![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/mid...st/1874471.stm
Citaat:
Laatst gewijzigd door tomcpp : 26 januari 2007 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() tom,
waarom heeft jou god een zoon en geen dochter? als je dat gaat onderzoeken om een antwoord te vinden dan leer jij tenminste iets bij in plaats van zoeken naar "dingetjes" om moslims uit te lachen. Groetjes Yahya
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
One witness said he saw three policemen "beating young girls to prevent them from leaving the school because they were not wearing the abaya". Niet beginnen lullen over bijbelse verzen of koran gezever. Men heeft het hier over kinderen die hun leven kunnen verliezen in een brand!! Maar owee ze hebben niet de juiste kledij aan volgens hun religie, dan ze maar laten verkolen. Nogmaals een bewijs dat ze compleet "fucked up in the head" zijn met hun religie. Deze godsdienst moet verboden worden in europa. Laatst gewijzigd door colargo : 26 januari 2007 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() wie heeft jou aangesproken?
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Beste jurgen79,
Waarom moet ik dat geloven en zeker op bbc.co.uk ? En ook al dat gebeurt dan is dat niet mogelijk want de islam is er tegen want eerst "het leven" van de mens en dan zijn geloof en dan pas zijn verstand. Dat is dus onmogelijk! En de informatie (ik weet ni wie da overgeleverd heeft op bbc !!) heb ik nergens anders kunnen vinden En ook al het waar is, why should I blame islam for what moslims do ?? conclusie: op koran en sunnah gebaseerd keur ik het natuurlijk af, volgens de islam moet een moslim (a) zijn/haar gebed verlaten indien zijn/haar moeder roept laat staan abaya aandoen en laat staan indien het om de dood of leven gaat. En ik vraag me af welke school in Saudie Arabie waar meisjes zonder hijaab les mogen volgen: dit vind ik ook raar. Op isti9laliyya zie en lees ik NIETS en BBC vertelt dat via isti9laliyya en op isti9laliyya lees ik niets ![]() ![]() en ten liste: ik heb veel te doen in mijn leven: werken, leren, nadenken, .. waar ik me bezig houd Saudie Arabie en hun zaken ik bemoei mij daar niet echt mee. . Met vriendelijke groeten Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 27 januari 2007 om 00:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() yahyazakarya
Het was een internaat en de brand was 's nachts. In Saudi Arabie zitten de vrouwen, want dat moet van de islam, opgesloten. Noch de meisjes zelf, noch hun leerkrachten hebben een sleutel die hun naar buiten kan halen. Waarom zou je de islam blamen voor wat hier gebeurd is ? Het waren moslims die die vrouwen terugsmeten omdat de islam dat zo voorschrijft. Het is wel degelijk gebeurd : http://hrw.org/english/docs/2002/03/15/saudia3801.htm http://www.islamonline.net/servlet/S...rs%2FMAELayout "The intransigence of the Commission for Promoting Virtue and Preventing Vice agents over men putting out a fire in a women's school, especially when loss of life was imminent, clearly indicts the Saudi government for hiring ill-trained and ill-educated people." Dus het waren moslims die vrouwen een branden gebouw ingooiden "om zonde te voorkomen", met andere woorden 100% religieus gemotiveerd. Net als de terroristen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Tja, dan houdt het gesprek op natuurlijk
![]()
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Het doet er niet echt toe wat volgens jou de koran erover zegt, feit is dat die mensen handelen in naam van islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
want ik hou van alle mensen die mij met rust laten in de naam van de Islam. groetjes Yahya
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nieuws uit de pre-history ?
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan neemt de doctrine over...en kan het killen beginnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Dus ,liever geen kritiek geven op de islam ?
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Hmmmmz...liever een totaal verbod op het beleiden/belijden van elke vorm van religie.
Maar de mensheid is hier mentaal en psychologisch nog niet genoeg voor geevolueerd en blijkbaar heeft de mainstream nog nood aan sprookjes en weet ik veel. Kritiek is uiteraard zinloos zolang er nog xx% van de mensheid in dingen blijft geloven. Zo blijft iedereen iedereen tegen de borst stoten en raken we ook niet tot een vredelievende samenleving. En dat mijn beste...is iets dat geloven in bepaalde dingen nog in de weg staat. Uiteraard blijven we elkaar bevechten om macht, bezit, overheersing...zijn puur menselijke/dierlijke dingen. Maar dat er anno 2007 nog altijd dingen gebeuren in naam van een bepaald geloof...ja man, twisted...niet? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begin al eerst eens bij jezelf zou ik zo zeggen...en probeer zelf tot mens te evolueeren die boven deze dingen staat. En zolang een individu de mainstream blijft achterna lopen en niet zelf zijn brains gaat gebruiken zal de mens inderdaad niet evolueren en blijft alles bij het oude. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Sja jij bent een moslim dus jij zal het nooit snappen. En niet omdat je dom of lelijk of god-weet-wat een racist daarover verzint, maar omdat je er bewust voor kiest van het niet te snappen.
Maar je gaat nooit ergens komen. Enkel diegene die jij volgt zal jouw gebruiken om beter te leven, en zich niks van jouw aantrekken. Kijk naar de Libanezen die Nasrallah volgen, om maar eens iets heel typisch te zeggen : Hezbollah "heeft herbouwt" wat vernietigd geweest is. Oops. Niet dus. Maar geen zorgen, de mensen zijn perfect content want : Hun meester kijkt toe. Vanop een tapijt dat meer waard is dan de huizen waar de volgelingen in wonen ... En om deze situatie te fixen doen deze volgelingen hetvolgende : ![]() Kwestie van de situatie te verbeteren. *kuch*. Fantastisch toch ? Die islamcultuur (jaja, dit zijn allemaal moslims). Wacht tot je wat fotos van oost-turkije bekijkt. Of nog een beter voorbeeld. Dubai. Stad van luxe. Wereldstad van de islam. De leider : ![]() De volgelingen : ![]() Dus Lincoln, wie volg jij ? Waar ga jij wonen ? Laatst gewijzigd door tomcpp : 27 januari 2007 om 19:02. |
![]() |
![]() |