![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
soc.culture.belgium Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep soc.culture.belgium. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() dlink <Dlink@clochettes_et_carillons.fr> wrote on Sun 21 Jan 2007
01:03:37p: > http://extra.volkskrant.nl/select/bo...kel.php?id=369 "America Alone is in de VS een bestseller, terwijl het in Europa zo goed als onbekend is." Natuurlijk leest Johnny Feelgood bij voorkeur een verhaal waarin het hemzelf goed gaat terwijl anderen daarvoor de prijs betalen -- en niet andersom. Naar mijn indruk is de essentie van de Amerikaanse stabiliteit echter een systeem van highways met daarlangs gelegen woningen en economische centra. En als de energie daarvoor wegvalt, dan zou het US naar ik me voorstel ook wel eens zeer snel instabiel kunnen raken. Maar ja, 'China Alone' of zo, zou in zowel de EU en de US onverkoopbaar zijn. :-) |
![]() |
#3 |
|
![]() FTHVD wrote:
> > dlink <Dlink@clochettes_et_carillons.fr> wrote on Sun 21 Jan 2007 > 01:03:37p: > >> http://extra.volkskrant.nl/select/bo...kel.php?id=369 > > "America Alone is in de VS een bestseller, terwijl het in Europa > zo goed als onbekend is." > > Natuurlijk leest Johnny Feelgood bij voorkeur een verhaal waarin > het hemzelf goed gaat terwijl anderen daarvoor de prijs betalen -- > en niet andersom. Naar mijn indruk is de essentie van de > Amerikaanse stabiliteit echter een systeem van highways met > daarlangs gelegen woningen en economische centra. En als de > energie daarvoor wegvalt, dan zou het US naar ik me voorstel ook > wel eens zeer snel instabiel kunnen raken. > > Maar ja, 'China Alone' of zo, zou in zowel de EU en de US > onverkoopbaar zijn. :-) Jullie zullen allemaal nog raar opkijken! (J) |