![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() wat gaat de NV-A top vandaag beslissen ? gaan ze door met of zonder j m dd ? na de eerste peiling in HLN zou ik er voor kiezen om solo te gaan met jean marie en niet voor het kartel te kiezen . als de NV-A toch terug voor het kartel kiest dan maakt het zichzelf geweldig belachelijk en gaat hun dit zeer veel kiezers kosten .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig is er die peiling anders moesten we ons deze vraag niet eens stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Linkje naar die peiling?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 15% lijkt me toch heel veel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() De vld zou maar 12% meer halen. Als de volgende peilingen ook in die richting wijzen dan zou het voor bartje somers wel eens snel gedaan kunnen zijn als partijvoorzitter
![]() |
#6 |
|
![]() Blijkbaar gaan er veel VLD stemmen naar NVA. Terwijl dat CD&V geen kiezers verliest (immers de CD&V haalt nog altijd bijna 25 %). Wat wel goed nieuws is, om paars III te vermijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ze die peiling op het Nivea-hoofdkwartier gehouden hebben...
![]() Mijn prognose: Nivea raakt niet boven de kiesdrempel. En zo hoort het ook! ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() In een andere topic lees ik net dat de meeste stemmen van het vb komen!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() 15% ? Ik geloof het niet. In België is een schommeling van +3% of -3% al veel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Blijkbaar gaan we meer en meer de nederlanse toer op
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() De monsterscore van het NV-A valt op met hun 15 %; met deze peiling lijkt het wel duideijk dat ze wrsch de kiesdrempel zullen overschrijden;, maar die 15 % vind ik eerlijk gezegd een beetje overdreven al weet je uiteraard nooit hé, ik denk dat héél wat mensen met sympathie voor de NV-A maar met een afkeer voor CD&V nu echt een keuze kunnen maken!
En nu ook nog maar hopen dat de teruggang van het VB is ingezet naar het Antwerpse voorbeeld van 8 oktober ll. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() dat ze d'r maar niet te veel van geloven ... die 15 % is een politiek correcte media truuk om zowel N-VA als VB een hak te zetten in één beweging ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() dubbel
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 9 december 2006 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() dubel
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 9 december 2006 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() dubbel
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() dubbel
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() dubbel
![]() |
![]() |