![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ALGEMENE MOBILISATIE!
BETOGING: RECHT OP VRIJE MENINGSUITING! Op 30 november zouden de Vlaams Blok Jongeren (VBJ) in het Gemeenschapscentrum ‘De Lijsterbes’ te Kraainem een meeting houden onder het motto ’40 jaar faciliteiten. Stop Franstalig Imperialisme!’. Deze zaal (van de Vlaamse Overheid) werd ons om onduidelijke redenen geweigerd. Naar aanleiding van het recente arrest van het Hof van Cassatie, moeten we nu meer dan ooit opkomen voor onze fundamentele rechten, en dit voor zowel het recht op vergaderen alsook voor het recht op vrije meningsuiting! De Vlaams Blok Jongeren leggen zich dus niet neer bij het verbod in Kraainem en zullen die dag betogen in Kraainem. Ondanks het verbod van het gemeentebestuur komen we op zondag 30 november om 14 uur samen op het Vredeplein te Kraainem. Dit''niveau''ligt niet hoger dan de recente gebeurtenissen rond de A.E.L. ![]() http://www.xs4all.nl/~almekind/sint/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet van niets. 8)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met dat verschil dat wij als Vlaming opkomen voor onze rechten in ons eigen land en Kraainem ligt niet in Brussel maar in Vlaanderen !
Daar waar vader Anciaux heeft gefaald en zijn zoon de nachtvluchten weghoudt, moeten wij betogen voor onze Vlaamse mensen, tegen de franstalige arrogantie en misprijzen tegenover de Vlaming of wat zij noemen "les sales flamins !" Peter als ge Vlaams Bloed in uw aderen hebt en ballen aan uw lijf, weet waar ge zaterdag moet zijn !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Duidelijk dat het VBJ niet kan argumenteren,geen inhoud heeft,en zich verlaagt tot het niveau van een betoging. ![]() Ik pleit voor een gesprek,i.p.v.een betoging. Het VBJ bereikt niets met deze betoging. U veroordeeld de A.E.L.maar maakt dezelfde fout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() We gaan hier de gevestigde politieke waarde Vlaams Blok toch niet vergelijken met het uitschot van de ael.
Er is een groot verschil tussen het gebruiken van een braderij, waar nota bene bijna geen enkele winkelier aan meedeed, als dekmantel om de buurt te vernielen en een manifestatie tegen de faciliteiten me dunkt. Normaal was ik niet geneigd er naar toe te gaan, maar dit verbod heeft me overhaald. Ik zal aanwezig zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Reageren Afzender beantwoorden Aanbevelen Bericht 1 in discussie Van: VNRPpresident Geachte familieleden,vrienden,kennissen,en symphatisanten,wij willen op zaterdag 25 januari,2003,tussen 13.00u-17.00u,te Deurne-Antwerpen,een vredige protestmars houden,tegen de wantoestanden van de a.e.l.en dyab abou jahjah binnen ons Vlaanderen,wanneer zij hun ongenoegen mogen uiten aan de hand van rellen,waarom zouden wij binnen ons eigen vlaanderen geen protestmars mogen houden,dewelke zeer vredig en sereen zal verlopen,vredig(vlaming waardig),sereen om het met de woorden te zeggen van onze burgemeester,want daar wil ik op drukken,een serene,geweldloze protestmars,zodat wij kunnen tonen,hoe men in vlaanderen zijn ongenoegen uit,geen arabische toestanden!!!Uiteraard hebben wij jullie steun hard nodig,daarom vraag ik jullie allen,aub,wees niet alleen aanwezig,maar ook iedereen die jullie kennen,informeer hoe het zit met hun vlaamse gevoelens,familieleden,vrienden,kennissen,clubs,en z...iedereen roepen wij op om deel te nemen binnen onze gemeente,helaas ook de gemeente van dyab abou jahjah aan onze protestmars,één voor allen,allen voor één.Daarom,laat mij persoonlijk weten,of jullie kunnen aanwezig zijn,hoeveel personen jullie kunnen motiveren voor onze vlaamse zaak.Verder vragen wij jullie ook,breng allemaal materiaal méé,gaande van vlaamse vlaggen,t-shirten met eigen volk eerst,fluitjes,alarmsirene's,verder wanneer jullie mensen kennen met vlaggen,borden met slogan's,alles van harte welkom.Laat mij persoonlijk weten,of jullie komen en met hoeveel op volgend e-mailadres; [email protected] ,verzamelpunt;hoofdingang van het antwerpvoetbalstadion(bosuil),tegen 13.00u!!!Wij doen morgen hiervoor,na ons telefonisch onderhoud met het kabinet van burgemeester en schepenen,hiervoor schriftelijk onze aanvraag,waar wij tevens het parcour laten weten dat wij willen afleggen.Wij houden jullie alvast op de hoogte van de beslissing van onze burgemeester,betreffende de toelating voor onze vlaamse protestmars.Wanneer wij haar fiat krijgen,verzamelen wij allen tegen 13.00u stipt aan het antwerpstadion(bosuil)in Deurne. Dank bij voorbaat Vlaamse,Nationalistische groeten Peter D.R.(voorzitter V.N.R.P.) 8) 8) 8) 8) 8) 8) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'k zou zo zeggen : touché.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() verzuipt in de nietszeggende emoticons die peter |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() En als hij nu gaat blaten van: "een mens kan toch veranderen ?" dan kunnen wij rustig antwoorden: "waarom geloven jullie dan het Vlaams Blok niet als die zeggen dat ze ook aan het veranderen zijn ?"