Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker) - 26 februari tot 4 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker) - 26 februari tot 4 maart Senator, judocoach, Oostendenaar, verzekeringsmakelaar, .... en op zoek naar 203.755 stemmen. Lid van de senaatscommissie voor de Financiën en voor de Economische Aangelegenheden en commissie voor de Buitenlandse Betrekkingen en de Landsverdediging (tot oktober 2006)

Discussietools
Oud 28 januari 2007, 13:05   #1
josonline
Vreemdeling

Standaard Uw eigen lijst

Jean-Marie , U heeft daar recht op alleen vraag ik me af hoe veel lijsten er zo nog komen , gewoon omdat daar door het land steeds moeilijker bestuurbaar wordt.Er zijn er die België willen splitsen anderen pleiten voor terug een unitair land (in Europa wel te verstaan). Ook valt het steeds meer op dat ieder zijn eigen boek uitgeeft en op de duur elk zijn eigen tv zender wil?
Ik vind dat het wat te ver gaat maar zonder de intenties en de rechten van onze landgenoten ( Belgen) te schaden dus U probeert maar he?
josonline is offline  
Oud 28 januari 2007, 21:49   #2
Dogbert
Lokaal Raadslid

Dogbert's schermafbeelding

Standaard

Mijn beste Jos, wanneer is de laatste keer dat er een nieuwe partij in het parlement is geraakt? Er is eerder een tekort aan initiatieven dan een overaanbod. Want geef toe ... de traditionele kartels zijn versteend en vergroeid met de macht.
Dogbert is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be