![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u als consument al bedot | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
6 | 85,71% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
1 | 14,29% |
Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat mij vandaag is overkomen , het bakske van mijn tv is stuk , ik ga naar een groothandelszaak elektriek die hier in de buurt is bijgekomen , zeggen ze daar de huidige bakskes passen niet meer op u oude tv , 13 jaar .
Ik dacht , ik kan mij toch geen nieuwe tv kopen omdat het bakske kapot is , ik naar de handelaar waar ik mijn tv destijds kocht , ik zal u een universeelke geven dat overal op past en inderdaad , mijn tv werkt uitstekend met dat bakske . Mijn verhaal , koop beter iets in een klassezaak , ge betaald wat meer maar de service is perfect .
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe maar een bakske vol met stro!
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ben u als consument al bedot?
Sorry, dat ik je nu even uit de droom moet helpen, maar de corebusiness van het consumentisme bestaat er nu net in om de mensen zoveel mogelijk te bedotten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mij nog maar zelden laten bedriegen - voor wat producten betreft.
Ik leef dan ook redelijk eenvoudig en koop enkel merken waarvan ik weet na uitgebreid onderzoek dat het kwaliteitsmerken zijn. Tot dusver nog nooit last mee gehad. Mijn televisie speelt al vijf jaar zonder enig probleem. Mijn droger droogt al vijf jaar zonder enig probleem. Mijn wasmachine komt van bij mijn moeder en draait al achttien jaar zonder probleem. Mijn microgolfoven komt van bij mijn moeder en draait al een vijftiental jaar zonder probleem. Mijn computer is zes jaar oud en draait zonder enig probleem. GSM, tablet en laptop komen van het werk en worden dus voor mij onderhouden. Meer "grote electronica" heb ik niet nodig. Hout vasthouden zeker?
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar vergis je je volgens mij in. Consumentisme bestaat er volgens mij in klanten ervan te overtuigen dat ze bedot zullen zijn als ze een ander product dan het jouwe kopen. Dat wil zeggen dat je toch moeite zult moeten doen als bedrijf om in te zetten op bepaalde verkoopstreffers ("goedkoper", "mooier", "gebruiksvriendelijker", "ecologischer", "duurzamer", "sterker", "stoerder", "hip", &c.).
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Sta me toe te stellen dat de prijs van groenten en fruit de afgelopen jaren consumentvriendelijk zijn .
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik durf het haast niet zeggen, maar mijn elektrisch kookfornuis is 34j oud! En ja, ik kreeg het zo'n 20j geleden van mijn moeder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niks, mijn vorige gsm was zes jaar oud.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vergelijking telt niet als j'em vijf jaar moest afgeven terwijl je in den bak zat.
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CRT-(TV)-schermen moet ik niet meer , wegens onuitstaanbaar !!
TV hier kapot ?? Indien onkosten bijna hetzelfde zijn als een nieuwe , dan ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Tja maar dat valt in dovemans oren.. wedden dat binnen de week 10 - 100 duizenden met hun applewatch staan te pronken -in de lidl ofzo- om te klagen over al de problemen in de wereld en de duurte van het leven?
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Consumenten worden aan de lopende band bedot in België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn eerste gsm heeft het 7 jaar uitgehouden (overtreffende trap!)
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
echter .... de batterij is niet meer verkrijgbaar !! http://forum.astel.be/attachment.php...7&d=1321808904
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |