![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Patrik Vankrunkelsven (VLD) - 8 tot 14 januari Arts, senator en burgemeester van Laakdal. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beste...
Wanneer komt er een doorbraak in de geneeskundige wereld vooralleer er mensen dood vallen van het leed, of moeten de mensen maar doodlijden om de economie in stand te houden omdat de euthanasie een alternatief opzich is voor dit leed i.p.v de nodige geneeskunde naarvoren te brengen voor deze patient(en) ? Mvg.
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik dacht niet dat dit een vraag voor een politicus is. Het menselijk leed is iets dat in wezen geen geneeskundige oplossing kent.. Het Bhoeddisme biedt misschien een religieuze oplossing die adekwater is dan de Christelijke.. of andere godsdiensten met als inspiratiebron "Het boek".
We mogen ons in ieder geval gelukkig prijzen dat "winstbejag" niet het enige is dat de geneeskunde en de pharmceutische nijverheid doet draaien, weliswaar mag dat wel degelijk een beetje minder zijn.
#3 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de heer Vankrunkelsven als arts, professor en liberaal politicus wel wat te vertellen heeft over geneeskunde, markt, lijden, het recht op euthanasie, enzovoort. Ik wacht dus vol spanning zijn antwoord op Lincolns vraag af.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Wees gerust , De heer Patrik Vankrunkelsven zal wel ervaring opgedaan hebben in de wereld van de geneeskunde en haar perspectiviteiten... ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 8 januari 2007 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() ...Daar juist was ik nog op het middelheim voor een routine controle, en raad eens wat ik zag ? Je gelooft het niet, EEN ARTS DIE AAN HET WENEN IS ALS EEN KIND !!! Niet omdat hij een emotionele zwakheid heeft ! maar als je de wereld van de geneeskunde intreed ,gezien een gevoeld , en zeker als je iemand die je lief hebt kwijt raakt dan zal je wat ik hier boven geschreven heb begrijpen !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 8 januari 2007 om 21:55. |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() begrijp de vraag niet goed. Over welk leed heb je het? De geneeskunde ontfermt zich in principe over alle leed. Huisartsen staan inde eerste lijn om mensen op te vangen met leed: familiaal, persoonlijk ... zowel psycisch als lichamelijk.
|
![]() |