ze 3 gram wiet afnemen, en je niet meeslepen naar een cel.
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() tja, probleem is dat voor 3 gram naar holland gaan niet de moeite is...
15 wel... ik vind als ze dan geen coffeeshops hier willen regelen dat ze ons toch moeten toestaan 'n voorraadje aan te leggen... lol tja wat niet weet niet deert he |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() zolang jij met je wiet uit de buurt van kinderen blijft is het voor mijn part jou zaak.Maar de politie treed ertegen op en dat is normaal.Hoe denk je dat iemand die het niet smoort en jou ermee tegenkomt terwijl er politie is erover denkt.Iemand die niets met wiet te maken heeft is maar wat blij dat de politie zen werk doet.En zeg nu zelf er zijn genoeg plaatsen in antwerpen waar je zo wiet kan kopen daar moet je allang niet meer voor naar holland.Ieder zijn ding maar ik hoop dat mijn kids eraf blijven .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Zeer juist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
“Liefst 25 percent van onze jeugd drugsverslaafd is.” http://www.vlaamsblokantwerpen.org/indegemeenteraad.php?id=21 Die werd toen ook uitgelachen. (net zoals jij hier ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Ik kan het beleid van de politie van Lier alleen maar toejuichen!
Het gedoogbeleid is het schoolvoorbeeld van een non-beleid dat tot grove mistoestanden leidt. Tegenwoordig geloven heel veel minderjarigen(!) dat het toegestaan is om eender waar een jointje te roken, want "je mag 3 gram op zak hebben" Dat is dus het knappe en totaal onbedoelde effect van dit wanbeleid! Wij kunnen alleen maar besluiten: afvoeren dat gedoogbeleid. Politie Lier: Keep up the good work!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() Wel ben blij dat er nog verstandige mensen zijn, GEEN DRUGS simpel. Als het gaat om zieke mensen die veel pijn lijden, ok, maar onder dokterstoezicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is zo dat wanneer je vandaag zegt drie gram voor eigen gebruik mag dan denk je toch niet dat degene die het gebruiken iedere keer als ze de deur uitstappen hun grammekes gaan afwegen.Het is net hetzelfde als met drank daar is ook een maximumgehalte opgezet en dat is nu iets wat goed is voor tijdelijke gebruikers of gelegenheidsgebruikers.Maar iemand die konstant drinkt of smoort die gaat niet afwegen en die denkt ze pakken me toch niet.Het grote gevaar schuilt echter achter het feit dat al wat openbaar mag en kan steeds grotere normen aanneemt en dat het een gevaar is voor de generatie die nu opkomt.Laat het zo door gaan en je kan binnenkort een zakje wiet kopen in eender welk groot warenhuis wel met de vermelding wiet roken kan je hersens niet aantasten want wie het doet is hersenloos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() Volledig akkoord!
Als ge wiet wilt smoren, doet da dan thuis en valt daar u medemens nie mee lastig! Zoals er nu rokers en niet rokers zones zijn krijgt ge binnekort ook nog is een wietrokende zone en een niet-wietrokende zone. De mensheid is goe bezig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Blowen in het openbaar is nog altijd niet toegelaten, stelletje sufkoppen.
|
![]() |
![]() |