![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() HEt theater gezien gisteren op tv dat die smeerlap weer opvoerde. Het monster liet zich op de grond vallen bij de ingang van het gerechtsgebouw omdat hij vond dat hij te hard geboeid was en hartklachten had. Woede komt naar mij als ik dat monster op tv zie.
Mijn respect gaat vooral uit naar de familie van de meisjes, telkens die gast op tv zien, het gerecht, is gewoon niet menselijk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Net gehoord op de radio, Julien Pierre de advocaat van dat monster wil het ganse onderzoek nietig laten verklaren daar er te véél procedurefouten zijn gemaakt! Is toch ongeloofelijk hé! Hoe hij in Godsnaam durft! Ik hoop dat zoiets toch niet zal gebeuren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Om dat aan te klagen moet je bij Marc Verwillghen zijn, dat is ook een VLD man die het eens ging oplossen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Van dat onderzoek nietig laten verklaren en dat van gisteren daar heeft Verwilghen niets mee te maken. Eens te meer weer eens onterecht op de VLD hun kap zitten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het ook maar enigszins mogelijk is zal Dutroux idd vrijkomen wegens procedurefouten. Dat "monster" kunnen ze toch niet alleen laten opdraaien voor de rotzooi van anderen die geen haarbreed in de weg wordt gelegd omdat ze, bijvoorbeeld, "armen hebben zolang als de Donau"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Ik wil hier kort en bondig op reageren:
TYPISCH ! Kunnen ze nu niks fatsoenlijk aanpakken zonder blunderen hier in dit apenland?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spaghetti-arrest al vergeten? Uitslag Commissie Dutroux ook vergeten? De Belgische ziekte, weet je nog? Julien Pierre, de advokaat van Dutroux komt uit een advokatenstal waarmee ook de zwarte baron "de Bonvoisin" zijn banden had. Werd die ooit veroordeeld voor iets? Nochtans ook al veel over gehoord anders... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() één ding staat zeker vast, mocht Dutroux enigzins vrij komen, lang genieten zal hij niet doen van zijn vrijheid. Binnen een week is hij al gemold door een burger die zo verblind zal zijn door haat. Jammer dat die burger dan zijn leven zal moeten offeren, bij zijn ondezoek zullen er immers geen procedurefouten gemaakt worden...
Grtz, Björn
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Als Dutroux een monster is, wat was Hitler dan?
De emotie heeft hier weer de overhand me dunkt. Elkeen die een proces wacht neemt een advocaat en een advocaat zijn taak is de rechten van zijn klient veilig te stellen en toe te zien op een eerlijk proces. Als de 'anderen' kemels schieten dan werkt dat in het voordeel van de beklaagde. Die one-man show van één van die ouders komt me deftig de strot uit. Die man drijft gewoon op blinde haat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
schouderklopje en je kon er niks aan doen wegens ongelukkige jeugd of zoiets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen,
Jullie reactie is al voldoende om Dutroux vrij te spreken. het basis rechtsbeginsel van de belgische wetgeving. "je bent onschuldig tot je schudig bevonden bent door een onpartijdige jury" Probleem is A, de media die dit basiprincipe al heeft weggevaagd.Men vind gewoon geen onpartijdige Belgische jury meer. Het verkoopt ,en dat is hetgeen de journalisten nodig hebben.Dutroux maakt hier ook dankbaar gebruik van,waarschijnlijk in samenspraak met een advokaat van een klasse waar ik 50j voor moet sparen om die te betalen.(En waar haalt onze steuntrekkende huidige staatvijand n°1 zulke fondsen vandaan?) B, een dossier dat zo lang heeft aangesleept omdat "men alle misdaden wil bundelen", toch duidelijk een moedwillig inbouwen van fouten is. Oftewel,wat iedereen denkt is ook wat ik denk.Dutroux heeft "klanten"met macht. Of net niet, een vrijspraak zou wel eens een lynchpartij kunnen teweegbrengen.
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Dutroux zal niet vrijgesproken worden. ik voorspel een straf die rekening houdt met zijn periode voorhechtenis + 1 jaar. daarna zal hij met stille trom worden afgevoerd naar 't buitenland. Dutroux zelf is een uitgekookte kerel, ik zie hem nog niet direkt veroordeeld worden voor moord, wel ontvoering, medeplichtigheid en mishandeling.
|
![]() |
![]() |