Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 november 2003, 16:52   #1
H. Guderian
Banneling

H. Guderian's schermafbeelding

Standaard

"Mevrouw, mijnheer, Vlaamse vrienden,

Het jaareinde nadert nu snel. Voorpost maakt zich dan ook klaar voor zijn jaarlijkse Kerstpakkettenactie.
De Z11 Z11 Z11 actie werd opgestart als een alternatief voor de 11 11 11 actie.
De 11 11 11 actie die geld inzamelt voor de derde wereld. Waarbij men dikwijls niet ver moet gaan zoeken naar ene achterliggende (linkse) politieke voorkeur.

Wij van Voorpost gaan voor de vierde wereld. Onze eerste zorg gaat naar de armoede hier in Vlaanderen. Wij zijn solidair met iedereen die het materieel moeilijk heeft maar ook hier: eigen volk eerst!

Reeds vele jaren organiseren wij een grootse Kerstpakkettenactie waarbij onze militanten honderden pakketten rondbrengen naar Vlaamse mensen die op materieel vlak een moeilijke periode doormaken.

Als eerste komen in aanmerking onze oud Oostfrontstrijders en andere slachtoffers van de Belgische repressie.

Dan zijn het personen, families, mensen die actief zijn in de Vlaamse beweging en die een morele en materiële steun best kunnen gebruiken. Dit jaar gaat onze bijzondere aandacht naar steun voor de verzorging van het zoontje van een Vlaams nationaal militant dat aan kanker lijd.

Verder worden onze Kertpakketten verdeeld aan onze eigen mensen in de volkswijken van onze grote Vlaamse steden.Deze Kerstpakketten hebben een waarde van 38 euro.

Op het Z11 Z11 Z11 fonds kan ook beroep gedaan worden door Vlaamse verenigingen die het slachtoffer zijn van één of andere ramp. Zo konden wij tijdens de voorbije jaren enkele VNJ groepen financieel steunen die getroffen werden door vandalisme brand en overstroming.

Als laatste, maar daarom niet minder belangrijk, dient dit fonds om militanten financieel te ondersteunen die omwille van Vlaamse actie veroordeeld worden door Belgische rechtbanken.

Om dit alles financieel rond te krijgen doen we een beroep op u. Laat 11 11 11 gerust even aan u voorbijgaan en geef uw steun aan onze Z11 Z11 Z11 actie.

Zo weet u waar uw geld naar toe gaat. Niet naar een of ander schimmig buitenlands project maar naar eigen Vlaamse mensen.

De boekhouding van deze Z11Z11Z11 actie kan men, na afspraak, inkijken bij Liliane Verhulst. De Kerstpakketten kunt u zelf komen klaarmaken op maandag 8 december in het Vlaams Huis “De Klokke” Klokkestraat te Duffel vanaf 19 uur.

Wij hopen te mogen rekenen op uw solidariteit!"

Voorpost,

WWW.VOORPOST.ORG
H. Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2003, 20:40   #2
VLAAMS VOETVOLK
Vreemdeling

Standaard

Hier sta ik volledig achter, waar moet ik zijn voor hulp, of te steunen?
Oud 7 november 2003, 20:55   #3
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Wat is dit voor zever?

lock deze topic eens : reclame
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2003, 20:57   #4
antonius
Vreemdeling

Standaard

Eerst zien en dan geloven. :evil:
antonius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2003, 20:58   #5
Renilde
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Wat is dit voor zever?

lock deze topic eens : reclame

Voor wat is deze topic reclame?

11.11.11 is dan ook reclame.

Ene wissen, is beide wissen, recht op vrije meningsuiting.
Renilde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2003, 21:40   #6
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Heb je misschien een foto van die nieuwe Z11, Ik wil dat misschien ook wel en ben duidelijk minder begoed, ik kan me niet eens een Z3 permiteren voor 's zondags.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2003, 21:44   #7
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Heb je misschien een foto van die nieuwe Z11, Ik wil dat misschien ook wel en ben duidelijk minder begoed, ik kan me niet eens een Z3 permiteren voor 's zondags.
Oud 7 november 2003, 21:57   #8
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renilde
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rechts België
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H. Guderian
"Mevrouw, mijnheer, Vlaamse vrienden,

Het jaareinde nadert nu snel. Voorpost maakt zich dan ook klaar voor zijn jaarlijkse Kerstpakkettenactie.
De Z11 Z11 Z11 actie werd opgestart als een alternatief voor de 11 11 11 actie.
De 11 11 11 actie die geld inzamelt voor de derde wereld. Waarbij men dikwijls niet ver moet gaan zoeken naar ene achterliggende (linkse) politieke voorkeur.

Wij van Voorpost gaan voor de vierde wereld. Onze eerste zorg gaat naar de armoede hier in Vlaanderen. Wij zijn solidair met iedereen die het materieel moeilijk heeft maar ook hier: eigen volk eerst!

