![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ik ben voorstander voor een multiculturele samenleving | |||
Ik ben voor meer migrantenrechten |
![]() ![]() ![]() |
8 | 17,02% |
Ik ben niet pro- noch contra migranten |
![]() ![]() ![]() |
22 | 46,81% |
Ik zie ze liever niet |
![]() ![]() ![]() |
13 | 27,66% |
Ik haat die vuile bruinjassen! |
![]() ![]() ![]() |
4 | 8,51% |
Aantal stemmers: 47. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Stem aub!
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() Bovendien is de vraag weinig genuanceerd.
je kan nooit voor of tegen migranten zijn, aangezien migratie iets is van alle tijden en volkeren. Je kan wel tegen bepaalde ideologiën zijn, zoals bijvoorbeeld de islam, omdat die, net als het Nazisme, uiteindelijk de heerschappij nastreeft van één uitverkoren volk. no paseran!
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein) "I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Jean, je kan toch tégen migratie zijn?
@ Jan, het spijt me dat ik moet vaststellen dat uw stemkeuze en uw nuancering niet bij elkaar passen. Zwart/wit-denken? De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Noch voor , noch tegen. Ik denk dat we wel eens dringend met elkaar in een serieus overleg moeten gaan wat betreft de problemen die immigratie nu eenmaal met zich meebrengt. Een open en eerlijk gesprek op basis van wederzijds respect moet mogelijk zijn!
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
[size=6]Leg jij mij nu uit welke rechten de migranten hier nog moeten krijgen?[/size] Ik wacht abdel! [size=6]Ik wacht nog steeds!!! Abdeeeeel!!!!!!!!!!!!!![/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Migratie is ne als de maan; het is er.... wat je ermee doet, is een anere kwestie ! groetjes jean
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein) "I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Ja het was er, het is er, en het zal er zijn. Maar daarom moet je daar nog niet akkoord mee gaan he. Ik ben in vele gevallen tégen de geschiedenis.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De optie 'voor noch tegen' lijkt me de meest zinnige.
Ik ben namelijk niet voor DE migranten, ook niet tegen DE migranten. Ik ben daarentegen wel voor SOMMIGE migranten en tegen SOMMIGE migranten.
![]() |
![]() |
#13 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat de rechten betreft, iedereen die de Belgische nationaliteit heeft moet delfde rechten hebben, niets meer..niets minder!!!!
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Burger
|
![]() moest iederéén een beetje toegeeflijk en verdraagzaam zijn hadden de twéé laatste schandalige keuzemogelijkheden weggelaten kunnen worden !
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Mee migrantenrechten heb ik gestemd. Alhouwel ik liever zou zien staan: meer sociale mix.
Ik droom van suikerfeesten waar allochtonen en autochtonen met elkaar dansen, waar de kinderen samen monopoly spelen en de oudjes samen kaarten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stemde optie twee: niet pro niet contra.
Waarom moet een bepaalde groep méér rechten toebedeeld krijgen? Iedereen dezelfde rechten lijkt mij het meest correct volgens het gelijkheidsbeginsel, nietwaar? Het is niet omdat je toevallig in dit of een ander land op de wereld botste, dat je daarom prebendes moet genieten, of rechten ontzegd worden. Nationaliteit raakt stilaan een achterhaald begrip. Waar je wil leven, moet je dezelfde rechten als de anderen kunnen genieten, en aan dezelfde plichten voldoen. Ook niet van twee walletjes eten. Dus geen dubbele nationaliteiten, en switchen naargelang het van pas komt om rechten te eisen en plichten te ontlopen.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja Abdel... je poll is weerom het typische voorbeeld van een ondoordachte semi volksraadpleging waardoor ik een hevige tegenstander ben van zulk gezever.
Meer migrantenrechten... waarom? als iemand als migrant officieel in belgië woont heeft hij al zowiezo minder verplichtingen en meer voorrechten, naargelang hij/zij harder "racist" durft te roepen. Een allochtoon die niet legaal in België is.. da's een illegaal.. en die overtreed de wet al door dat feit. "on the other side" een stelletje van die fijne orientaalse jongedames importeren,om hier wat huishoudelijk werk te verrichten. Die werken, en zijn geen pijnlijk aanblik.
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |