![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Vorige week hield CD&V een persconferentie om de 7 jonge kandidaten voor te stellen die, als de verkeizingen het toelaten, straks voor CD&V in het parlement gaan zetelen.
Het zijn Hendrik Bogaert uit Jabbeke en Nahima Lanjri uit Antwerpen (beiden ondervoorzitters van CD&V), de 2 jonge kamerleden Roel Deseyn uit Kortrijk en Joke Schauvlieghe, Inge Vervotte uit Mechelen, Wouter beke uit Leopoldsburg en Tom Dehaene uit Zemst. Foto's te zien op: http://www.roeldeseyn.be/fotos.php?albumid=5 Hiermee zal CD&V met gemiddeld de jongste fractie zetelen in de Kamer. Wat vinden jullie hiervan? En welke kandidaat uit dit lijstje spreekt jullie het meest aan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Enkel om haar uiterlijk of...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Ik vind op het eerste zicht geen standpunten van de verschillende mensen op die site.
Ligt misschein aan mij. Maar zo kan ik geen oordeel vellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Als ze mijn mening vragen over hen zelf wel ja.
![]() Tenzij we allemaal voor uiterlijk gaan. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Sommige mensen stemmen wel op een politica voor het uiterlijk en niet voor hun bekwaamdheid en standpunten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dat is nu juist het mottigste mens van gans de CD&V ![]() ![]() ![]() ![]() Thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Ik luister
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Die vraag kan uiteraard ook gesteld worden over de VLD. Allemaal eenheidsworst zonder profiel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Is er onder die leeuwen & leeuwinnen ook een homo? En is er een rosse bij? Ik hoop dat ongeveer de helft van de groep ook een IQ heeft beneden de 100, want dat is bij de globale bevolking ook zo. En is er wel een evenwicht tussen de jonge jongeren ( - 25) en de al wat oudere jongeren (+ 25)? En is er ...
Trouwens, er is Damariscotta Mills een schoolbus tegen een vliegende vis gebotst! http://www.mainelincolncountynews.com/index.cfm?ID=2164
![]() |
#13 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Je hebt het hier niet over de socccen of de blauwe, jongen. Die zijn druk bezig alles af te wegen. Bij CD&V zijn we daar niet al te bezorgd over. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
tegenwoordig ben je echt heel slecht gezind! Bij ons in Sint-Niklaas, zitten er in de CD&V echt een paar hevige vonken! Bij de jonge carde wel te verstaan! Mag dat niet gezegd worden? Kevin, is het omdat ik de CD&V niet meer blindelings steuen dat je mij altijd zo afhapt? Ik zeg gewoon dat ik niet op haar zou stemmen voor haar schoonheid ![]() ![]() Thomas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() [quote="Thomas Heynderickx" Ik zeg gewoon dat ik niet op haar zou stemmen voor haar schoonheid
![]() ![]() Thomas[/quote] Dank je Thomas, ik weet het ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Niks van aantrekken Laura, das wat ik die pamperpolitiek noem. Hij zou beter naar de VLD gaan, daar mogen ze stemmen vanaf 16 jaar.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verbaast me echt dat jonge gasten, die normaal toch de meest kritische groep zouden moeten zijn, in die derrie trappen.
Krijgen die op school geen hedendaagse geschiedenis? Lezen die niet hoe het beleid vroeger, steeds met de katholieken als grootste regeerpartij de boel hier hebben verziekt? Ik word er moedeloos van. Enkel een pandoering in de volgende kiezingen kan nog balsem op mijn gemoed betekenen. Niet dat ik de andere partijen in mijn hart draag, maar de keuze tussen de pest en een fikse snotvalling is toch snel gemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vrees dat de jongeren juist de meest beïnvloedbare groep zijn. Dit is ook één van de redenen waarom de VLD 16-jarige naar de stembus willen sturen. Zo hopen ze er een electoraal voordeel uit te halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik ben aan geen enkele partij gebonden! Deze visie van u vind ik toch niet heel christelijk ![]() Thomas
![]() |