![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
27/06 Groep jongeren valt voorbijganger lastig
Groepjes jongeren hebben de voorbije dagen verschillende personen lastiggevallen. Zonder aanwijsbare aanleiding gaven ze hun slachtoffers klappen. Minstens één Mechelaar en één Bonheidenaar hebben daarover hun beklag gedaan bij de politie. De Mechelse politie vreest dat nog anderen het slachtoffer van zowel groepjes allochtone als autochtone jongeren zijn geworden, maar dat niet iedereen het aandurft een klacht in te dienen. Woensdagavond kreeg een 25-jarige Bonheidenaar klappen in het station van Mechelen. De drie daders vluchtten daarop meteen weg. Het slachtoffer beweert dat het drietal hem met een broeksriem heeft geslagen, waardoor hij een hoofdwonde opliep. Hij moest zich in het ziekenhuis laten verzorgen. Het slachtoffer is niet bestolen. Hij kan ook geen mogelijke aanleiding voor het incident geven. Enkele dagen eerder kreeg aan de surfvijver in Hombeek (Mechelen) een fietsende vijftiger zonder aanleiding een stamp van een jonge duozitter op een bromfiets. De fietser kon maar net voorkomen dat hij zwaar tegen een betonnen afrastering belandde. De agressieve jongeren reden hem voorbij. Even later kwamen ze in confrontatie met een tweede groepje jongeren, onder wie enkele meisjes. “En nu gaat ge ons met rust laten”, schreeuwde een van die meisjes in de richting van het drietal agressievelingen. Daarop ontstond een gevecht in regel, waarbij met kettingen en fietssloten werd geslagen. Een visser en een politie-inspecteur die tot het korps in Anderlecht behoort maar in de buurt woont, kwamen tussenbeide. De Mechelse politie kwam ter plaatse en nam twee heethoofden voor verhoor mee. Hengelaars die regelmatig aan de vijver in Hombeek een lijntje gooien, dringen aan op meer politietoezicht omdat dergelijke incidenten zich volgens hen steeds meer voordoen. ------------------------------------------------------------------------------- en dit gebeurt hier dagelijks. zeker nu het kermis is in Mechelen. Allemaal oppakken en de wetten toepassen die in het land van uw nationaliteit worden toegepast. Onze justitie werkt toch nie... Maar ja da begint afgezaagd te worden...elke dag diezelfde miserie in Mechelen. Ooit gaat da is ontploffen en ik zou er nie van verschieten dat er ook een "sluipschutter van Washington" tervoorschijn komt hier in Mechelen om die marokkanen één voor één af te knallen.. Zo'n mensen zullen wel worden gemaakt......door diezelfde marokkanen... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Schepen
|
ik heb vandaag een salon gekocht
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Europees Commissaris
|
Hmm... En ik heb gisteren barbecue gegeten met vrienden ondereen.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lokaal Raadslid
|
Eens te meer staat multicultureel gelijk aan multicrimineel...
Wat Vlaanderen nodig heeft is een stevige kuisploeg! |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
In ieder geval zijn die @ù^@"!é@ "jochies" niet normaal. Ik zou eerder denken aan een afwijking, omdat zo'n gedrag toch niet past bij eender welke normale persoon. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Eens te méér is dit forum blijkbaar de vuilbak geworden van extremisten van allerlei soort pluimage "neonazi's", "racisten", islamhaters, moslim-fundi's, provo-allochtonen, communisten, trotskisten en andere idioten. Zijn er hier ook nog normale mensen zoals ik??? CD en V'ers VLD'ers, SPA'ers, Liberaal-appelers inplaats van altijd die frustro's en wacko's van radikaal links en rechts???
|
|
|
#7 |
|
Banneling
|
wij zijn geen extreme wackos, we zijn gewoon mensen die zeggen hoe het is.
We gaan de waarheid niet verdraaien, zoals onze regering dat al jaren doet. Maandagavond is er in De Nekker (recreatiedomein) een jonge Marokkaan verdronken. Tijdens zijn reanimatie (waarbij veel volk bijstond) hebben enkele Mechelse allochtonen gsm's en sjakossen gepikt! Van respect gesproken... Dit is de realiteit, en NIEMAND heeft daar een oplossing voor spijtig genoeg! Wat moeten we doen? Militairen op elke straathoek zetten zoals in Israel? Of het stadion van de Racing gebrukken om alle moslims erin op te sluiten zoals in de film ' The Siege" met Bruce WIllis? Wie weet gaat da nog helpen.... |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#9 |
|
Gouverneur
|
Vorige week in sint-niklaas was het ook wel leuk, een paar allochtonen waren in vol daglicht in het openbaar hunne revolver aan het laden. Een geruststellende gedachte, wat voel ik mij toch veilig in mijn stad!
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Vreemdeling
|
Dat volk past hier niet en hard optreden is noodzakelijk en als de politie het niet doet , moeten we het zelf maar doen
|
|
|
#12 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Ik vind het trouwens nogal eigenaardig dat hier elke keer wordt gepost hoe erg die marokkanen in Mechelen wel zijn, terwijl je in Rzoezie als blanke probleemloos binnenstapt. Probeer echter maar eens als marokkaan "de Leeuw van Vlaanderen" binnen te stappen... met vriendelijke groeten |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Probeer maar eens als witte niet-moslimbelg een vergadering van het AEL bij te wonen of lid te worden!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#14 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Die mannen van rzoezie hebben de salmi (schepen in Mechelen) toch goe uitgescheten als verrader zenne. En btw, ge weet toch hoe da rzoezie werkt! ALs een paar marokkanen zich laten "behandelen" door de medewerker, mr Rudi, dan krijgen ze daar ons belastingsgeld voor. Dat het waar is of nie, da zeg ik nie, maar ik heb een sterk vermoeden dat dit wel waar is. Heb zelf al met Rudi P. gesproken en het lijkt er me wel zo ene zenne. Ipv da huis naast rzoezie, moest rzoezie afgebrand zijn 10 jaar geleden. Kunde gij mij ook maar 1 echt jeugdhuis noemen in het centrum van Mechelen waar we GRATIS kunnen kickeren, ps2'en, spelen, sjotten,... ik woon hier al heel mijn leven en nog steeds heb ik het nie gevonden... Aah, das just, da bestaat niet voor de echte Mecheleir |
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan ga ik je moeten teleurstellen:
enkel moslims of arabieren kunnen lid worden, en vermits ik geen van beide ben, mag ik niet binnen. Wist je dat dan niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Nu kan uiteraard hij gelogen hebben, daar niet van. Maar op de site http://www.arabeuropean.org/ vind ik die voorwaarde niet. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
wat jij daar wil zoeken als lid is mij een raadsel . ik persoonlijk zou je ook weigeren . wie hier je haatelijke berichtjes nagaat zal wel begrijpen waarom schrijf je maar in bij het blok daar zul je gelijkgestemde zielen vinden die beantwoorden aan je profiel |
|
|
|
|
|
|
#20 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|