![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie moet pater Leman opvolgen als voorzitter van het centrum voor gelijkheid van kansen en racismebe | |||
Filip De Winter |
![]() ![]() ![]() |
12 | 70,59% |
Abou Jah Jah |
![]() ![]() ![]() |
5 | 29,41% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wie moet pater Leman opvolgen als voorzitter van het centrum voor gelijkheid van kansen en racismebestrijding ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stem niet op deze poll. Het lijkt me duidelijk waarom.
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er moet een neutraal en onpartijdig persoon aangesteld te worden. En zeker geen linkse vooringenomen "pater" . Het moet nog ergens eerlijk verlopen zodat iedereen er zich mee kan verzoenen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Geheel dat geval opdoeken en alle maroefen buiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Abou Jar Jar Binks natuurlijk
![]() Zo kunnen de autochtonen en de grote schare goedbedoelende allochtonen nogmaals hun walging voelen toenemen tegenover dat AEL en ander extremistisch gespuis. Dan zou het debat over integratie eindelijk eens uit de taboesfeer kunnen getrokken worden en er iets constructief gedaan kunnen worden. Of zou er daar weer een "witte"mars op Brussel voor moeten komen. Witte is misschien niet echt het juiste woord maar iedereen snapt wat ik bedoel, hoop ik.
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() schaf dat centrum voor ongelijke kansen voor Belgen af!
Da kost onz alleen maar geld en noch jullie noch ik zien er resultaten van of voelen er iets positiefs van in onze portemonnee. Schaf heel da gezeik gewoon AF!!
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af waarvoor wij politie en justitie hebben. Of is racisme een zodanig buitengewoon misdrijf dat zij dit niet zonder tussenpersonen en tussenkantoren en kantoortjes de baas kunnen?
Elk instituut dat in het leven wordt geroepen moet zijn 'deugdelijkheid' bewijzen. Mét of zonder reden zal er desnoods naar middelen gezocht worden om hun (peperdure) bestaan te verantwoorden. Dergelijke instituten bewijzen maar één ding: Dat onze politie en justitie, ondanks hun (ook al peperdure) hervorming, niet in staat zijn te doen waar ze, normaal gezien, voor moeten dienen. Kan ook niet vermits hun beider opdracht erin bestaat andere regels toe te passen voor de autochtone dan voor de allochtone bevolking. De politie wordt verplicht 'zachtaardiger' om te springen met allochtonen dan met autochtonen. Racismebestrijdingsinstituten zijn ook uitsluitend bedoeld om er allochtonen mee te bedienen. Geen autochtonen. Voor autochtonen bestaat er niets vergelijkbaars. Racisme en discriminatie wordt blijkbaar slechts van één kant verwacht: de autochtone. Geen wonder dat de dag van vandaag menig racisme vanuit allochtone hoek welig tiert. Zij weten zich, in tegenstelling tot autochtonen, geruggesteund door speciaal voor hen opgerichte instituten samen met een van staatswege gehandicapt politieapparaat en een door de politiek gedwongen, censurerende media.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Roeland Raes!
|
![]() |
![]() |