Reeds vele jaren organiseren wij een grootse Kerstpakkettenactie waarbij onze militanten honderden pakketten rondbrengen naar Vlaamse mensen die op materieel vlak een moeilijke periode doormaken.

Als eerste komen in aanmerking onze oud Oostfrontstrijders en andere slachtoffers van de Belgische repressie.

Dan zijn het personen, families, mensen die actief zijn in de Vlaamse beweging en die een morele en materiële steun best kunnen gebruiken. Dit jaar gaat onze bijzondere aandacht naar steun voor de verzorging van het zoontje van een Vlaams nationaal militant dat aan kanker lijd.

Verder worden onze Kertpakketten verdeeld aan onze eigen mensen in de volkswijken van onze grote Vlaamse steden.Deze Kerstpakketten hebben een waarde van 38 euro.

Op het Z11 Z11 Z11 fonds kan ook beroep gedaan worden door Vlaamse verenigingen die het slachtoffer zijn van één of andere ramp. Zo konden wij tijdens de voorbije jaren enkele VNJ groepen financieel steunen die getroffen werden door vandalisme brand en overstroming.

Als laatste, maar daarom niet minder belangrijk, dient dit fonds om militanten financieel te ondersteunen die omwille van Vlaamse actie veroordeeld worden door Belgische rechtbanken.

Om dit alles financieel rond te krijgen doen we een beroep op u. Laat 11 11 11 gerust even aan u voorbijgaan en geef uw steun aan onze Z11 Z11 Z11 actie.

Zo weet u waar uw geld naar toe gaat. Niet naar een of ander schimmig buitenlands project maar naar eigen Vlaamse mensen.

De boekhouding van deze Z11Z11Z11 actie kan men, na afspraak, inkijken bij Liliane Verhulst. De Kerstpakketten kunt u zelf komen klaarmaken op maandag 8 december in het Vlaams Huis “De Klokke” Klokkestraat te Duffel vanaf 19 uur.

Wij hopen te mogen rekenen op uw solidariteit!"

Voorpost,

WWW.VOORPOST.ORG

Smerige achterbakse nazi-ratten! Jullie zullen ook nooit ophouden jullie eigen Glorierijk Vaderland te verraden he! Jullie soort is ZIEK. De repressie... altijd dat gezaag over die repressie... WEL IK ZAL U EENS WAT ZEGGEN

De Repressie was GOED! Het was een zegen voor ons Vaderland dat die smeerige vuile achterlijke ratten die de nazi-flaminganten waren voor eens en voor altijd werden UITGEROEID!!! Nu echter is jullie nazi-ideologie terug... maar geen nood! We kloppen jullie kapot zoals in 1945!

Dit verdiend een 'blauw knopke' hetgeen ik nu ga gebruiken.

Ach rechtse 'medemensen' die elkaar uitschelden. Moet kunnen niet? Nu over de essentie van de zaak. Voorpost probeert uiteraard op een uiterst hypocriete maar soms doeltreffende wijze haar 'gedachtengoed' ingang te doen vinden bij mensen die het moeilijk hebben zonder (hoe kan het ook anders) in te hoeven gaan waarom 'eigen volk' het moeilijk heeft.

Het is nogal duidelijk dat de actie van Voorpost niets zal veranderen aan de situatie. In die zin doen ze denken aan veel NGO's die ook prutsen in de marge zonder na te denken over de structurele oorzaken van een aantal problemen.

Het thema van 11.11.11 tegen de privatisering van de watervoorzieningen is trouwens ook van toepassing op Vlaanderen. Denk maar aan al die toestanden rond de rioleringen. Eigenlijk zou 11.11.11 met de duizenden vrijwillegers die ze hebben hier op moeten reageren en groepjes als Voorpost 'preventief' ontmijnen door zelf de wijken in te trekken, door zelf de link te maken tussen de situatie in het Zuiden (om het in NGO-speak te zeggen) en die bij ons. Op die manier geef je zuurtjes als Voorpost geen kansen. Nu, ik ken mensen die dat wel snappen.

PS. Wat is het standpunt van Voorpost over de privatiseringen van de watervoorzieningen?
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2003, 10:51   #9
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

het thema van de rechtse variant op ontwikkelingshulp is
Zelf Zelf Zelf

zegt genoeg over de organisatoren Z11
Oud 8 november 2003, 15:07   #10
H. Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rechts België
Smerige achterbakse nazi-ratten! Jullie zullen ook nooit ophouden jullie eigen Glorierijk Vaderland te verraden he! Jullie soort is ZIEK. De repressie... altijd dat gezaag over die repressie... WEL IK ZAL U EENS WAT ZEGGEN

De Repressie was GOED! Het was een zegen voor ons Vaderland dat die smeerige vuile achterlijke ratten die de nazi-flaminganten waren voor eens en voor altijd werden UITGEROEID!!! Nu echter is jullie nazi-ideologie terug... maar geen nood! We kloppen jullie kapot zoals in 1945!
Oud 8 november 2003, 15:12   #11
Jinx
Burger

Standaard

Z11 Z11 Z11 kan volledig op mijn steun rekenen. Het heeft geen zin massa's geld naar het buitenland te sturen als je met armoede in eigen land zit die kan tellen. Armoede bij ons wordt te dikwijls vergeten.
Jinx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2003, 15:43   #12
H. Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Zelf Zelf Zelf

Inderdaad, eerst hulp geven aan arme Vlamingen!

