![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Persoonlijk vind ik dit de beste stemtest in Nederland. Indien u bij de politici niet goed weet wie ze zijn, kunt u altijd terecht op Wikipedia of op de partijwebstekken.
Mijn persoonlijke uitkomst: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Titels correct schrijven gaat me blijkbaar minder goed af dan politieke resultaten bekomen. Dat moet uiteraard "Doe de Nederlandse stemtest" zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() U heeft 36 / 36 stellingen binnen de thema's beantwoord. Op basis van uw antwoorden staat u het dichtst bij PvdA en bent u het verst verwijderd van PVV.
PvdA U bent 1% rechtser U bent 14% progressiever U heeft een inhoudelijke overeenkomst van 72% SP U bent 13% rechtser U bent 9% progressiever U heeft een inhoudelijke overeenkomst van 72% GroenLinks U bent 19% rechtser U bent 11% conservatiever U heeft een inhoudelijke overeenkomst van 75% D66 U bent 24% linkser U bent 8% conservatiever U heeft een inhoudelijke overeenkomst van 74% Christen Unie U bent 11% linkser U bent 30% progressiever U heeft een inhoudelijke overeenkomst van 67% CDA U bent 27% linkser U bent 25% progressiever U heeft een inhoudelijke overeenkomst van 60% VVD U bent 46% linkser U bent 17% progressiever U heeft een inhoudelijke overeenkomst van 54% SGP U bent 25% linkser U bent 48% progressiever U heeft een inhoudelijke overeenkomst van 52% Fortuyn U bent 44% linkser U bent 31% progressiever U heeft een inhoudelijke overeenkomst van 52% EenNL U bent 56% linkser U bent 28% progressiever U heeft een inhoudelijke overeenkomst van 47% PVV U bent 50% linkser U bent 41% progressiever U heeft een inhoudelijke overeenkomst van 42% |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik snap wel hoe ik langs de ene kant het dichtst sta bij de PvdA en langs de andere kant 3 % meer overeenkom met GroenLinks dan bij PvdA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik meen dat ook het vertrouwen/de bekwaambaarheid die u heeft aangeduid, een rol speelt. Alsook de andere evaluaties.
|
![]() |
![]() |