Oud 8 november 2003, 15:48   #13
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Zelf Zelf Zelf

Inderdaad, eerst hulp geven aan arme Vlamingen!

Groot gelijk! een groot deel van de Vlamingen (zo'n 18%, een steeds aangroeiend percentage) is arm en heeft hulp nodig!
Psychologische hulp.

Afgaande op dit:

ben ik overtuigd van mijn gelijk.

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
Oud 8 november 2003, 15:50   #14
H. Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Groot gelijk! een groot deel van de Vlamingen (zo'n 18%, een steeds aangroeiend percentage) is arm en heeft hulp nodig!
Psychologische hulp.
Kortom, hoe langer links aan de macht blijft, hoe meer mensen nood hebben aan psychologische hulp?!?! Linksen kunnen je gezondheid schaden!
Oud 8 november 2003, 16:00   #15
KempensBoerke
Burgemeester

Standaard

Ik geef wellicht geen eurocent aan Z11.Z11.Z11, welk doel ik nochtans verkies boven 11.11.11.

Tevens ben ik NOG MINDER geneigd om ook maar één eurocent te verspillen aan 11.11.11, ik heb er NOOIT aan gegeven en ZAL er NOOIT aan geven.

Als ik goed en wel bereken, draag ik haast de helft van m'n inkomen af aan vadertje Staat. Ik meen dat ik daarmede MÉÉR DAN GENOEG solidair ben met anderen. Dat de Staat dat geld niet als een goede huisvader beheert en die solidariteitsgelden niet laat terechtkomen waar het hoort, is niet mijn probleem. Den belziek heeft een torenhoge belastingsdruk, dus neem ik aan dat dit ik méér dan voldoende solidair ben met minder efficiënte verschijnselen in den belziek....ik MOET wel efficiënt en voorzichtig wezen of ik speel alles kwijt wat ik stilaan maar zeker opbouw.

Vadertje Staat zal het graag zien dat jij NOGMAALS vrijwillig gaat opdraaien voor die solidariteit waar de Staat normaal voor instaat, maar niet kan omdat zij uw zuurverdiende BELASTINGGELD door ramen en deuren smijt o.a. door positief discriminerende maatregelen voor asielbedriegers en de politici zichzelf vetmesten (zie dikke Loulou zijn vette pens maar eens), dit terwijl ik als werkende burger mij rot betaal aan alles waar ik nood aan heb.

Mij niet gezien. Trek uw plan ermee, ik leef maar één keer....denk ik, ben er niet zeker van...reïncarnatie, volgende keer een parkiet??

Klinkt hard maar eerlijk, nietwaar??

Boerke.
KempensBoerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2003, 16:11   #16
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Psychologische hulp.
Kortom, hoe langer links aan de macht blijft, hoe meer mensen nood hebben aan psychologische hulp?!?! Linksen kunnen je gezondheid schaden!
Volgens mij kom jij uit een links nest.

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
Oud 8 november 2003, 16:30   #17
H. Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Ge moest eens weten...
Oud 8 november 2003, 16:42   #18
de metser
Banneling

de metser's schermafbeelding

Standaard

In 2001 gaf het extreem rechtse Vlaams Blok buiten de verkiezingen 80,6 miljoen oude Bf. uit aan propaganda. Als ze daarvan 10% (= 8.000.000 Bf.) aan Z11 gaven, moest dat clubje hier nu niet komen bedelen.
de metser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2003, 16:42   #19
Bluelagune
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ge moest eens weten...

Toffe Links trouwens Guderian. Die orginele toespraken van Bush, Rumsfeld, Powell, Cheney, Rice en Wolfowitz die had ik nog niet. Tijd om zo eens op CD te zetten kan ik er elke avond naar luisteren of als sample voor een goede houseparty...
Oud 8 november 2003, 16:52   #20
H. Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
In 2001 gaf het extreem rechtse Vlaams Blok buiten de verkiezingen 80,6 miljoen oude Bf. uit aan propaganda. Als ze daarvan 10% (= 8.000.000 Bf.) aan Z11 gaven, moest dat clubje hier nu niet komen bedelen.
Het Vlaams Blok heeft niks te maken met Z11-Z11-Z11 !
Het is een initiatief van Voorpost.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be